Geen rode bankquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Paul het volgende:
Ik moet wel wennen dat Jensen niet achter een tafeltje zit hee
Idd hoe ze nou zitten staat echt lullig op die 2 stoeltjesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mis wel de oude vertrouwde desk en bank...
en jan paparazziquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mis wel de oude vertrouwde desk en bank...
Met Robert?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik ben wel bang dat het te serieus wordt ...
Het woord "vagina" gaat binnen 5 minuten vallen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja tot nu toe dit interview
Tot nu toe is 't nog vergelijkbaar met een uitzending van een vandaag ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het woord "vagina" gaat binnen 5 minuten vallen.
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een vieze, kwiljende ransaap.
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Paul het volgende:
ALLEEN JENSEN DURFT DEZE VRAGEN TE STELLEN EINDELIJK WEER ZO'N KWALITEITSINTERVIEWER IN NEDERLAND
Ik heb het over Jensen, hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.
Jensen is serieus geworden jeweetsquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef vencodark het volgende:
Had deze combinatie toch niet zo gauw verwacht. Meestal komt Kelly en gaat het alleen over piemels en vagina's.
Jensen heeft ook niets te verliezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Paul het volgende:
ALLEEN JENSEN DURFT DEZE VRAGEN TE STELLEN EINDELIJK WEER ZO'N KWALITEITSINTERVIEWER IN NEDERLAND
Kijk jij nooit naar vieze, kwijlende ransapen?quote:
Dat moest van RTL5 vanwege promotie voor andere programma's. Dat is nu dus niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef vencodark het volgende:
Had deze combinatie toch niet zo gauw verwacht. Meestal komt Kelly en gaat het alleen over piemels en vagina's.
Tof, want Kelly is al 80 keer geweest.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat moest van RTL5 vanwege promotie voor andere programma's. Dat is nu dus niet meer
Ja ik kijk naar jouw postsquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar vieze, kwijlende ransapen?
VERONICA!quote:
Sterker nog, SBS zenders doen dat in geen enkel programma, eigen programma's promoten in andere programma's.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat moest van RTL5 vanwege promotie voor andere programma's. Dat is nu dus niet meer
Bedoel je niet Veronicaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.
Dat mag.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik kijk naar jouw posts
OOOOOHHH
Dat is voor publieke omroepen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Oh, het is nu. Hopelijk zetten ze hem snel op uitzending gemist
Hahahaha dat is vd publieke omroep gekkiequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Oh, het is nu. Hopelijk zetten ze hem snel op uitzending gemist
Topsjow tochquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Palomar het volgende:
ik denk aldoor dat het zo gaat beginnen maar het is al bijna afgelopen
quote:
Ja, "SBS Gemist" danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahahaha dat is vd publieke omroep gekkie
Opbellenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef vencodark het volgende:
Wat heeft Robert moeten doen om Bram bij hem te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |