Dat moet je idd ook in je achterhoofd houden jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neuh, dat geloof ik niet, is inderdaad te lang geweest.. misschien als heeeeule grote outsider de nieuwe van Green Day, ze staan immers op Pinkpop..
Fiction Plane ook een leuke ja, ik zit nu eigenlijk te dnken.. zijn die streepjes in de Rudy playlist niet gewoon bestemd voor de MHquote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat moet je idd ook in je achterhoofd houden jaZowel Gossip als Yeasayer staan op PP. Ik denk eigenlijk Scouting For Girls of Aura Dione...
![]()
Ammeroela Tree
![]()
Ik hoop tevergeefs op Fiction Plane
wat zal 't zijn?quote:jeroenkidv @Domien Overigens in blijde afwachting van blijde aankondiging uwerzijds, mijn zoon. :-)
Hehe dat zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Fiction Plane ook een leuke ja, ik zit nu eigenlijk te dnken.. zijn die streepjes in de Rudy playlist niet gewoon bestemd voor de MH
je was te snelquote:Op donderdag 22 april 2010 22:51 schreef alors het volgende:
OMGOMGOMGOMG een andere single van Caro dan Back It Up en A Night Like This![]()
![]()
Deze versie is wel tof, maar bij de single hebben ze toch weer aardig lopen 'tunen' en dat is jammer want die knakkers zijn op de single bijvoorbeeld niet te horen.quote:
Wast deze niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Liveset zeker tijdens Noorderslag? Potverdorrie wat was dat een magistraal optreden!
Hoorde volgens mij publiekquote:
Kan ook wel, schakelde opt laatst pas inquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde volgens mij publiekmaar die opname is trouwens ook erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |