Nou dat gewicht van je af halen in je 1tje als je daar ligt is niet chillquote:
Hoe heb je die dingen dan ooit thuis gekregen? Laten brengen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou dat gewicht van je af halen in je 1tje als je daar ligt is niet chill.Je borstkas helemaal kapot.
Nee joh thuis hebben we alleen wat dumbells en 1 barbell. En dan gewoon alles los uit de pols.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe heb je die dingen dan ooit thuis gekregen? Laten brengen?
Ja dit is dan wel een remix maar die Dominik Eulberg maakt wel leuke minimalquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef Fascination het volgende:
Whehe, ik hoor Pantha du Prince belletjes.Maar tof ja, echt mijn smaak. [ afbeelding ]
hahahaquote:
Dat kun jij wel weten ja, aangezien je gepromoveerd op hem bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:22 schreef Maisnon het volgende:
Maar Booka Shade is de vetste zoals Maikuuul zou zeggen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel me uitgewoond.Ik ben ook moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
OMG, WAT ZAL ER MET HAAR GEBEUREN!!!quote:
Inderdaad. Zal ie zijn gevlucht voor de gebanden die zijn terug gekeerd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ën heel erg terecht zou dat zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal ie zijn gevlucht voor de gebanden die zijn terug gekeerd?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Of zijn onbeantwoorde liefde voor mijBustedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |