Dit is de eerste die dat heeft op PSN (Warhawk had het ook volgens mij, maar das niet zo gek, voor een MMO). Ubisoft heeft het in een aantal PC-titels gepropt en EA heeft het in Command & Conquer 4 zitten.quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat er niet goed gegaan was volgens Capcom, is dat er niets over stond vermeld in de voorwaarden. Dat gaan ze nu aanpassen.Fail @ Capcom
Schijnt al in meerdere games gebruikt te worden maar dat is me nooit opgevallen eigenlijk...
quote:Op maandag 26 april 2010 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat moet je even wachten. Er is iets niet helemaal goed gegaan aldus Capcom en er komt een oplossing aan:
http://www.edge-online.co(...)-for-final-fight-drm
Als ik dit zo lees, gaan ze alleen de voorwaarden aanpassen....quote:When it was brought to our attention that the notification was missing, we acted quickly with Sony Computer Entertainment America and a fix is on the way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Schandalig zeg!! Welke games gebruiken allemaal DRM? Die koop ik dus mooi niet.quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat er niet goed gegaan was volgens Capcom, is dat er niets over stond vermeld in de voorwaarden. Dat gaan ze nu aanpassen.Fail @ Capcom
Schijnt al in meerdere games gebruikt te worden maar dat is me nooit opgevallen eigenlijk...
Ik heb het laten doen bij iemand van Marktplaats in Uithoorn. Dat duurde 2 uur wachten, kostte mij 35 euro en mijn disc die er nog inzat kreeg ik uiteraard terug. Ook de saves bleven intact.quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Gray het volgende:
Goede topic titel, zeg.
Mijn PS3 is sinds eergisteren ook brak. Al een aantal keer vloog m'n PS3 bij het spelen van MW2 plots uit, nu start die helemaal niet meer op. Mijn vragen zijn als volgt:
-Waar laat ik m'n PS3 fixen?
-Wat kost me dat?
-Hoe lang duurt dat?
-Krijg ik m'n MW2 disc terug (die zit er nog in)?
-Wat gebeurt er met m'n save-games?
Ik zie net dat ik m'n PS3 (40GB) kocht op 11/01/2008. Ik las ergens dat de garantieperiode was verlengd, klopt dat? En meen je dat echt? Dat Sony je een tweedehandsje teruggeeft zonder je game die nog in de console zat? What the eff?quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen bij iemand van Marktplaats in Uithoorn. Dat duurde 2 uur wachten, kostte mij 35 euro en mijn disc die er nog inzat kreeg ik uiteraard terug. Ook de saves bleven intact.
Je kan ook Sony bellen, 150 euro betalen, een andere inelkaargezette rotzooi PS3 terugkrijgen, je disc verliezen, je saves verliezen en je BC verliezen. (als je binnen garantie zit is dit overigens wel gratis)
Succes met de keuze
Fruitquote:Op maandag 26 april 2010 09:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HALLOOOOO DS![]()
* noteert; koop Nier
quote:Op maandag 26 april 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- By Sony OBV.quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Gray het volgende:
Goede topic titel, zeg.
Mijn PS3 is sinds eergisteren ook brak. Al een aantal keer vloog m'n PS3 bij het spelen van MW2 plots uit, nu start die helemaal niet meer op. Mijn vragen zijn als volgt:
-Waar laat ik m'n PS3 fixen?
-Wat kost me dat?
-Hoe lang duurt dat?
-Krijg ik m'n MW2 disc terug (die zit er nog in)?
-Wat gebeurt er met m'n save-games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |