Een kutnewbie. Snel, trap het dood!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:35 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Had ik al verteld dat ik aids heb?
Wat is dit?
Moet je hier komen kankerhoerquote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een kutnewbie. Snel, trap het dood!
Nee, jouw moederquote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Moet je hier komen kankerhoer!
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een kutnewbie. Snel, trap het dood!
Mooie fobo. Blij dat je zelf erkent lelijk te zijn. Dat zelfvertrouwen verklaard je posts ook weer.quote:
Oh god, een internetheldquote:Op donderdag 22 april 2010 18:47 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Mooie fobo. Blij dat je zelf erkent lelijk te zijn. Dat zelfvertrouwen verklaard je posts ook weer.
quote:
Neh, nu mag je wel weer gewoon gaanquote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
![]()
Als je nog meer aandacht van me wilt mag je ook een pm sturen
zo spreek je niet tegen je moeder.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Moet je hier komen kankerhoer!
het was Juup zn schuldquote:
ja wel ff bellen schatteke, mijn papsie is morgen jarig en ik ga daar bier drinkenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef FUFR het volgende:
Sku, zoals het er nu uit ziet kom ik na die werk naar you toe.
of ergens halverweegs de dag, dat ligt aan de drukness
kom je dan heel toevallig langs mij ?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wel ff bellen schatteke, mijn papsie is morgen jarig en ik ga daar bier drinken
Ja pas zo na werktijd, want us vadder moet ook werken he.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom je dan heel toevallig langs mij ?
hoe laat ga je aan dn drank dan?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja pas zo na werktijd, want us vadder moet ook werken he.
En nee, ze wonen in Tongelre. Langs jou is 23 kilometer om
Niemand loopt om FUFR heen, ze nemen de busquote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja pas zo na werktijd, want us vadder moet ook werken he.
En nee, ze wonen in Tongelre. Langs jou is 23 kilometer om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |