Google zit in ierland, en geeft gewoon belastinggegevens door.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Meer mensen een brief van de Belastingdienst gekregen?
Ik had vorige week een brief gekregen dat ik advertenties op websites zal hebben staan die op mijn naam staat... Blijkbaar dachten ze dat ik duizenden euro's per maand verdiende...
Vandaag even gebeld en om opheldering gevraagd. Zal gaan om de Google Adsense advertenties op mijn website en ik kon mededelen dat ik deze maar een weekje op mijn websites had staan vier maanden geleden...
Blijkbaar is Google nogal vrijgevig met persoonsgegevens.
Ok dat zwartgedrukte heb ik, maar mag je dan ook nog de zoekmachine erbij gebruiken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Maximaal drie tekst/beeld-advertenties + drie blokken met links.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok dat zwartgedrukte heb ik, maar mag je dan ook nog de zoekmachine erbij gebruiken?
Bedoel de posts op mijn blog hierin zitten 2 advertenties.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:31 schreef lezzer het volgende:
Bedoel je met posts nou een forumpost of een artikel?
Het is in ieder geval niet handig op je websites regelrechte plagiaat te plegen. Kan je namelijk ook voor geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedoel de posts op mijn blog hierin zitten 2 advertenties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet handig op je websites regelrechte plagiaat te plegen. Kan je namelijk ook voor geblokkeerd worden.Heb de bron wel opgeven als trackbacklink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik gewoon duidelijk de bron erbij zet in het artikel kan het toch geen kwaad?Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Nee, het is (no offense) een big no no. Je verdient namelijk geld aan andermans werk zonder er zelf iets voor te doen. Schrijf zelf aantrekkelijke redactionele stukken of hou het bij filmpjes en leuke plaatjes, dit is niet hoe het moet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb de bron wel opgeven als trackbacklink.
Als ik gewoon duidelijk de bron erbij zet in het artikel kan het toch geen kwaad?
Ok bedankt voor de feedback ik ben ook voorstander voor een algemeen webmaster topic.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nee, het is (no offense) een big no no. Je verdient namelijk geld aan andermans werk zonder er zelf iets voor te doen. Schrijf zelf aantrekkelijke redactionele stukken of hou het bij filmpjes en leuke plaatjes, dit is niet hoe het moet.
We dwalen af, wellicht is het aparte webmaster-topic helemaal geen slecht idee.
Geven ze dat gewoon vrijwillig door? Of alleen op aandringen van de BD?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Google zit in ierland, en geeft gewoon belastinggegevens door.
Wordt nu automatisch aangegeven den ik. Eu regeling en zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Geven ze dat gewoon vrijwillig door? Of alleen op aandringen van de BD?
Wel een relatief hoge conversie-rate.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Razor21 het volgende:
Even schopje.
Ben ik die enige die momenteel echt wordt geteisterd door de advertenties : All You can Eat in utrecht (5 euro).
Deze heb ik net geblokkeerd in Adsense wat een irritante advertenties zijn dit. En dan ook echt op alle 3 de plaatsen waar ik Adsense heb zie je diezelfde advertenties.
Oh ok wat ik wel vreemd vind gisteren veel meer kliks dan gisteren alleen is het bedrag een stuk lagerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel een relatief hoge conversie-rate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |