Oke, Het volgende :
Mijn Hi abo heb ik in maart opgezegd. Hij zou lopen tot 09-04-2010 en dan stoppen. Nou, zo gezegd zo gedaan. 09-04 is mijn hi abo gestopt en per 10-04 ben ik overgegaan naar ben.
Zie ik net dat er even 60 euro van mn rekening is afgetrokken. Ik heb contact opgenomen met hi :
Hi zegt dat het klopt. Ze rekenen in een slotfactuur 5 euro voor de abo kosten ipv de normale 17 euro (ex btw)... en daarom omdat je in je slot factuur zit krijg je veel minder of geen bel minuten. In mijn geval kreeg ik dus 120 minuten twv 28 euro. Omdat ik geen volledige abo's kosten hoef te betalen, maar enkel die 5 euro, heb ik dus volgens hun ook veel minder belminuten. En daar heb ik nog mazzel mee want normaal krijg je helemaal geen belminuten.
Maar toen ik een maand geleden met hi heb gebeld, zei dat meisje wat ik sprak het volgende tegen me :
"Ja uw abo loopt op 09-04-2010 af. En uw abo bundel loopt van elke 12 v/d maand tot de andere 12de van de maand. Aangezien uw abo afloopt op 09-04 moet uw er rekening mee houden dat u dus 3 dagen minder kunt bellen en die 3 dagen dus in mindering op uw belminuten gebracht worden. Als uw rekening houdt met 100 minuten zit u ruimschoots goed."
Nou, dat blijkt dus volgens Samir die ik vandaag sprak helemaal niet zo te zijn. Het is toch stom dat ze ipv de normale kosten, 5 euro in rekening brengen? En dat je dan opeens 60 euro bij moet betalen? Normaler zou toch zijn zoals dat meisje het zei ?!
Nou moet ik online een klacht indienen, alleen op de pagina waarop ik dat moet doen krijg ik een 404

Ik snap er geen reet meer van hoor.