Sorry was ik al zover? Goeiemorgen dinnetjequote:Op vrijdag 23 april 2010 08:12 schreef heavenstar het volgende:
owww ja...en tegen mij wordt er natuurlijk niks gezegd....![]()
ik zou dus niet gaan...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:15 schreef duiten het volgende:
perfecte dag! half tien op school beginnen, kwart over elf weer uit
of jezelf een bericht sturen in je fobo...quote:
'morgen kuukel...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:21 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medestrijders![]()
Weer aan de buffel en een prettig weekend allegaar![]()
jij ook fijn weekend, geniet ervan...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wens iedereen een fijne mooie dag vandaag en een fijn weekend, het wordt ontzettend mooi weer
Beetje jammer van de zaterdag... veel plezier morgenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:23 schreef heavenstar het volgende:
jij ook fijn weekend, geniet ervan...![]()
![]()
Goedemorgen Flash...tis je al vergeven hoor..quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:28 schreef Flashbag het volgende:
Ik zit wel leuk jac0bus en erwin te goedemorgen maar ik vergeet helemaal de rest![]()
![]()
![]()
Goedemorgen lieve Fok!kertjes![]()
![]()
Gratis koffie met taart en patat en ook friet en bier bij mij
beetje erg jammer ja....quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje jammer van de zaterdag... veel plezier morgen![]()
Haha ja het is ook nog vroegquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Goedemorgen Flash...tis je al vergeven hoor.....goedemorgen....koffie met taart voor mij ajb...
![]()
aardbeitjes-taart...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Haha ja het is ook nog vroegwat voor taart wil je
Ik heb alles
Stralende sterquote:
liefjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |