quote:Chatgirl zitten wij vaak op vrijdagavond/zaterdagavond.Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar hangen wel heel veel kerels rond op flirtmee..
oh wacht, daar ging het nu ook over lees ik, sorry..
Voor de mvm dingen zitten wij zelf vaak op chatgirl. Valt ook redelijk snel wel wat goeds uit te vissen..
Stelletjes dan via bi4real, hoewel dat aanbod ons erg tegen begint te vallen, dus we gaan op zoek naar een andere site.
Dame alleen nogsteeds wanhopige zoektocht
Wij hebben een maandje op Bi4real gezeten, zonder succes! hebben nu wel een heel leuk stel gevonden via sexjobs waar we binnenkort mee gaan afsprekenquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Landgeld het volgende:
Nog mensen met nieuwe ervaringen (bijv. via bi4real.nl? )
Ja zo zie je maar weer, je moet er gewoon met geluk tegen aan lopen!quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef hvan het volgende:
[..]
Wij hebben een maandje op Bi4real gezeten, zonder succes! hebben nu wel een heel leuk stel gevonden via sexjobs waar we binnenkort mee gaan afspreken
Of niet al te kritisch zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:40 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar weer, je moet er gewoon met geluk tegen aan lopen!
Kritisch zijn we absoluut niet! okay het oog wil natuurlijk wel wat, maar dan heb ik het gewoon over een normaal verzorgde mensen met een beetje uitstraling! ze zaten er wel tussen hoor, maar dan of je hoorde niets meer van ze, of zijn amper actief op bi4real, of zochten niet precies hetgene wat wij zochten! en dan heb je nog stellen die op de foto's hun hele hebben en houden laten zien, dat zijn er best wel veel! als wij iets een afknapper vinden is dat het wel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Of niet al te kritisch zijnAls je verwacht dat je zo even types als bijvoorbeeld Johny Depp en Angelina Jolie op zo'n site aan de haak kunt slaan om na een bak koffie even stevig van bil te gaan, heb je denk ik een fout beeld van de wereld.. Mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is. Vaak komt een klik pas na meerdere gesprekken en bakjes koffie..
Leuke ervaringen maak je zelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef Loodje het volgende:
Ik heb niet echt leuke dingen/ ervaringen bij Bi4real kunnen vinden, maar ieder zijn plekje:)
misschien moet je het is doorlezen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Bartcoah het volgende:
Jeez is dit topic nog steeds bezig na al die weken?
Heb je je droom eigenlijk al waargemaakt? dan kan er een slotje op.
Ik woon in het onderste gat van Groningen. Laat me. =Pquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |