Geen rode bankquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Paul het volgende:
Ik moet wel wennen dat Jensen niet achter een tafeltje zit hee
Idd hoe ze nou zitten staat echt lullig op die 2 stoeltjesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mis wel de oude vertrouwde desk en bank...
en jan paparazziquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mis wel de oude vertrouwde desk en bank...
Met Robert?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik ben wel bang dat het te serieus wordt ...
Het woord "vagina" gaat binnen 5 minuten vallen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja tot nu toe dit interview
Tot nu toe is 't nog vergelijkbaar met een uitzending van een vandaag ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het woord "vagina" gaat binnen 5 minuten vallen.
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een vieze, kwiljende ransaap.
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Paul het volgende:
ALLEEN JENSEN DURFT DEZE VRAGEN TE STELLEN EINDELIJK WEER ZO'N KWALITEITSINTERVIEWER IN NEDERLAND
Ik heb het over Jensen, hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.
Jensen is serieus geworden jeweetsquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef vencodark het volgende:
Had deze combinatie toch niet zo gauw verwacht. Meestal komt Kelly en gaat het alleen over piemels en vagina's.
Jensen heeft ook niets te verliezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Paul het volgende:
ALLEEN JENSEN DURFT DEZE VRAGEN TE STELLEN EINDELIJK WEER ZO'N KWALITEITSINTERVIEWER IN NEDERLAND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |