ach hij kan nu iig zeggen dat hij een pimp isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Chuck.Norris het volgende:
niet bang dat je vriendin plots gaat zeggen dat ze lesbisch is
Maar als je bijvoorbeeld een vriend hebt zie je dan een trio met een dame erbij wel zitten? Of met een kerel er bij?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van een ex. Maar het feit dat er absoluut niet te praten was over een kwartet of een trio met twee mannen, en dat er nog geen derde persoon was en of ik niet een van mijn vriendinnen daarvoor kon vragen, deden mij nee zeggen. Ik denk dat voor mij een trio alleen werkt als je alledrie elkaar niet goed kent, dus geen vrienden bent en al helemaal geen exen. Een van zijn vrienden of vriendinnen erbij had ik minder moeite mee gehad. Maar zoals ik eerder zei, ik zie mezelf dan niet echt iets doen met die meid, zoals beffen ofzo, dus dan is het alleen toegevoegde waarde voor de man in kwestie.
Nee ben ik totaal niet bang voor want ze zegt zelf dat ze het met een meid doen super lekker vind maar gewoon voor af en toe en zeker niet voor een relatie van een paar jaar dat zal ze niet kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Chuck.Norris het volgende:
Achja pimp?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef solaire het volgende:
[..]
ach hij kan nu iig zeggen dat hij een pimp is
ts
Ik zou er precies hetzelfde over denken. Liever een man erbij, maar het beste trio is imo toch als je geen band hebt met beide heren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld een vriend hebt zie je dan een trio met een dame erbij wel zitten? Of met een kerel er bij?
Mijn vrouw heeft ondertussen met meer vrouwen dan met mannen seks gehad.. En die is ook nog steeds niet lesbischquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef Chuck.Norris het volgende:
Toch dacht ik dat vrouwen over het algemeen het liever met een bekende man er bij doen puur voor veiligheid etc,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou er precies hetzelfde over denken. Liever een man erbij, maar het beste trio is imo toch als je geen band hebt met beide heren.
Nou zo denkt het vrouwtje hier er precies over...met een vrouw is lekker maar ze moet een penis erin hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ken lesbische vrouwen die af en toe een trio doen met een man, maar ook lesbische vrouwen die penissen maar stom vinden en echt no way dat die in de buurt komen bij ze. Dus wat dat betreft.
Idd die zijn daar wel genoeg te vinden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Easy_genius het volgende:
IS lastig. Als je een ander stelletje zoekt is het niet zo moeilijk, zie dan bijvoorbeeld zo'n site als: bi4real.nl!
Bi4real.nl is leuk, 1. wel omdat er geen mannen alleen zitten. 2 als je fun zoekt met een ander stelletje. Vrouw alleen is lastig te vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Idd die zijn daar wel genoeg te vinden!
Jaa idd dat ligt er ook aan hoe de kerel er uit ziet beetje krom lullen.quote:
Oei, ik denk dat je belangstelling genoeg zal krijgenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Jaa idd dat ligt er ook aan hoe de kerel er uit ziet beetje krom lullen.
Op mn fobo staat wel een foto.
Diegene die intresse hebben kunnen gerust een pm sturen
Supersite! hebben wij veel plezier aan beleefdquote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bi4real.nl is leuk, 1. wel omdat er geen mannen alleen zitten. 2 als je fun zoekt met een ander stelletje. Vrouw alleen is lastig te vinden.
Ja, inderdaad voor als je je als stelletje 'verveelt' en wat meer 'diepgang' wiltquote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bi4real.nl is leuk, 1. wel omdat er geen mannen alleen zitten. 2 als je fun zoekt met een ander stelletje. Vrouw alleen is lastig te vinden.
Vrouwen alleen zijn idd dun gezaaid. Maar ze zijn er zeker wel hoor ook op Bi4Real.nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, inderdaad voor als je je als stelletje 'verveelt' en wat meer 'diepgang' wilt. Niet zozeer als je opzoek bent naar een vrouw alleen, want die zijn er daar ook niet in overvloed
ja dan moet je geluk hebben het is er niet vol met dames alleen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:13 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Vrouwen alleen zijn idd dun gezaaid. Maar ze zijn er zeker wel hoor ook op Bi4Real.nlWij hebben al eens een trio gehad via die site!
Klopt. Maar met stellen kan het ook leuk zijn toch! (veel stelletjes van jong tot ouder daar)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:08 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja dan moet je geluk hebben het is er niet vol met dames alleen.
tuurlijk ben ik met je eens, maar het is maar net wat je zoekt he, als je een stel wilt zoeken is het al moeilijk dat er van beide kanten seksuele aantrekkingskracht is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:28 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Klopt. Maar met stellen kan het ook leuk zijn toch! (veel stelletjes van jong tot ouder daar)
Het viel ons qua stelletjes ook nog wel tegen op die site. Toch wel veel minder aantrekkelijke of juist veel oudere stelletjes die ons probeerden te strikken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:28 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Klopt. Maar met stellen kan het ook leuk zijn toch! (veel stelletjes van jong tot ouder daar)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |