abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80831841
quote:
Op donderdag 29 april 2010 02:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zal hem toch wel kopen
Maar eerste FF XIII 100% halen
whehehe zit nu zelf op de helft daarvan
Moet zeggen dat nu toch af en toe wel een beetje saai begint te worden hoor......
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_80832086
Long guis zijn nooit saai
Ik ben weer begonnen met Demon Souls, na een tijdje te hebben laten liggen wist ik niet meer wat en hoe, dus dan maar geheel opnieuw

Ik heb me nu toch een mooi farmplekje gevonden In level 1 kun je al 2000 souls in een paar minuten Dat is een stuk beter dan de zes souls per zombie Wel met een smerig truukje, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Per toeval kwam ik erachter, toen ik hard aan gep0wned werd door een red-eyed knight. Valt ie ergens naar beneden: dood. Lol, 2000 souls voor de 'kill'.
Daar heb ik gisteren na een uurtje wel aardig gefarmd.

Ik ga nu maar weer verder, de tower knight wacht op me Dat zal iets makkelijker gaan, nu ik wat sterker ben dan de eerste keer, maar toch, het blijft een bastard.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80833148
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer begonnen met Demon Souls, na een tijdje te hebben laten liggen wist ik niet meer wat en hoe, dus dan maar geheel opnieuw

Ik heb me nu toch een mooi farmplekje gevonden In level 1 kun je al 2000 souls in een paar minuten Dat is een stuk beter dan de zes souls per zombie Wel met een smerig truukje, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Per toeval kwam ik erachter, toen ik hard aan gep0wned werd door een red-eyed knight. Valt ie ergens naar beneden: dood. Lol, 2000 souls voor de 'kill'.

Ik ga nu maar weer verder, de tower knight wacht op me Dat zal iets makkelijker gaan, nu ik wat sterker ben dan de eerste keer, maar toch, het blijft een bastard.
whehehehe ja DS ligt bij mij ook nog
Nog nooit echt ver mee gekomen
En die Towerknight is echt fucked ja, gelukkig was ik vrij magic based dus gewoon campen op die kantelen daar
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_80834594
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:

Haha Dat foefje met die knight had ik ook al ontdekt ja Lang lang geleden

DS

Nier wordt een waardige opvolger
pi_80834652
vanavond hopelijk beginnen met Demon's Souls
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_80834990
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
vanavond hopelijk beginnen met Demon's Souls
Tof! Ik heb er vele uren in gedaan, en dan nu maar eens opnieuw. Dit spel is het lastigste wat ik ken, maar dat maakt het ook meteen een van de spellen die je een goed gevoel geven als je eens een level haalt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 29 april 2010 @ 16:29:20 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80846804
Begonnen met GoW III: Overduidelijk God of War weer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80848035
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begonnen met GoW III: Overduidelijk God of War weer
Ik ga zo maar weer eens verder.
  donderdag 29 april 2010 @ 16:57:48 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80848097
Nog niet uitgespeeld Cybje? Ik zit nu in het wat rustigere deel na het epische begin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80848170
Nope. Zoals ik het nu rustig in sessies speel kan ik het er meest van genieten, in plaats van het in een ruk uit te spelen. Doodzonde imo. Same for Uncharted II.
  donderdag 29 april 2010 @ 17:35:58 #178
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_80849331
quote:

Fall
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_80850038
quote:
Helemaal niks, waar blijft die Flower soundtrack die drie weken geleden geplaatst zou worden

Flower
pi_80850408
Wel een wakeboarding hd demo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')