Hou sbs maar in de gatenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan gaat het helemaal losIk wil je hier horen schreeuwen.
Ja maar die kan je nog steeds gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou sbs maar in de gatenHart van Nederland.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat eigenlijk al te wachten op Peter r. de Vies met de uitzending over de vermiste telefoniste salarisadministratie van TSN.
whehehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat eigenlijk al te wachten op Peter r. de Vies met de uitzending over de vermiste telefoniste.
Ga ik niet gebruiken. Geen zin meer inquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar die kan je nog steeds gebruiken.
Ik kan geen twee gebruiken.
ik ga ook niet naar EFF dit jaar jammer maar dat ga ik gewoon niet reddenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik niet gebruiken. Geen zin meer in
nee totaal niet werd veel wakker maar goed komt wel weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen in je nieuwe huissie?
Spookt het daar?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee totaal niet werd veel wakker maar goed komt wel weer
nee maar ik heb wel vaker last van slapeloosheidquote:
ah zo vervelend zeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel vaker last van slapeloosheid
trekt wel weer weg
Is altijd ff wennen in zo'n nieuwe omgeving.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee totaal niet werd veel wakker maar goed komt wel weer
mja dat ook nog es ik reed net al bijna naar mijn ouwe huisquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is altijd ff wennen in zo'n nieuwe omgeving.
Hehe in het donker de deurklink zoeken zal ook nog wel grappig worden danquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat ook nog es ik reed net al bijna naar mijn ouwe huis
word helemaal wat als ik een keer dronken benquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe in het donker de deurklink zoeken zal ook nog wel grappig worden dan
Hahahaquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik was net een dag of 2 het ouderlijk huis uit. Had gewerkt en fietste naar huis. Dus ik loop naar binnen, vraag aan mn pa hoe zijn dag was en wat we gingen eten enz.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
Mjah, dat had ik op een zaterdagavond. Ik pittig bezopen naar huis fietsen, zeg tegen mijn ouders dat ik binnen ben en strompel door naar mijn kamer. Ik heb het nog nooit zo gek gevonden dat mijn broertje in mijn bed lag te pitten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net een dag of 2 het ouderlijk huis uit. Had gewerkt en fietste naar huis. Dus ik loop naar binnen, vraag aan mn pa hoe zijn dag was en wat we gingen eten enz.
Zegt ie: wij eten [insert food] wat jij en Anna gaan eten weet ik niet.
Toen pas had ik door dat ik naar het verkeerde huis was gefietst
Ben je er naast gaan liggen toen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, dat had ik op een zaterdagavond. Ik pittig bezopen naar huis fietsen, zeg tegen mijn ouders dat ik binnen ben en strompel door naar mijn kamer. Ik heb het nog nooit zo gek gevonden dat mijn broertje in mijn bed lag te pitten.
whehhehee is niet zo gek je bent het zo gewend ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net een dag of 2 het ouderlijk huis uit. Had gewerkt en fietste naar huis. Dus ik loop naar binnen, vraag aan mn pa hoe zijn dag was en wat we gingen eten enz.
Zegt ie: wij eten [insert food] wat jij en Anna gaan eten weet ik niet.
Toen pas had ik door dat ik naar het verkeerde huis was gefietst
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, dat had ik op een zaterdagavond. Ik pittig bezopen naar huis fietsen, zeg tegen mijn ouders dat ik binnen ben en strompel door naar mijn kamer. Ik heb het nog nooit zo gek gevonden dat mijn broertje in mijn bed lag te pitten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |