De megahit is kut.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:12 schreef borisz het volgende:
1. Weekend
2. Wat is de megahit? Ben te lui om terug te lezen.
Ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:14 schreef alors het volgende:
Het is Boobquake dag maandag, had Sander het ook al over
quote:
Trage stream?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, waarom zie ik overal WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND staan, en begint dat net pas bij mij?
Echt een verschrikkelijk...tja, een nummer, een lied, een plaat. Ik durf het dat niet te noemen. 3+ minuten durende marteling? Dat.quote:
Arme look alikequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Zit Giel Beelen 2.0 daar op de bank?
Ik vind vooral die voortdurende herhalingen gruwelijk irritant! Net of het nummer blijft hangen......quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijk...tja, een nummer, een lied, een plaat. Ik durf het dat niet te noemen. 3+ minuten durende marteling? Dat.
Ik heb nooit een tof nummer gevonden, zo gehyped ook, elke dj zegt: omg dit is geweldig mensen!!! Dan heb ik bij zulke matige platen al gauw zoiets vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind vooral die voortdurende herhalingen gruwelijk irritant! Net of het nummer blijft hangen......
Ja, geweldig. En vervolgens krijg je van die meukquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tof nummer gevonden, zo gehyped ook, elke dj zegt: omg dit is geweldig mensen!!! Dan heb ik bij zulke matige platen al gauw zoiets van![]()
Is bij de meeste slechte muziek zo...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tof nummer gevonden, zo gehyped ook, elke dj zegt: omg dit is geweldig mensen!!! Dan heb ik bij zulke matige platen al gauw zoiets van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |