Nou kijk... Ik heb dus zo'n ding met een klepje (zie voorbeeld) dit klepje is best zwaar vergeleken met toiletpapier en geeft hoge druk op de rol. Tevens komt er meer rol weerstand als de rol de kant van B op moet rollen. Dit betekend, in combinatie met het 'el cheapo' schijtlint wat er bij ons aan de muur hangt, dat als optie B wordt gekozen, ik dus altijd 2 handen moet gebruiken om voldoende uitsmeerpapier te pakken te krijgen om geen bruine vinger te halen. Gebruik ik 1 hand, omdat de andere hand bezig is met andere activiteiten (multi-tasken FTW!) dan krijg ik altijd maar 1 velletje omdat hij vroegtijdig afscheurt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:38 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zou je A doen.
Dat gaat in tegen alle logica, natuurwetten en de wil van God.
Mensen die A doen komen in de hel.
Als je belooft niet meer te poepen help ik je voortaan welquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrouwfappen natuurlijk
ik moet toch een hand vrij hebben om de pagina van mijn roddelblaadje om te slaan![]()
Je moet natuurlijk ook altijd het velletje papier een stukje onder het deksel vandaan laten komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou kijk... Ik heb dus zo'n ding met een klepje (zie voorbeeld) dit klepje is best zwaar vergeleken met toiletpapier en geeft hoge druk op de rol. Tevens komt er meer rol weerstand als de rol de kant van B op moet rollen. Dit betekend, in combinatie met het 'el cheapo' schijtlint wat er bij ons aan de muur hangt, dat als optie B wordt gekozen, ik dus altijd 2 handen moet gebruiken om voldoende uitsmeerpapier te pakken te krijgen om geen bruine vinger te halen. Gebruik ik 1 hand, omdat de andere hand bezig is met andere activiteiten (multi-tasken FTW!) dan krijg ik altijd maar 1 velletje omdat hij vroegtijdig afscheurt.
Bij optie A kan ik gewoon met 1 hand trekken, en met de andere hand blijven trekken, zonder dat het papier vroegtijdig scheyrt.
Daarom optie A.
Klacht:
Mijn pleerolhouder is het werk van de duivel.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
gewoon je papier omhoog trekken ipv omlaag tijdens het afrollen, pas op het moment dat je wilt scheuren, richting de grond trekkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou kijk... Ik heb dus zo'n ding met een klepje (zie voorbeeld) dit klepje is best zwaar vergeleken met toiletpapier en geeft hoge druk op de rol. Tevens komt er meer rol weerstand als de rol de kant van B op moet rollen. Dit betekend, in combinatie met het 'el cheapo' schijtlint wat er bij ons aan de muur hangt, dat als optie B wordt gekozen, ik dus altijd 2 handen moet gebruiken om voldoende uitsmeerpapier te pakken te krijgen om geen bruine vinger te halen. Gebruik ik 1 hand, omdat de andere hand bezig is met andere activiteiten (multi-tasken FTW!) dan krijg ik altijd maar 1 velletje omdat hij vroegtijdig afscheurt.
Bij optie A kan ik gewoon met 1 hand trekken, en met de andere hand blijven trekken, zonder dat het papier vroegtijdig scheyrt.
Daarom optie A.
Klacht:
Mijn pleerolhouder is het werk van de duivel.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat is lief, maar ik heb al een jaar of 28 geen hulp meer nodig bij het plassenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je belooft niet meer te poepen help ik je voortaan wel
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die hun toiletrollen niet ophangen falen hard. Dus dan doe je sowieso niet mee.
andersom dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook altijd het velletje papier een stukje onder het deksel vandaan laten komen.
Dan trek je recht naar beneden. Tot je het optimale aantal velletjes hebt en dan trek je omhoog.
Was dat nou zo moeilijk?
Ja, het werkt niet bij mij! Ik heb het tot in de treuren toe geprobeerd, maar ik faal bij optie B. Ik trek altijd naar me toe namelijk, daarom is optie A beter geschikt voor mijn trekgedrag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
Je moet natuurlijk ook altijd het velletje papier een stukje onder het deksel vandaan laten komen.
Dan trek je recht naar beneden. Tot je het optimale aantal velletjes hebt en dan trek je omhoog.
Was dat nou zo moeilijk?
Daar is het klepje te zwaar voor! Of mijn techniek is niet goed genoeg...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
gewoon je papier omhoog trekken ipv omlaag tijdens het afrollen, pas op het moment dat je wilt scheuren, richting de grond trekken
ik denk dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar is het klepje te zwaar voor! Of mijn techniek is niet goed genoeg...
Als je naar boven trekt dan trek je tegen die tandjes aan en dan breekt het velletje automatisch johquote:
Ik heb wel een techniek voor je.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar is het klepje te zwaar voor! Of mijn techniek is niet goed genoeg...
Ik zal mijn vriendin toestemming geven de rol om te draaien.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
ik denk dat dus
geeft niet hoor, gewoon oefenen
(en hoger trekken met afrollen)
1 woord:quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef n_uniet het volgende:
Ik heb wel een techniek voor je.
Trek het wc papier van de rol zo tussen je naad door en hang het uiteinde in de afvoer.
Spoel door en op het moment dat jij denkt schoon te zijn span je je billen aan en tadaaaa!
die klep van hem heeft helemaal geen tandjes... weddenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je naar boven trekt dan trek je tegen die tandjes aan en dan breekt het velletje automatisch joh
het werkt echt hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendin toestemming geven de rol om te draaien.
Zoals ik al zei, ik doe dat op mijn werkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef De_Vink het volgende:
Het is natuurlijk B, maar nog veel leuker om te weten is..... Wie hangt de rol naar de B kant als je bij iemand anders van het toilet gebruik maakt en de rol hangt daar niet goed![]()
(guilty here)
ergeren; jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef De_Vink het volgende:
Het is natuurlijk B, maar nog veel leuker om te weten is..... Wie hangt de rol naar de B kant als je bij iemand anders van het toilet gebruik maakt en de rol hangt daar niet goed![]()
(guilty here)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef De_Vink het volgende:
Is dit een bekentenis Danny?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |