Ja, en niet te vergeten Jonas, daar blijf je voor luisterenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij is de muziek van 3voor12 ook veel leuker voor de bezoekers nu
Ik weet eigenlijk niet anders dat Marijke er isquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef alors het volgende:
Stevie![]()
Ik vind trouwens dat Marijke moet blijven
ik ook, die heeft tenminste iets van humorquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef alors het volgende:
Stevie![]()
Ik vind trouwens dat Marijke moet blijven
Jup, voor mij zeker welquote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij is de muziek van 3voor12 ook veel leuker voor de bezoekers nu
Ik ben voor Leiduh !quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
even tussendoor: Eindhoven for Serious Request '10![]()
![]()
![]()
even voor de duidelijk, mijn hoop dan he
heerlijk (vooral in de Thin White Duke remix)quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Rudy draait morgenStarsailor ft Brandon Flowers – Tell Me It's Not Over
. Die plaat is zoooooooo tof ! Ik gok als nieuwe 3FM Meeeeeeee-ga-hit op The Gossip.
( http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346730 )
Die remix is gruwelijk iddquote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heerlijk (vooral in de Thin White Duke remix)![]()
![]()
ook de nieuwe can delphic, en als Megahit hoop ik op LCD Soundsystem, zie het nog best lukken ook
Ik vind de playlist in z'n geheel niet zo, staat zoveel overdag muziek op. Laatste uur zitten wel een paar toffe nummers in.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Rudy draait morgenStarsailor ft Brandon Flowers – Tell Me It's Not Over
. Die plaat is zoooooooo tof ! Ik gok als nieuwe 3FM Meeeeeeee-ga-hit op The Gossip.
( http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346730 )
tja, ik weet niet of Rudy verplicht is de MH te draaien maar de lijkt me de enige mogelijkheid naast Gossipquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die remix is gruwelijk idd. LCD SoundSystem? Lijkt mij wat heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar
. We zullen het morgen weten
.
LCD Soundsystem vind ik echt vreselijk, maar die zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die remix is gruwelijk idd. LCD SoundSystem? Lijkt mij wat heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar
. We zullen het morgen weten
.
Als het maar niet Yeasayer is... Leuke plaat, maar om die nu nog eens Megahit te maken na al zovaak gedraaid te zijn? Laatste uur is goed. Begin is direct goedquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de playlist in z'n geheel niet zo, staat zoveel overdag muziek op. Laatste uur zitten wel een paar toffe nummers in.
Gossip zou echt wat zijn ja zo laat nogIk hoop eigenlijk The Drums, maarja zal wel niet.
Nou die vreesde ik ook nog even. Mag idd hopen dat dat em niet wordt, gaat ie kapot van.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar niet Yeasayer is... Leuke plaat, maar om die nu nog eens Megahit te maken na al zovaak gedraaid te zijn? Laatste uur is goed. Begin is direct goed.
neuh, dat geloof ik niet, is inderdaad te lang geweest.. misschien als heeeeule grote outsider de nieuwe van Green Day, ze staan immers op Pinkpop..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar niet Yeasayer is... Leuke plaat, maar om die nu nog eens Megahit te maken na al zovaak gedraaid te zijn? Laatste uur is goed. Begin is direct goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |