Ik schrokquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore gaat huppel knuffelen
dat had je beter meteen kunnen doenquote:
je bent er niet door gekomen?quote:
Dat is helaas niet op vrijdagmiddagquote:
Weet ik.quote:
Kan me geen kanker schelen. Ga ergens anders rellen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is helaas niet op vrijdagmiddag
12 uur? en dan nog niet uitgeslapen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan me geen kanker schelen. Ga ergens anders rellen.
biertje erbij?quote:
quote:
dat is wel effe een goed idee ik ga effe een bakkie makenquote:
mijn popcorn is ook bijna opquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef eNGine10 het volgende:
Komt er nou nog wat actie of niet?De bokshandschoenen beginnen een beetje te knellen.
Ik was om 7 uur al wakkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
12 uur? en dan nog niet uitgeslapen?
Handschoenen? Blote vuist gekquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef eNGine10 het volgende:
Komt er nou nog wat actie of niet?De bokshandschoenen beginnen een beetje te knellen.
Bring it on, biatch.quote:
Niet alle nederlandstalige muziek is slecht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
ik moet vanavond dus naar een feestje waar ze alleen maar nederlandstalige muziek draaien
dat word dus echt veel zuipen om dat een beetje draagelijk te houden
Op een mail antwoorden ze over het algemeen pas na 3 of 4 dagen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je beter meteen kunnen doen
Nee, dat doet pijn aan m'n knokkelsquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een mail antwoorden ze over het algemeen pas na 3 of 4 dagen.
Heb de mail afgesloten met bel mij vandaag of ik kom maandag langs. Maar dan iets vriendelijker verwoord
Niet mekkeren, ik ben al een knokkel kwijt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, dat doet pijn aan m'n knokkels
ik krijg dan zooi ala frans bauer etc voor mijn kiezenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet alle nederlandstalige muziek is slecht.
wie heb je geslagenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet mekkeren, ik ben al een knokkel kwijt.
Stel je aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, dat doet pijn aan m'n knokkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |