SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 09-05-2010 14:18:11 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit @ UFC fighters die ontslagen zijn n.a.v. UFC 113SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kos vs Daley...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kimbo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest genoten, er zaten mooie partijen tussen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Zit de video van Dana na de PPV te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon een tof event!Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gevecht van Puzianowsky net even zitten kijken, maar hij doet me meer denken aan Bob Sapp, dan aan Brock Lesnar aan wie hij zichzelf graag wil spiegelen.
Ook UFC113 gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was tof!![]()
![]()
Ja.. net terug in de UFC en nu dit... erg jammer!!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:34 schreef Disorder het volgende:
Arme MacDonald. Zal wel een tijdje duren voor hij hersteld is.
@DanHardy: Er zit al 1 Diaz brother in de UFC
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
UFC 113 gekeken tot na de wedstrijd Koscheck vs Daley.
Wat een geweldig event! In tijden niet meer zo genoten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond voor het slapen gaan nog ff Shogun Vs Machida kijken!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En aanstaande zaterdag Strikeforce Saint Louis heavyweight slug fest!
Wat een goeie maand is May toch....![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:Helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jups, kan niet wachten!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef incognitoomuch het volgende:
En aanstaande zaterdag Strikeforce Saint Louis heavyweight slug fest!
Wat een goeie maand is May toch....
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Vanavond eens MFC25 kijken. Dat was gisteren. Thales Leites vs Jesse Taylor als mainevent. Eens zien of dat was is.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Happel het volgende:
Vanavond eens MFC25 kijken.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Man man man... al die MMA events! Het is gewoon niet bij te houden op deze manierquote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Happel het volgende:
Vanavond eens MFC25 kijken. Dat was gisteren. Thales Leites vs Jesse Taylor als mainevent. Eens zien of dat was is.
![]()
Laat even weten of ik het nog moet kijken, heb nog meer te doen...!
Komend weekend een zieke Strikeforce card met Alistair Overeem vs Brett Rogers!![]()
Die maincard gaat zwaar over de laatste UFC heen hoor! Genieten geblazen!
quote:
Strikeforce: Heavy Artillery
Main Card
* Heavyweight Championship bout: Alistair Overeem (c) vs. Brett Rogers![]()
* Heavyweight bout: Andrei Arlovski vs. Antonio Silva![]()
* Middleweight bout: Ronaldo Souza vs. Joey Villaseñor![]()
* Light Heavyweight bout: Roger Gracie vs. Kevin Randleman![]()
* Light Heavyweight bout: Rafael Cavalcante vs. Antwain Britt![]()
Preliminary Card
* Welterweight bout: Jesse Finney vs. Justin DeMoney
* Lightweight bout: Vitor Riberio vs. Lyle Beerbohm
* Light Heavyweight bout: Francisco France vs. Lee Brousseau
* Welterweight bout: Mike Chandler vs. Sal Woods
* Lightweight bout: Pat Benson vs. Erik Steenberg
* Lightweight bout: Matt Ricehouse vs. Tom Aaron
* Light Heavyweight bout: Booker DeRousse vs. Darryl CobbAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Alistair Overeem vs. Brett Rogers
Overeem by RnC
Andrei Arlovski vs. Antonio Silva
Heb het een beetje gehad met Arlovski.. eerste sub loss uit zijn carierre!!
Ronaldo Souza vs. Joey Villaseñor
Ook Jacare zal het wel met een submission winnen.. Joey zit weer op een lekkere win streak maar ik
denk dat de ground game van Souza teveel voor hem is ondanks dat hij zelf ook een arsenaal aan
ground stuff kent.
Roger Gracie vs. Kevin Randleman
De grootste vraag is natuurlijk hoe Randleman voor de dag komt maar daarnaast zal het belangrijkste
aspect van de fight de MMA skills van Gracie worden. Beste BJJ player ter wereld.
Rafael Cavalcante vs. Antwain Britt
Vreemde match-up, ik gok op Cavalcante by (T)KO
Vitor Riberio vs. Lyle Beerbohm
Brute brute brute match-up, ik hoorde alleen dat Lyle alles in het werkt stelt om onder zijn
contract met Strikeforce uit te komen.. weet niet precies wat er aan de hand is. Dat kan natuurlijk
van invloed zijn op zijn prestatie's. Ik geef Ribeiro een klein voordeel but the upset is right around the corner!!
Zijn ze trouwens niet schattig saampjes!!!![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Strikeforce: Heavy Artillery
Main Card
Heavyweight Championship bout: Alistair Overeem (c) vs. Brett Rogers
Ondanks dat ik bang ben voor de knockout blows van Rogers, wil ik gewoon niet anders weten dan dat Alistair deze pot wint!
En dat wordt of submission of flying knee.
Heavyweight bout: Andrei Arlovski vs. Antonio Silva
Ik hoop dat de laatste twee KO losses hem eindelijk wakker hebben geschut en dat hij zich nu wel eens aan zijn gameplan gaat houden.
Middleweight bout: Ronaldo Souza vs. Joey Villaseñor
Jacare, ondanks dat ik hem niet mag, zal hij gewoon weer doen wat van hem verwacht wordt.
Light Heavyweight bout: Roger Gracie vs. Kevin Randleman
Ondanks dat Kevin een geweldige bikkel was in zijn vorige run, gaat hij dit niet winnen.
Light Heavyweight bout: Rafael Cavalcante vs. Antwain Britt
Tja... Cavalcante.....
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Kimbo vs. Mitrione
Tegenvallende prestatie van Kimbo maar had het eigenlijk wel verwacht; die Mitrione is echt een slager. Kimbo is op leeftijd, zijn knie is kapot en veel beter wordt hij toch niet meer, dus ik begrijp het wel dat 'ie weggestuurd is.
Belcher vs. Côté
Had beide kanten op kunnen gaan. Belcher forceerde een onorthodoxe body slam en greep de overwinning.
Koscheck vs. Daley
Wat een bout, heb me kapot gelachen
Ik kan echt genieten van de wrestling skills van Koscheck. Het grote wapen van Daley was z'n linker hoek en die heeft 'ie nimmer kunnen plaatsen. Gaat 'ie na de bout nog even Koscheck op z'n bek slaan. Okee, Kos is een zuiger maar zoiets moet je echt niet flikken bij Dana White, dan kun je nóg zo goed zijn.
Joe Rogan met een serieus gezicht: "He should be in jail, that's assault!"![]()
Dat wordt trouwens echt een superpartij tegen St-Pierre!
Machida vs. Shogun
Verwacht en verdiend.
Ik heb ervóór nog even hun eerste match gekeken en het is toch wel schandalig dat alle juryleden
48-47 scoorden... ongelooflijk. Ik heb zelf even geteld en ik kwam op een overduidelijke 46-49
die tegen de 46-50/45-50 aan zat (ronde 3 telde ik 18 tegen 14 strikes voor Machida maar de hits
van Shogun hadden dan weer veel meer impact). Maar goed, het is nu recht gezet.
Wel heel fijn om te zien dan Shogun zelf al stopte toen Machida out was. Ik heb ook nog steeds Palhares vs. Drwal van UFC 111 in m'n hoofd, dat was echt niet fijn om te zien.
Quote van de avond is van Joe Doerksen:
"Well, like I always tell my teammates and students: If he hits you and it hurts,
you're still awake. Hit 'em back."
Voor mij heeft UFC 113 de verwachtingen waargemaakt, veel beter dan de vorige iig.![]()
NB: Arianny
[ Bericht 1% gewijzigd door Hooidraad op 11-05-2010 06:04:46 ]![]()
http://www.fightofthenigh(...)ost-fight-interview/
After an eventful night’s action in Montreal, Canada there was plenty for mmafighting.com’s Ariel Helwani to discuss with UFC boss Dana White.
Here’s the key-notes from what he had to say, and be sure to scroll down to the bottom of the article for the full video.
- Dana was rendered almost speechless regarding Shogun Rua’s performance against Machida, saying, “It was unbelievable. How do you explain knockout out Machida in the first round the way that he did? I can’t even come up with a word for it, other than Shogun is back. He looked incredible tonight – very aggressive…no staying in there trading leg kicks, he came into finish that fight and he did it.”
Regarding Lyoto Machida being defeated for the first time, Dana said, “I don’t think it’s about people figuring him out, it’s just that match-up with Shogun.” He elaborated further by noting that, “when he gets in your guard and comes down with those punches in the ground and pound position – very powerful, he knocks people out like that and you saw it tonight.”
- As for the belief that the winner of Rampage Jackson Vs Rashad Evans will get the next title shot, White admitted it was looking likely. “Obviously more than likely yes one of those two are going to get that fight, get that shot at the title.”
- “He’ll never fight in the UFC ever again,” was the UFC president’s reaction to Paul Daley sucker-punching Josh Koscheck after their fight. “There’s no place in this sport or this business for stuff like that.”
- Dana also revealed that Daley’s response immediately after the incident had bothered him too. “When I went up into the octagon and talked to him after…he said, ‘ah I didn’t hear the bell,’ you know. When I asked him, ‘do you want to continue fighting in the UFC,’ he shrugged his shoulders and turned…well there you go – now you won’t.”
- As a final word on the matter he actually said he felt that Daley is still one of the best welterweight’s around, but despite that he went on to add, “I don’t care if he becomes the pound-for-pound best in the world and everyone’s screaming for him to be in the UFC, it won’t happen.”
There was controversy earlier in that fight when Koscheck appeared to be caught by an illegal knee, which caused a time-out to him recover. Video evidence seemed to show that he had not in fact been hit – a verdict that White agrees with. “I’ll tell you, honestly what I saw and what I thought was that he did not get hit with that knee, and he claims he did, so, what are you going to do?”
- Moving on, Dana praised Kimbo Slice as a person, saying that he was, “happy to have met him,” but confirmed that he would now be cut from the promotion despite his ability to boost ratings. “It’s not about being a huge draw, you know? It’s about having the right to be here cos whether your a big draw or not this is about the sport and about who’s the best, and, you know, there’s other people out here who deserve to be in the UFC.”
- Alan Belcher is becoming a force to be reckoned with in the UFC’s middleweight division and Dana was pleased with his performance. “Belcher’s become more aggressive, more confident in himself and willing to mix it up with anybody. I think he’s in the mix right now, I like him a lot.”
Finally Dana was more measured with his praise for another victorious fighter Matt Mitrione, but still had some encouraging words for him. “There’s a lot of things that play into a fight like this – nervousness, excitment, and I thought he carried himself well tonight. He needs to just get himself a little more experience and we’ll see what happens.”![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
Quote van de avond is van Joe Doerksen:
"Well, like I always tell my teammates and students: If he hits you and it hurts,
you're still awake. Hit 'em back."![]()
![]()
Ik zou lekker die andere dingen gaan doen. Vond alleen het mainevent de moeite waarde. De rest was meer opvulling.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Man man man... al die MMA events! Het is gewoon niet bij te houden op deze manier![]()
Laat even weten of ik het nog moet kijken, heb nog meer te doen...!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: