Helemaal mee eens! ook Partij één, de piratenpartij, Nieuw Nederland, etc. verdienen een kans!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef Willy84 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat de "kleine" partijen niet aan bod komen. Ik zou best wat meer over de inhoud van de standpunten van de SGP en PVDD willen weten. Ook TROTS zie ik nooit op tv terwijl ik wel benieud ben.
Er zijn toch zenders zat en die lijsttrekkers moeten ook een podium krijgen.
Vergis je niet hoor, er is ook nog een eindsprint en ik denk dat men Geert Wilders niet al te snel moet afserveren, dat kan weleens helemaal averechts werken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
beetje suf om Geert Wilders nog bij dat premiersdebat te betrekken.
quote:Maar Paul Witteman blijft actief: hij gaat vier extra uitzendingen maken van Het Lagerhuis. Daarin gaan steeds twee politici in debat. De eerste uitzending (12 mei) is met Femke Halsema (GL) en Maxime Verhagen (CDA). Een week later zijn Pechtold (D66) en Roemer (SP) te gast. Voor de Lagerhuis van 2 juni wordt gewerkt aan Cohen (PvdA) en Rutte (VVD).
Hij doet dus NIET overal mee.. Lezen he!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Wilders nog wel eens verweten wordt dat hij zogenaamd het debat zou schuwen.
Want?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Is dat zo? Lijkt me niet nodig toch...
Daar heb jij dan weer gelijk in..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Ah ok, dat. Ik bedoel dat ik geen wijzigingen verwacht van de programma's in de OP.
Ik ook.quote:
Dank je voor de info! (Ik doel op de TT-pagina)quote:
Staat nu ook in de OP. Heeft iemand enig idee wie het gaat presenteren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je voor de info! (Ik doel op de TT-pagina)
Klopt, Lijsttrekkersdebat Radio 1 op vrijdagquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef eriksd het volgende:
Het Radio 1 debat wordt vrijdag ingehaald.
Je zóu denken dat je als lijsttrekker echt elke seconde zendtijd pakt die je kunt pakken.quote:PVV-leider Geert Wilders is afwezig, omdat hij niet kan.
Het zal ongetwijfeld beschikbaar komen op http://www.radio1.nl/terugluisterenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef Jac0bus het volgende:
Jammer, ik kan vrijdag niet luisteren. Enig idee of het ergens wordt geupload naderhand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |