abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80602568
Hallo,

Zou iemand mij willen helpen met het volgende:

Ik heb thuis een regendouche van Ben. En ik vroeg me af of het normaal is dat je af en toe een druppel eruit hoort vallen. Dus als je bijv. bij de wasbak staat, dat je dan de regendouche hoort druppen. Het is niet veel, misschien in totaal 8 druppels op een dag, maar toch. Als je hem schuin houdt, komt er ook water uit, want als hij gewoon recht blijft staan, loopt hij niet helemaal leeg, want die gaatjes zijn natuurlijk zo klein. En als je aan de rubberen gaatjes voelt, dan komt er ook wat water uit.
Er is namelijk al 5x een monteur langsgeweest die een nieuw onderdeel in de thermostatische kraan heeft gemonteerd, maar ik blijf het het 'gedrup' houden. Dus vandaar deze topic, omdat ik graag eens van iemand anders wil weten of dit normaal is of helemaal niet. Ik hoop echt dat iemand mij advies kan geven.

Alvast bedankt
pi_80602644
FF een dagje in azijn laten weken en wellicht dat het dan verbeterd..
pi_80602662
Het lijkt erop dat dat bij jou douche normaal is. Als ik mijn normale douche uit heb gedaan drupt ie ook altijd nog een beetje na maar niet de hele dag door.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 22 april 2010 @ 16:52:17 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80602733
----K&W
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_80603881
Ik heb nu al 2 x een hele nieuwe set gekregen en 3x zo'n nieuwe onderdeel in de kraan, en het blijft zo.

Ook maak ik alles elke week trouw schoon, met azijn. De badkamer is nu bijna een jaar oud, en de doucheset is van augustus 2009. Omdat die vervangen is. Ook is de kraan pas vervangen in februari.

De handdouche drupt niet, maar die hangt in de houder met de kop naar boven. Het is zo'n handdouche in de vorm van een luidspreker.
Toen de badkamer net klaar was, drupte die handdouche ook wel eens, dan zaten er iedere keer watervlekken op de kraan Maar sinds dat onderdeel vervangen is, gelukkig niet meer.
pi_80622406
Het lijkt mij dat de kop gewoon leegdruppelt. Doordat het een regendouche is, is de kop ws groter en kan makkelijker leeglopen.

Schud na gebruik de kop eens leeg en kijk dan of het nog druppelt gedurende de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')