leuk item!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ntasy-fair-2010.html
Je kan het weekend van 18 en 19 september nog naar de ELF in Arcen. Dat is in de kasteeltuin van de Hertog Jan brouwerij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
Als ik dat zie wil ik volgend jaar echt gaan, ookal is het niet verkleed.
Castlefestquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef purplerose het volgende:
Ik ga ook eens zien welke ik ga doen, Castle fest in augustus of EFF in september
Heb nog wel een kasteel jurk in de kast hangen dus die zou dan goed van pas komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Castlefest
meeeennn nu kan ik nog minder lang wachten op mn Hurdy Gurdy... tegen die tijd zit ik ergens op een grasveldje muziek te maken
![]()
plus special guest
VERY special guest.
Ja laforest is toch wel een baasquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb nog wel een kasteel jurk in de kast hangen dus die zou dan goed van pas komen
Hopelijk komt laforest dan ook weer over, kunnen we eindelijk meetenwant dat is beetje fout gegaan afgelopen weekend
Het zou een leuk kadootje zijn want ik ben dan net 4 aug jarig geweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja laforest is toch wel een baasik heb m maar even gezien want moest met degene met wie ik was nog zoveeeel zien!
Maar het is wel supercool![]()
Ik zou zeker weten gaan voor CF in augustus en dan volgend jaar EFF,quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef purplerose het volgende:
Ik ga ook eens zien welke ik ga doen, Castle fest in augustus of EFF in september
quote:Op zondag 5 september 2010 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen naar de EFF in Arcen deze maand?
ik zal er vanavond eens voor gaan zittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:39 schreef GSMboy het volgende:
Iemand nog geweest? Pics?
Altijd leuk om te zien.
ik ben gisteren geveld door een verschrikkelijke hoofdpijn, het staat voor vanavond in de planningquote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef GSMboy het volgende:
En? Is het gelukt Mir? Ben razend benieuwd naar de mensen die er waren en hoe het hele evenement was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |