abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87929593
Wij waren om te beginnen op zoek naar een andere man en die hebben we gevonden via sexjobs, wij hebben nu ons eerste trio achter de rug :)
Het was wel even wennen de eerste keer en zeker allemaal niet zo makkelijk en geweldig als dat je er vooraf samen over fantaseert, maar zeker wel voor herhaling vatbaar. Het is gewoon nieuw en je moet toch een beetje op mekaar ingespeeld raken :D We hadden in ieder geval geluk om op onze eerste keer al de juiste persoon gevonden te hebben.

We willen waarschijnlijk ook nog een mvmv/vmv uitproberen maar we gaan eerst nog eens een mvm aan met dezelfde man, kun je je beiden net iets meer focussen op mekaar zeker omdat het allemaal toch nog nieuw is :D

[ Bericht 0% gewijzigd door hetero_stel op 25-10-2010 11:55:58 ]
pi_87929755
Leuk dat jullie dat gevonden hebben ^O^
Was bij ons ook even wennen de eerste keer mvm, maar als eenmaal 'alles uit is', dan gaat het toch eigenlijk allemaal vanzelf is onze ervaring..

En goede afspraken van tevoren is natuurlijk ook van belang. Nou hebben wij gelukkig dat we vaak aan een uitdrukking van de ander al genoeg kunnen zien. Dus tijdens de daad hebben we dan ook snel genoeg door of de ander het wel goed vindt, zonder dat de derde persoon echt doorheeft dat we communiceren :9 .

mvmv zijn we nogsteeds voor op zoek. Die ene keer dat we dat hebben gehad viel toch erg tegen, zoals we al een keer hebben verteld hier :). Maar momenteel druk met verhuizing, dus we stellen de feestjes even uit :Y)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87992623
Wij gaan a.s. zaterdag met een ander stel naar een parenclub. Wij kennen haar via de opleiding van m'n meissie, hem hebben we nog nooit gezien. Zij hebben al ervaring met swingen, wij nog niet. We zijn wel een paar keer in een parenclub geweest maar daar hebben we alleen met elkaar gespeeld. Wel kijken en bekeken worden, dat is ook al erg geil...
Maar zaterdag gaat het er dan van komen... de dames vinden elkaar erg leuk en zijn bi-schierig, zoals dat heet. We zitten elkaar al twee weken lang op te geilen via sms, mail en chat. Dus de spanning is bijna niet meer te houden!
En on-topic: die droom zal nog wel niet uitkomen, want we zijn dus met z'n vieren... maar dat komt zeker een keer goed!
Als je leeft alsof het de laatste dag van je leven is, kom je steeds dichterbij het moment dat je gelijk hebt.
pi_88137725
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar hangen wel heel veel kerels rond op flirtmee..

oh wacht, daar ging het nu ook over lees ik, sorry..
Voor de mvm dingen zitten wij zelf vaak op chatgirl. Valt ook redelijk snel wel wat goeds uit te vissen..
Stelletjes dan via bi4real, hoewel dat aanbod ons erg tegen begint te vallen, dus we gaan op zoek naar een andere site.
Dame alleen nogsteeds wanhopige zoektocht :')
Chatgirl zitten wij vaak op vrijdagavond/zaterdagavond.

Bi4real.nl gewoon voor wat spannende ervaringen en ondekkingstocht :) Erg leuk daaren zeker een (vertrouwde) aanrader (geen mannen alleen en geen fakers)! ^O^
YE!
pi_88714470
Nog mensen met nieuwe ervaringen (bijv. via bi4real.nl? )
Love is in the air!
pi_88747045
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Landgeld het volgende:
Nog mensen met nieuwe ervaringen (bijv. via bi4real.nl? )
Wij hebben een maandje op Bi4real gezeten, zonder succes! hebben nu wel een heel leuk stel gevonden via sexjobs waar we binnenkort mee gaan afspreken :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:40:33 #257
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_88907422
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef hvan het volgende:

[..]

Wij hebben een maandje op Bi4real gezeten, zonder succes! hebben nu wel een heel leuk stel gevonden via sexjobs waar we binnenkort mee gaan afspreken :)
Ja zo zie je maar weer, je moet er gewoon met geluk tegen aan lopen!
pi_88918371
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:40 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Ja zo zie je maar weer, je moet er gewoon met geluk tegen aan lopen!
Of niet al te kritisch zijn ;) Als je verwacht dat je zo even types als bijvoorbeeld Johny Depp en Angelina Jolie op zo'n site aan de haak kunt slaan om na een bak koffie even stevig van bil te gaan, heb je denk ik een fout beeld van de wereld.. Mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is. Vaak komt een klik pas na meerdere gesprekken en bakjes koffie..
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:36:02 #259
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88920188
Ik heb niet echt leuke dingen/ ervaringen bij Bi4real kunnen vinden, maar ieder zijn plekje:)
Be dance |Be real| Be You
pi_88925317
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Of niet al te kritisch zijn ;) Als je verwacht dat je zo even types als bijvoorbeeld Johny Depp en Angelina Jolie op zo'n site aan de haak kunt slaan om na een bak koffie even stevig van bil te gaan, heb je denk ik een fout beeld van de wereld.. Mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is. Vaak komt een klik pas na meerdere gesprekken en bakjes koffie..
Kritisch zijn we absoluut niet! okay het oog wil natuurlijk wel wat, maar dan heb ik het gewoon over een normaal verzorgde mensen met een beetje uitstraling! ze zaten er wel tussen hoor, maar dan of je hoorde niets meer van ze, of zijn amper actief op bi4real, of zochten niet precies hetgene wat wij zochten! en dan heb je nog stellen die op de foto's hun hele hebben en houden laten zien, dat zijn er best wel veel! als wij iets een afknapper vinden is dat het wel!
wij zijn ook niet de knapste ook niet de lelijkste, maar bi4real vonden ik daarin echt tegenvallen!
pi_88926620
Meid waar ik seksrelatie mee heb is bi-schierig zoals dat heet (iets meer in dit geval). Ze heeft ook twee maanden wat met een vrouw gehad en daar alles mee gedaan, toch heeft ze liever een vent. Ook is ze bekend met MVV trio. Stiekem heb ik wel even gepeild of ze er nog 'into' is. Maar zelf vond ze de verdeling van aandacht e.d. nogal moeilijk. Ik denk dat ik daar zelf ook mee zal zitten, toch fantaseer ik wel stiekem over een trio. Of het echt iets voor mij is weet ik niet, het is meer nieuwsgierigheid. Ervaren of die 'ultieme droom' nou echt zo geweldig is of dat ik het beter toch maar bij 1 vrouw kan laten. Zij is gelukkig wel openminded over seks. Vandaag gezellig een aantal seksshops langs geweest. Damn, werd toch wel verleidelijk om de WeVibe te kopen...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88934743
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef Loodje het volgende:
Ik heb niet echt leuke dingen/ ervaringen bij Bi4real kunnen vinden, maar ieder zijn plekje:)
Leuke ervaringen maak je zelf ;) Als je midden in een kroeg gaat staan in de hoop dat de ideale man/vrouw naar je toe komt zonder dat je daar zelf actief iets voor doet.. Is de kans van slagen ook zeer klein..

Dus om succesvol te zijn moet je zelf iets ondernemen.. Mensen die afwachten missen bijna altijd hun kansen ;)
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  zondag 21 november 2010 @ 21:53:35 #263
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88992566
Jeez is dit topic nog steeds bezig na al die weken?

Heb je je droom eigenlijk al waargemaakt? dan kan er een slotje op.
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 25 november 2010 @ 18:10:06 #264
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_89144411
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Bartcoah het volgende:
Jeez is dit topic nog steeds bezig na al die weken?

Heb je je droom eigenlijk al waargemaakt? dan kan er een slotje op.
misschien moet je het is doorlezen?
  maandag 29 november 2010 @ 15:21:03 #265
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89299485
To long didn't read
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 29 november 2010 @ 15:34:26 #266
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_89300068
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Bartcoah het volgende:
To long didn't read
droom is in ieder geval waar gemaakt ja
pi_97854510
Deed je het veilig met haar en niet met je ex ofzo?
pi_97856534
Je mag me vriendin wel hebben. Ze is 16 en ervaren. Wil toch van haar af. ^O^
pi_97856756
lol :9

Dus dan bied je haar hier aan. Wel aardig dat je aan je mede-fokkers denkt ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_97856937
me vriendin?
^O^
pi_97857808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef beammeup68 het volgende:
me vriendin?
^O^
Ik woon in het onderste gat van Groningen. Laat me. =P
Hoeveel bieden jullie op ME vriendin? Ze heeft een grote kont en wel wat hou-vast. Maar ook grote tieten.
pi_97859642
Niks. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik ooit voor seks zou moeten betalen.
Zelfs niet een vriend die graag voor pimp wil spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')