abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:31:53 #26
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_87130199
Blijkbaar is de crisis goed toegelsagen.
Heb nog nooit zoveel bezoekers gehad op mijn edelmetaal website.
En die lui klikken ook nog eens af en toe op zo'n adsense banner...
Ik denk dat ik die website binnenkort wat breder moet maken zodat er wat meer reclame op kan :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:40:09 #27
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87140143
Wat ik ook doe met Adsense het lukt niet om er wat aan te verdienen.
Ik sta nog steeds rond de 60 euro (afgelopen jaren opgebouwd).

Nu heb ik eindelijk een blog dat volgens mij wel potentie heeft. Bezoekers beginnen eindelijk een beetje te komen 80 per dag. Af en toe op Nujij een berichtje en ik heb 500 bezoekers.

Probleem is vorige keer 3000 pageviews en ongeveer 90 cent mee verdiend :') :') :')
Nu heb ik gisteren mijn Adsense voor mijn kunnen gefinetuned zit nu vandaag op 200 views en 1 click (58 cent).

Mensen willen schijnbaar niet meer klikken of ik doe structureel toch iets fout. Op z'n minst moet 2 a 3 euro toch wel haalbaar zijn per dag?

Wil iemand mij tips geven puur even kijken of ik mijn advertenties goed heb staan en wat ik misschien beter kan doen. Blog staat hier.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_87140893
Hetzelfde probleem hier. Tot 2008 werd er nog wel naar gekeken door bezoekers en had ik nog geregeld clicks die één of twee dollar opleverden, maar tegenwoordig mag je al blij zijn met een paar cent.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:25:24 #29
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87141581
Heb al zoveel andere alternatieven geprobeerd zoals : http://www.daisycon.com/nl/ maar dat is ook niet alles. Je kan veel verdienen zodra mensen eerst KLIKKEN en dan een DIENST afnemen.

Maar ja dan moeten ze dat wel doen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_87141820
Je kunt beter advertentieruimte beschikbaar stellen aan bedrijven. Maar dan moet het bezoekersaantal redelijk stabiel zijn.
pi_87142104
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Razor21 het volgende:
Heb al zoveel andere alternatieven geprobeerd zoals : http://www.daisycon.com/nl/ maar dat is ook niet alles. Je kan veel verdienen zodra mensen eerst KLIKKEN en dan een DIENST afnemen.

Maar ja dan moeten ze dat wel doen.
Daarom moet je naar de CPM kijken. Per duizend bezoekers is het aantal klikken een stuk hoger dan het aantal conversies. Maar de klikvergoeding is weer veel lager dan de vergoeding per conversie. Dat kan elkaar opheffen. Maar eigenlijk is performance-based wel een wat andere tak van sport dan PPC.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:06:36 #32
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87143133
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Daarom moet je naar de CPM kijken. Per duizend bezoekers is het aantal klikken een stuk hoger dan het aantal conversies. Maar de klikvergoeding is weer veel lager dan de vergoeding per conversie. Dat kan elkaar opheffen. Maar eigenlijk is performance-based wel een wat andere tak van sport dan PPC.
Hmm per 1000 is het nu rond de 2 euro (mag je toch niet zeggen Google?)
Ach dan moet ik al die moeite doen om 1000 bezoekers te krijgen en dan heb ik als ik mazzel heb wel 2 euro verdiend.

Misschien verkopen inderdaad aan adverteerders.
pi_87143185
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hmm per 1000 is het nu rond de 2 euro (mag je toch niet zeggen Google?)
Ach dan moet ik al die moeite doen om 1000 bezoekers te krijgen en dan heb ik als ik mazzel heb wel 2 euro verdiend.

Misschien verkopen inderdaad aan adverteerders.
Gaat iemand ruimte bij je kopen als je 1000 bezoekers per maand hebt?
pi_87143211
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

Gaat iemand ruimte bij je kopen als je 1000 bezoekers per maand hebt?
Nee, per dag.
pi_87143240
Voor 1000 uniek per dag zijn wel adverteerders te vinden.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:13:10 #36
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87143398
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor 1000 uniek per dag zijn wel adverteerders te vinden.
Dat red ik helaas (nog) niet.
Elke keer als ik een verhaal op mijn blog heb gepost post ik deze op Nujij om wat bekendheid te krijgen.
(je mag hier ook gewoon posten als je iets nuttigs te melden hebt).

Sommige posts van mij zijn blijkbaar zo populair dat ik makkelijk op 1 dag 1500 bezoekers kan halen. De dagen erna blijf ik dan hangen rond de 2 a 300 omdat mijn artikel bovenstaan staat en populair is.

Als ik dit niet doe dan zit ik echt onder de 100 per dag. Doet dit puur om even wat bekendheid te krijgen als ik dan eenmaal bezoekers heb moet het volgens mij ook wel gaan lukken.

Heb trouwens nu de Adsense All in one plugin geinstalleerd heb nu ook maar 2 blokken reclame door mijn posts heen gegooid benieuwd of dat helpt.

Nog meer mensen last van dat je vaak Google Trivia advertenties krijgt? Deze heb ik echt 2 dagen gehad voordat ik wat anders kreeg.
pi_87143871
Het aantal bezoekers naar mijn blog is helaas gehalveerd, mijn advertentie inkomen zat al zowat op 0, lager gaat niet :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:33:49 #38
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87144222
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:25 schreef JoshuaL het volgende:
Het aantal bezoekers naar mijn blog is helaas gehalveerd, mijn advertentie inkomen zat al zowat op 0, lager gaat niet :P
Niet zo vreemd als ik erop klik :

Briefly unavailable for scheduled maintenance. Check back in a minute.

Linkjes uitwisselen?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:38:51 #39
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87144463
Vaag krijg plots een bericht op Twitter : http://www.mylinksmyads.com/

Hook up your adsense account to every link you tweet: http://bit.ly/aaswFK

Kent iemand dit?
pi_87150160
SEO is bij beide blogs wel goed geregeld?

Heb meerdere websites waar het toch wel lekker mee loopt. :)

Al moet ik wel zeggen dat mijn websites een stuk meer in niches zitten met elk andere advertentiesystemen geactiveerd naast Adsense. Wordpress-> linkjes naar affiliate WP Themes. iPad -> Tradedoubler iTunes affiliate. Reiswebsite -> NS Hispeed affiliate.

[ Bericht 39% gewijzigd door Tonio-mcdo op 03-10-2010 22:15:30 ]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:31:05 #41
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87222592
Zit nu redelijk goed gisteren 2.50 verdiend en vandaag op 2.44 euro
Dat Nujij.nl helpt enorm post hier dagelijks nieuwe berichten toch als snel 100+ bezoekers.
pi_87224161
Werkt qua SEO alleen maar in je nadeel, hoge rating in de zoekmachines en doorklikken gebeurt vaak niet.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:32:49 #43
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87235727
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Werkt qua SEO alleen maar in je nadeel, hoge rating in de zoekmachines en doorklikken gebeurt vaak niet.
Oh ok bedankt voor de tip dat wist ik niet.
Wel vreemd heb het hulpprogramma voor webmasters van Google.

Hij vind allles : pagina's, robots.txt behalve zoekwoorden op mijn site.
Bij mijn vorige site stond het binnen dit programma helemaal vol met zoekwoorden alleen nu niet.

Duurt dit even? Heb het vorige week opnieuw ingesteld voor mijn site. Heb ook een XML map geupload die wordt ook gevonden door Google.

Iemand een idee waarom Google dus geen zoekwoorden indexeert binnen dit programma?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:39:15 #44
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_87240057
Waarom heeft Google eigenlijk amper advertenties die breed zijn, maar niet hoog?
Alles moet scyscraper achtig of vierkant zijn lijkt het wel.
Binnen mijn rechthoekige websites zou ik liever een banner zien van bv 1000x60.
Zou je zoiets aan kunnen vragen bij Google, of moet je dan minimaal 1.000 pleuro per dag binnenhalen voordat je wat te vertellen hebt?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:44:53 #45
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87240211
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:39 schreef M3CABRIO het volgende:
Waarom heeft Google eigenlijk amper advertenties die breed zijn, maar niet hoog?
Alles moet scyscraper achtig of vierkant zijn lijkt het wel.
Binnen mijn rechthoekige websites zou ik liever een banner zien van bv 1000x60.
Zou je zoiets aan kunnen vragen bij Google, of moet je dan minimaal 1.000 pleuro per dag binnenhalen voordat je wat te vertellen hebt?
Denk het laatste :')
Tip mochten jullie Wordpress gebruiken dan is de plugin Adsense All in one de oplossing.
Enkel je PUB ID invullen en gaan.

Tevens heb ik mijn browser (Chrome) de plugin Eyedropper geinstalleerd kun je makkelijk de kleurcodes opvragen van je site. Vervolgens plak je deze codes in je Adsense hoef je niet te kutten en zoeken in je CSS bestanden wat de bepaalde kleurcodes zijn.
pi_87247257
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:32 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Wel vreemd heb het hulpprogramma voor webmasters van Google.

Hij vind allles : pagina's, robots.txt behalve zoekwoorden op mijn site.
Bij mijn vorige site stond het binnen dit programma helemaal vol met zoekwoorden alleen nu niet.

Duurt dit even? Heb het vorige week opnieuw ingesteld voor mijn site. Heb ook een XML map geupload die wordt ook gevonden door Google.

Iemand een idee waarom Google dus geen zoekwoorden indexeert binnen dit programma?
Gebruik je een plugin voor Wordpress? All in One Seo is aan te raden.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:15:17 #47
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87247705
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Gebruik je een plugin voor Wordpress? All in One Seo is aan te raden.
Ja die heb ik alleen dat webmaster van Google ziet geen zoekwoorden meer :(
pi_87247813
Niet zoveel waarde aan hechten, dat hele programma nog nooit gebruikt. Ik gebruik Statpress, zie je realtime met welke zoekwoorden men op je website komt.

Hoeveel content heb je? content=traffic
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:38:56 #49
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_87248675
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet zoveel waarde aan hechten, dat hele programma nog nooit gebruikt. Ik gebruik Statpress, zie je realtime met welke zoekwoorden men op je website komt.

Hoeveel content heb je? content=traffic
Sommige dagen uitschieters naar 800 bezoekers omdat ik dan het bericht op Twitter / Nujij heb gepost. Gemiddeld zonder dat ik iets doe tussen 50 a 100.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:31:46 #50
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_87282751
Meer mensen een brief van de Belastingdienst gekregen?

Ik had vorige week een brief gekregen dat ik advertenties op websites zal hebben staan die op mijn naam staat... Blijkbaar dachten ze dat ik duizenden euro's per maand verdiende...

Vandaag even gebeld en om opheldering gevraagd. Zal gaan om de Google Adsense advertenties op mijn website en ik kon mededelen dat ik deze maar een weekje op mijn websites had staan vier maanden geleden...

Blijkbaar is Google nogal vrijgevig met persoonsgegevens.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')