Erger: bij mij hangt ie altijd goed (B dus), tot mijn moeder naar de WC geweest is, dan hangt de goed hangende toiletrol in mijn huis ineens Aquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef De_Vink het volgende:
Het is natuurlijk B, maar nog veel leuker om te weten is..... Wie hangt de rol naar de B kant als je bij iemand anders van het toilet gebruik maakt en de rol hangt daar niet goed![]()
(guilty here)
Moeders hebben altijd gelijk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Leandra het volgende:
Erger: bij mij hangt ie altijd goed (B dus), tot mijn moeder naar de WC geweest is, dan hangt de goed hangende toiletrol in mijn huis ineens A![]()
![]()
![]()
Godzijdank heeft ze geen rijbewijs en is mijn huis per OV niet echt makkelijk te bereiken, en komt ze dus niet heel regelmatig langs
Jamaar...quote:
Maar dan gaat regel twee in, namelijk 'Mocht een moeder geen gelijk hebben, kijk bij regel 1: Moeders hebben altijd gelijk!'quote:
ik ook, dus 2 moeders tegen 1, wij winnenquote:
B en jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef De_Vink het volgende:
Het is natuurlijk B, maar nog veel leuker om te weten is..... Wie hangt de rol naar de B kant als je bij iemand anders van het toilet gebruik maakt en de rol hangt daar niet goed![]()
(guilty here)
Ze mag fijn in d'r eigen huis d'r moederlijk gelijk halen en hebben, maar in mijn huis ben in de baasquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jamaar...Moeders hebben altijd gelijk! Als je zelf moeder bent heeft jouw moeder nog steeds altijd gelijk.
[..]
Maar dan gaat regel twee in, namelijk 'Mocht een moeder geen gelijk hebben, kijk bij regel 1: Moeders hebben altijd gelijk!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |