Sorry, jij heerscht gewoon even niet. Mss in het volgende topicquote:
Yupsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
Het wordt wel heerlijk weer dit weekend he?
Hmmz...wat zal ik dan eens gaan doen om van dat weer te gaan genieten? Met name morgen...quote:
Vandaar dat je post?quote:
Mooie wandeling maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...wat zal ik dan eens gaan doen om van dat weer te gaan genieten? Met name morgen...
Vriendin moet morgen werken, dus vanaf 1400 uur ben ik alleen, tot half 12 's avondsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooie wandeling maken.
Lekkere etensdingetjes kopen, in een grote mand stoppen en lekker gaan picknicken met je vriendin.
Naar de dierentuin in Rotterdam of Arnhem.
Mooie fles wijn kopen en de zonsondergang vanavond gaan bekijken vanaf een duintop met je vriendin.
De hele dag in bed liggen met de balkondeuren open.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sorry, jij heerscht gewoon even niet. Mss in het volgende topic.
Alle neusharen gepluktquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
RB is ook een metroman....tenminste ik heb ongeveer dezelfde kenmerken als Flap. Uiterlijk moet verzorgd worden!
Ik kan me nog wel een dronken avond samen herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een dronken avond samen herinneren.
Mooie avond was datquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dan was je niet dronken genoeg.
Maar dat was een leuke kerst/afscheidsborrel ja.
Dat groene bandje hangt nog aan de radiator bij mij thuis
Die had je nodig om in Dok75 te komen, bij het afscheid van ene WvMquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Enne ik was dronken genoeg, want ik kan me dan weer niets over een groen bandje herinneren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |