STOEPPIEquote:
Ik ga wel over je heen poepen dit weekendquote:
Kan me geen fuck schelen, ze zijn eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke.Daar doen ze eigenlijk niks anders mee dan lopen, maar oke.
Weinig goeds aan deze avondquote:
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STOEPPIE
Jij had ons toch ewl gered he
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t laat zien..Ik ram je ballen eraf.
Alleen maar een lief spinnetjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga wel over je heen poepen dit weekend
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wiltquote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Neelix het volgende:
Hey Trev, heb je nog naar Memoir gekeken?
Jawel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.
SPINNEN ZIJN HEUL NIET LIEF!quote:
Hm.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |