whehehe zit nu zelf op de helft daarvanquote:Op donderdag 29 april 2010 02:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zal hem toch wel kopen![]()
Maar eerste FF XIII 100% halen
whehehehe ja DS ligt bij mij ook nogquote:Op donderdag 29 april 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
Long guis zijn nooit saai
Ik ben weer begonnen met Demon Souls, na een tijdje te hebben laten liggen wist ik niet meer wat en hoe, dus dan maar geheel opnieuw
Ik heb me nu toch een mooi farmplekje gevondenIn level 1 kun je al 2000 souls in een paar minuten
Dat is een stuk beter dan de zes souls per zombie
Wel met een smerig truukje, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Per toeval kwam ik erachter, toen ik hard aan gep0wned werd door een red-eyed knight. Valt ie ergens naar beneden: dood. Lol, 2000 souls voor de 'kill'.
Daar heb ik gisteren na een uurtje wel aardig gefarmd.
Ik ga nu maar weer verder, de tower knight wacht op meDat zal iets makkelijker gaan, nu ik wat sterker ben dan de eerste keer, maar toch, het blijft een bastard.
Hahaquote:Op donderdag 29 april 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
Long guis zijn nooit saai
Ik ben weer begonnen met Demon Souls, na een tijdje te hebben laten liggen wist ik niet meer wat en hoe, dus dan maar geheel opnieuw
Ik heb me nu toch een mooi farmplekje gevondenIn level 1 kun je al 2000 souls in een paar minuten
Dat is een stuk beter dan de zes souls per zombie
Wel met een smerig truukje, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Per toeval kwam ik erachter, toen ik hard aan gep0wned werd door een red-eyed knight. Valt ie ergens naar beneden: dood. Lol, 2000 souls voor de 'kill'.
Daar heb ik gisteren na een uurtje wel aardig gefarmd.
Ik ga nu maar weer verder, de tower knight wacht op meDat zal iets makkelijker gaan, nu ik wat sterker ben dan de eerste keer, maar toch, het blijft een bastard.
Tof! Ik heb er vele uren in gedaan, en dan nu maar eens opnieuw. Dit spel is het lastigste wat ik ken, maar dat maakt het ook meteen een van de spellen die je een goed gevoel geven als je eens een level haalt.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
vanavond hopelijk beginnen met Demon's Souls
Ik ga zo maar weer eens verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begonnen met GoW III: Overduidelijk God of War weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Helemaal niks, waar blijft die Flower soundtrack die drie weken geleden geplaatst zou wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef Cyberia18 het volgende:
PlayStation Store Update (29th April 2010)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |