Daarom moet je naar de CPM kijken. Per duizend bezoekers is het aantal klikken een stuk hoger dan het aantal conversies. Maar de klikvergoeding is weer veel lager dan de vergoeding per conversie. Dat kan elkaar opheffen. Maar eigenlijk is performance-based wel een wat andere tak van sport dan PPC.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Razor21 het volgende:
Heb al zoveel andere alternatieven geprobeerd zoals : http://www.daisycon.com/nl/ maar dat is ook niet alles. Je kan veel verdienen zodra mensen eerst KLIKKEN en dan een DIENST afnemen.
Maar ja dan moeten ze dat wel doen.
Hmm per 1000 is het nu rond de 2 euro (mag je toch niet zeggen Google?)quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daarom moet je naar de CPM kijken. Per duizend bezoekers is het aantal klikken een stuk hoger dan het aantal conversies. Maar de klikvergoeding is weer veel lager dan de vergoeding per conversie. Dat kan elkaar opheffen. Maar eigenlijk is performance-based wel een wat andere tak van sport dan PPC.
Gaat iemand ruimte bij je kopen als je 1000 bezoekers per maand hebt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hmm per 1000 is het nu rond de 2 euro (mag je toch niet zeggen Google?)
Ach dan moet ik al die moeite doen om 1000 bezoekers te krijgen en dan heb ik als ik mazzel heb wel 2 euro verdiend.
Misschien verkopen inderdaad aan adverteerders.
Nee, per dag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gaat iemand ruimte bij je kopen als je 1000 bezoekers per maand hebt?
Dat red ik helaas (nog) niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor 1000 uniek per dag zijn wel adverteerders te vinden.
Niet zo vreemd als ik erop klik :quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef JoshuaL het volgende:
Het aantal bezoekers naar mijn blog is helaas gehalveerd, mijn advertentie inkomen zat al zowat op 0, lager gaat niet
Oh ok bedankt voor de tip dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Werkt qua SEO alleen maar in je nadeel, hoge rating in de zoekmachines en doorklikken gebeurt vaak niet.
Denk het laatstequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:39 schreef M3CABRIO het volgende:
Waarom heeft Google eigenlijk amper advertenties die breed zijn, maar niet hoog?
Alles moet scyscraper achtig of vierkant zijn lijkt het wel.
Binnen mijn rechthoekige websites zou ik liever een banner zien van bv 1000x60.
Zou je zoiets aan kunnen vragen bij Google, of moet je dan minimaal 1.000 pleuro per dag binnenhalen voordat je wat te vertellen hebt?
Gebruik je een plugin voor Wordpress? All in One Seo is aan te raden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wel vreemd heb het hulpprogramma voor webmasters van Google.
Hij vind allles : pagina's, robots.txt behalve zoekwoorden op mijn site.
Bij mijn vorige site stond het binnen dit programma helemaal vol met zoekwoorden alleen nu niet.
Duurt dit even? Heb het vorige week opnieuw ingesteld voor mijn site. Heb ook een XML map geupload die wordt ook gevonden door Google.
Iemand een idee waarom Google dus geen zoekwoorden indexeert binnen dit programma?
Ja die heb ik alleen dat webmaster van Google ziet geen zoekwoorden meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gebruik je een plugin voor Wordpress? All in One Seo is aan te raden.
Sommige dagen uitschieters naar 800 bezoekers omdat ik dan het bericht op Twitter / Nujij heb gepost. Gemiddeld zonder dat ik iets doe tussen 50 a 100.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet zoveel waarde aan hechten, dat hele programma nog nooit gebruikt. Ik gebruik Statpress, zie je realtime met welke zoekwoorden men op je website komt.
Hoeveel content heb je? content=traffic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |