Ik vind het wel een mooie stad hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:00 schreef Adelante het volgende:
AmersfoortDan vraag je er ook wel een beetje om, wat een kansloos gat is dat. En daar komen dan al die mensen uit de omliggende Bible Belt op af
ynuhh, kom er maar in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:00 schreef Adelante het volgende:
AmersfoortDan vraag je er ook wel een beetje om, wat een kansloos gat is dat. En daar komen dan al die mensen uit de omliggende Bible Belt op af
Bible Beltquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:00 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het totaal sfeerloos, maar da's mijn mening.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie stad hoor. Er is alleen zo verschrikkelijk veel politie, en dat komt niet omdat er zoveel Nederlanders zijn
.
Die komt toch uit de Achterhoek? Daar ligt Amersfoort niet hoorquote:
Die komt volgens mij uit Amersfoort.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die komt toch uit de Achterhoek? Daar ligt Amersfoort niet hoor
Inderdaad. Moet zeggen dat Vathorst wel mooi is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het totaal sfeerloos, maar da's mijn mening.En qua aantal kleurlingen kun je het idd bijna vergelijken met Almere, hoewel de meeste autochtone Nederlanders zich nu verenigen in de nieuwe vinex wijken als schothorst of vathorst ofzo.
Nou, zo lang er nog 14 kerken staan in Barneveld duurt dat afbrokkelen van het geloof nog wel evenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bible BeltMjah, klopt wel eigenlijk. Maar de nieuwe generatie is voor het grootste deel totaal niet Christelijk, dus daar komt verandering in. De vergrijzing heeft dus ook z'n voordeel, er komt eens een einde aan en dus ook aan het einde van stoffige gewoonten
Nee, dat is kanker over de waal.quote:
artist impressionsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet zeggen dat Vathorst wel mooi is.
[ afbeelding ]
Mjah, Barneveldquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, zo lang er nog 14 kerken staan in Barneveld duurt dat afbrokkelen van het geloof nog wel even![]()
En mocht het Christelijk geloof aan populariteit inboeten, dan staat het nieuwe geloof al wel klaar vrees ik
Mwah, ligt eraan waar je zit in Vathorst hequote:Op vrijdag 23 april 2010 09:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
artist impressions
nee zo ziet dat er irl uit:
[ afbeelding ]
En dan kijk je uit op een industrieterrein of op de A1
Zwollequote:Op vrijdag 23 april 2010 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk wel een leuke stad? zeikert.
Arnhem natuurlijk, meest groene en relaxte stad van Nederland en ook nog eens beste binnenstadquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk wel een leuke stad? zeikert.
ik zit hier behoorlijk skaffaquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met een dikke kater. En ik mot vanavond ook nog uit.
Ga je vis halen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zit hier behoorlijk skaffaEn de zon op mijn snoet maakt mijn dag weer goed
. Zo eventjes naar H'wijk.
De zon schijnt niet naar binnen in dit grijze gebouwquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zit hier behoorlijk skaffaEn de zon op mijn snoet maakt mijn dag weer goed
. Zo eventjes naar H'wijk.
Ik zit voor een bigass raamquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De zon schijnt niet naar binnen in dit grijze gebouw.
Wat ga je doen? Ben je niet op stage?
Je bent gek, en daarna stoned terug naar stage?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit voor een bigass raam![]()
Jaj, zit nu op stage maar ga zo lopend naar H'wijk om daar even wat flyers te droppen, daarna even jonko klappen op de boulevard, mp3 d'r bij![]()
.
Haha, nee, dat nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gek, en daarna stoned terug naar stage?
Top stagiaire ben jequote:Op vrijdag 23 april 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. Met stage wil ik de geest scherp houden he
Krijg je d'r van, op donderdagavond zuipenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Top stagiaire ben je.
Al is mijn geest niet zo scherp nu.
Ja, ik moest drinken onder dwangquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg je d'r van, op donderdagavond zuipen.
Genieten dit, met een lekker muziekje erbij.
Meld je ziek van stage, gaan we terrasje pakken in Eindje Grammahquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moest drinken onder dwang.
Ik heb wel zin in een terrasje, ben nu al in de weekend stemming.
Ja heb ik wel overwogen. Maar ik ga mezelf al belonen door een half uur eerder te gaan vandaag. Ik moet nog drank inslaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meld je ziek van stage, gaan we terrasje pakken in Eindje Grammah
JIJ HEBT ECHT EEN ZWAAR LEVEN.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik mag lekker over 5 minuten weer naar school tot 12 uur
Dan weer van 10 over 2 tot 3
Tot hoelaat moet je nu dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja heb ik wel overwogen. Maar ik ga mezelf al belonen door een half uur eerder te gaan vandaag. Ik moet nog drank inslaan.
Beter pakken we terrasje in Den Haag.
Hehe tot 5 en dat doe ik echt nooit! Dus ik vind het al goed van mezelfquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je nu dan?![]()
Wat voor drank?![]()
Bohhh, goed idee. Wat wil je?Doe mij maar een rode wodka-redbull
Tot 5quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe tot 5 en dat doe ik echt nooit! Dus ik vind het al goed van mezelf.
Hmm ik wilde eigenlijk Razz halen, maar dat kan alleen bij de slijterij. En die zit niet in de buurt
. Dus ik moet maar op zoek gaan naar van die cheap ass drank. Nog tips?
Wat drink jij dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot 5Zolaat moet ik ook
![]()
Mjah, weet je wat het is? Ik drink bijna geen drank eigenlijk, dus ik zou het niet weten
Als ik al drink is het meestal baileys ofzo, maar voor de rest drink ik bijna geen drank. Ik ga op andere manieren wel naar de klotequote:
Dat ga mij dan weer net iets te verquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik al drink is het meestal baileys ofzo, maar voor de rest drink ik bijna geen drank. Ik ga op andere manieren wel naar de klote.
No man, bierquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ga mij dan weer net iets te ver. Je drinkt toch wel bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |