Kijk-mij-zelf-het-antwoord-aan-kunnen-geven-topicquote:leren is het dan leren of leren?
waarom tel jij pixelsquote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef Enj0y het volgende:
Dat kan je zien aan 't aantal pixels in de lengte. Goed tellen! De L heeft er 41, de i van 'ikke' heeft er 37. (Kleine letter L en grote letter i.)
waarom leef jij nog?quote:
i Lquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Onnoman het volgende:
is dit nou een I of een l ???
dus stel nou voor ik gebruik het woord: leren!
Is het dan leren of leren?
huh???quote:
Waarom heb jij recht van spreken?quote:
om dezelfde reden dat jij nog niet dood bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik kan fucking alles met de b
bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.d[ñ¿ñ]bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends![]()
is dit nou een p, of 180 graden gedraaide d
of een 180 gedraaide spiegelbeeld van de b?
zo niet.. dan moet het de omgedraaide versie zijn namelijk de q
ik qegrijd er niets meer van
![]()
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Pas maar op, dat ie niet omvalt, dan heb je een _
En als je hem te heet wast een ~The best firms advertise the least...![]()
Als het zwanger is, þquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:53 schreef edcetera het volgende:
Pas maar op, dat ie niet omvalt, dan heb je een _
En als je hem te heet wast een ~
Als het gesandwitched wordt, H
Als het aan orale trio's doet, N
Als het aan orale orgies doet, M
Als het aan SM doet, L
Enorm groot hoofd, P
Zwanger én een groot hoofd, BGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als het zwanger is, þ
Als het gesandwitched wordt, H
Als het aan orale trio's doet, N
Als het aan orale orgies doet, M
Als het aan SM doet, L
Enorm groot hoofd, P
Zwanger én een groot hoofd, B
-ed is geen correct Nederlandse vervoeging bij een voltooid deelwoord, Metalfrost..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]![]()
Zit hier niet wat meer actie in: Iquote:![]()
_ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _ \ I / _
____________________________________________________________________________________The best firms advertise the least...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: