Als je Google Adsense gebruikt (dan is je methode dat je gebruikers vraagt/beloond voor het klikken sowieso verboden) zullen hun de betalingen doorgeven aan de belastingdienst. Daardoor komen ze er uiteindelijk wel achter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef antilurker000 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er toch nooit achterkomen?
Alles is bijna in het engels en het is een .com website en het een rps daar gaan ze nooit op zoeken?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:51 schreef antilurker000 het volgende:
[..]
Boeie als ik gepakt word zeg ik dat ik van niks wist
Ze hebben een audiosysteem dat Umusic heeft ofzoiets....quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat moeten ze met dat domeinnaam in godsnaam
Jammer dat ik het uitgegeven had aan een auto en later 4000 euro belasting moest betalenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:19 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ah dat is wel een mooi bedrag! Ooit hoop ik ook een site te kunnen maken die dat op gaat leveren, helaas ben ik niet zo goed in het bedenken van ideeën.
Die is misschien wel leuk om op te nemen in de TS.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef JortK het volgende:
En ook wel handig, alle Adsense termen uitgelegd: Glossary
Had je via Twitter nog 2 tweets gestuurd met tips had je die nog gezien?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Die is misschien wel leuk om op te nemen in de TS.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had je via Twitter nog 2 tweets gestuurd met tips had je die nog gezien?
Zie ze nu pas! Bedankt, zal eens kijken of het veranderen enig effect heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had je via Twitter nog 2 tweets gestuurd met tips had je die nog gezien?
Sinds ik die ads op mijn homepagina heb ge-activeerd loopt het een stuk beter. Vandaag alweer 2.35 en gisteren 1.50 euro.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
[..]
Zie ze nu pas! Bedankt, zal eens kijken of het veranderen enig effect heeft.
clicks : views = CTRquote:Sterretjes zijn de CTR die mag ik niet publiceren. Eerste kolom aantal views en dan de kliks.
quote:
In 1 maand?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef JortK het volgende:
Ik zeg laat maar komen die betaling:
[ afbeelding ]
Heb nou eens geduldquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
In 1 maand?
Zit nu op ongeveer 40 euro vanaf 30 november gaat niet echt hard.
Deze maandquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
In 1 maand?
Zit nu op ongeveer 40 euro vanaf 30 november gaat niet echt hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verdien je toch niet met de site uit je ondertitel? Staat helemaal niets op?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef JDx het volgende:
december 2010
22 dec Betaling in behandeling ¤ 72,18-
Lekker hoor, net voor kerst en oud en nieuw
Edit: wat een verbetering trouwens die overboekingen, kan me vroeger nog herinneren, dat ik als 15 jarige naar de lokale Rabobank ging en met een amerikaanse cheque aan kwam zetten van Dollars4Babeskostte ook nog eens 15 gulden verzilveringskosten en duurde 2 weken voordat het op je rekening stond.
Kun je niet kijken met Adwords wat je kwijt zou zijn als je dat daar via een campagne doet?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:22 schreef Geo3kant het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende, kreeg een mail met advertentie interesse in een levenslange link op mijn pagina, wat de prijs moet zijn?
PR4, 5e plaats op belangrijkste keyword, 22k bezoekers de maand.
Iemand een idee? Lifetime is wel heel lang (en dus duur!?)
Hoe? Mijn CTR van een textlink pakken (die ik niet goed weet) x gemiddelde inkomsten per click x .. hoeveel dagen?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je niet kijken met Adwords wat je kwijt zou zijn als je dat daar via een campagne doet?
Haha nee, die moet er nog uit eigenlijk. Dat slaat nergens opquote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit verdien je toch niet met de site uit je ondertitel? Staat helemaal niets op?
Lifetime is inderdaad lastig met eventuele verkoop, hij hoeft niet weg maar als iemand ooit een heel mooi bod doet tja.. misschien inderdaad gewoon een jaar vastleggen en dan weer verder kijken, maar enig idee wat voor prijs?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef JDx het volgende:
[..]
En een lifetime ad? Ga je dan ook een contract opstellen dat je je leven lang die site blijft houden? Wat als je er een keer een bod op krijgt ofzo.
Ik verdiende ooit ongeveer 10 euro per dag met http://vlaggen.jdmedia.nl toen belden ze van Faber of ik een link op die site wilde zetten, dat wou ik wel voor 200/maand.
Maar zij wilden exclusief op die site staan, dus werd het 400/maand. Ze betaalden gewoon per jaar. Paar jaar later heb ik de site verkocht voor 10.000 euro aan ze. Zeg maar 2,5 jaar inkomen van die site.
Wat ik al eerder heb gezegd, pas wel op met zulke bedragen, sowieso met inkomsten, ik heb jaar erna 4000 euro belasting moeten betalen die ik al had uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |