I know!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Tof, DaD!
Groot appartement, Mini. Vrij logisch dat het nog een zooi is![]()
Ik wil ook allemaal nieuwe spulletjes kopen, want ga waarschijnlijk vrij snel samenwonen, maar ik heb er even het geld niet voor (daarbij hebben we samen spullen zat...) Maar toch
Vind ik ook een veel betere aanpak dan in 1 klap alles bijpassend aanschaffen, er krom voor moeten liggen, en er dan 2 jaar later weer zat van zijn ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know!Dat was niet helemaal de bedoeling, we hadden een paar kleinere op het oog maar die waren al heel snel weg dus toen hebben we deze maar genomen.
Het is inderdaad verleidelijk om allemaal nieuwe dingen te gaan kopen, maar zo'n verhuizing is al duur genoeg dus wij hebben bewust besloten om het voorlopig zoveel mogelijk met oude spullen te doen en dan van tijd tot tijd iets nieuws te kopen. Ook wel weer leuk want zo kun je wachten tot je tegen iets écht leuks aanloopt en zo heb je dan ook nog een goede reden om het te kopen.
Maar goed, vandaar dus dat we nu 2 kleuren boekenkasten naast elkaar hebben staan en 2 banken die totaal niet bij elkaar passen.
Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijnquote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Perruche het volgende:
ben goed bezig aan de scriptie, net geluncht en nu weer verder!
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijn. Dat daar veel dagen tegenoverstaan dat het absoluut niet wilde, vergeten we voor het gemak maar even...
ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.
En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketingheb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
Kan je daar niet tegen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ook weer thuis.
Was leuk vandaag
Alleen hield mijn coach een verhaal over een pijnlijke pink die gekneusd dan wel gebroken was en toen werd ik helemaal licht in mijn hoofdHet was dat er iemand binnen kwam en het gesprek toen stokte, anders had ik echt gezegd: HOU ALSJEBLIEFT OP! IK KAN DAAR NIET TEGEN!
.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar.. Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.
Nou, je hoeft er toch ook niet op achteruit te gaan?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar.. Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.
Ik kan tegen een heleboel dingen (kijk gerust naar operaties op tv), maar alles wat met botten die niet op hun plek zitten te maken heeft, nee, daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kan je daar niet tegen?Niet zo'n goeie combinatie met ook al draaierig opstaan natuurlijk nee! Nu ook nog duizelig dan?
DaD, wat jammer van het appartement! Maar inderdaad, als je je niet gelukkig zou voelen (of erger nog - heel ongelukkig!) inderdaad niet doen...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.
Wacht, was jij niet in Mexico?
Ik snap jou niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je van jezelf weet dat je dan opgeeft dan weet je toch ook dat je niet zo moet denkensoms snap ik je echt niet. wat WIL je nou?
wil je doen alsof je gezonder wilt leven en dan zo streng zijn dat je al weet dat je t na een week weer erbij laat zitten, of wil je gezonder leven en je patroon op een manier aanpassen die vol te houden is?
Ja zo bedoel ik het, ik zit dan niet op therapie, maar tot die ontdekking kwam ik wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dat ze dat inzicht heeft is toch al heel goed?
Ik wil ook altijd alles goed doen, wat resulteert dat ik alles een beetje goed doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |