abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 april 2010 @ 14:19:43 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80596479
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80596543
FiPo!
pi_80596570
Ha, jij wist wel een goede TT! Ik wilde hem niet dichtgooien omdat ik geen inspiratie had.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80596733
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80596774
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Tof, DaD!

Groot appartement, Mini. Vrij logisch dat het nog een zooi is
Ik wil ook allemaal nieuwe spulletjes kopen, want ga waarschijnlijk vrij snel samenwonen, maar ik heb er even het geld niet voor (daarbij hebben we samen spullen zat...) Maar toch
I know! Dat was niet helemaal de bedoeling, we hadden een paar kleinere op het oog maar die waren al heel snel weg dus toen hebben we deze maar genomen.

Het is inderdaad verleidelijk om allemaal nieuwe dingen te gaan kopen, maar zo'n verhuizing is al duur genoeg dus wij hebben bewust besloten om het voorlopig zoveel mogelijk met oude spullen te doen en dan van tijd tot tijd iets nieuws te kopen. Ook wel weer leuk want zo kun je wachten tot je tegen iets écht leuks aanloopt en zo heb je dan ook nog een goede reden om het te kopen.
Maar goed, vandaar dus dat we nu 2 kleuren boekenkasten naast elkaar hebben staan en 2 banken die totaal niet bij elkaar passen.
pi_80596910
Nieuw topic, nieuwe tvp!

Calimero, wat leuk dat je een gesprek hebt!
DaD, gaaf hopen dat het wat is
en Mini, mooi appartement

ben goed bezig aan de scriptie, net geluncht en nu weer verder!

Nog een keer een lijstje:

O: 2x volkorenbrood (komijnekaas en rauwe ham met boter)
T: kwart ananas, koffie, stukje cake
L: zelfgemaakte aspergesoep en omelet met rauwe ham
T: grapefruit
D: zalmforel, sperziebonen met boemboe, aardappels uit de oven
T: biertje of wijntje

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 22-04-2010 14:45:31 ]
pi_80597107
Wow mooi groot Mini!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80597237
Mini, mooi appartement!! Heerlijk die ruimte . Dat was het wachten wel waard denk ik zo.
DaD, dat klinkt tof!! En wat snel ineens, via via of toch een corporatie?
Cali, nogmaals voor het goede nieuws!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 april 2010 @ 14:40:25 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80597248
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

I know! Dat was niet helemaal de bedoeling, we hadden een paar kleinere op het oog maar die waren al heel snel weg dus toen hebben we deze maar genomen.

Het is inderdaad verleidelijk om allemaal nieuwe dingen te gaan kopen, maar zo'n verhuizing is al duur genoeg dus wij hebben bewust besloten om het voorlopig zoveel mogelijk met oude spullen te doen en dan van tijd tot tijd iets nieuws te kopen. Ook wel weer leuk want zo kun je wachten tot je tegen iets écht leuks aanloopt en zo heb je dan ook nog een goede reden om het te kopen.
Maar goed, vandaar dus dat we nu 2 kleuren boekenkasten naast elkaar hebben staan en 2 banken die totaal niet bij elkaar passen.
Vind ik ook een veel betere aanpak dan in 1 klap alles bijpassend aanschaffen, er krom voor moeten liggen, en er dan 2 jaar later weer zat van zijn ofzo

Hier staat nog voornamelijk kringloopspul, meeste van mij want vriendje komt uit zn studentenkamer en ik woonde hier al. Maar zo langzamerhand gaan we hopelijk wat oude dingen vervangen.
alleen had ik laatst al een discussie met vriendje, die vroeg: "Maar waarom moeten we dan een andere kleur bank? Waarom kunnen we niet gewoon bij rood blijven?" Ik: 'Omdat ik al 6 jaar een rooie bank heb, ik wil eens iets anders!' En hij weer: ...... Mannen
pi_80597449
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Perruche het volgende:

ben goed bezig aan de scriptie, net geluncht en nu weer verder!
Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijn . Dat daar veel dagen tegenoverstaan dat het absoluut niet wilde, vergeten we voor het gemak maar even...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 april 2010 @ 14:46:54 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80597481
Ook weer thuis.
Was leuk vandaag

Alleen hield mijn coach een verhaal over een pijnlijke pink die gekneusd dan wel gebroken was en toen werd ik helemaal licht in mijn hoofd Het was dat er iemand binnen kwam en het gesprek toen stokte, anders had ik echt gezegd: HOU ALSJEBLIEFT OP! IK KAN DAAR NIET TEGEN! .
Niet meer actief op Fok!
pi_80597652
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat studeer je en waar gaat je scriptie over? Ik vond dagen waarop ik lekker aan het schrijven was, altijd zo fijn . Dat daar veel dagen tegenoverstaan dat het absoluut niet wilde, vergeten we voor het gemak maar even...
Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.

En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketing heb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
pi_80597781
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar. . Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:56:38 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80597797
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb een master bedrijfskunde gedaan, en had eigenlijk al een jaar geleden klaar moeten zijn maar er kwam helaas iets tussen waardoor het langer duurde.

En nu schrijf ik mijn scriptie over ethiek in marketing heb nog een maandje (iets langer), dus ik moet op schieten!
ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.

Wacht, was jij niet in Mexico?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:56:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80597801
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ook weer thuis.
Was leuk vandaag

Alleen hield mijn coach een verhaal over een pijnlijke pink die gekneusd dan wel gebroken was en toen werd ik helemaal licht in mijn hoofd Het was dat er iemand binnen kwam en het gesprek toen stokte, anders had ik echt gezegd: HOU ALSJEBLIEFT OP! IK KAN DAAR NIET TEGEN! .
Kan je daar niet tegen? Niet zo'n goeie combinatie met ook al draaierig opstaan natuurlijk nee! Nu ook nog duizelig dan?

Ik ga zo naar Kaldi! Damn, vind het wel spannend ook hoor... maar ik vrees dat ik gewoon met een kluitje in het riet gestuurd word. Ik hoop in elk geval te weten te komen wanneer de uitslag nou komt, dat is nergens duidelijk te vinden namelijk
  donderdag 22 april 2010 @ 14:57:23 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80597825
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug en ik heb staan janken daar. . Ik wilde het zo graag mooi vinden, maar dat was het gewoon niet. De studio op zich was wel ok (wel klein), maar de wc's waren gedeeld en smerig, direct naast m'n raam was een dakterras waarop de barbecue's en kratten bier al overal verspreid lagen, en bij de ingang lagen verrotte fietsen en was een raam ingeslagen. En huurtoeslag krijgen is niet mogelijk. Ik voelde me zo'n ondankbaar kreng toen ik ging vertellen dat ik het niet nam, maar ik zou er echt ongelukkig geworden zijn.

Goed je dit in ieder geval aangeboden hebt gekregen toch? Er komt vast straks iets veel leukers!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:58:18 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80597856
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, je hoeft er toch ook niet op achteruit te gaan? Het is dat je je huis nu niet zelf kunt betalen (ook niet met huursubsidie??) want anders moest je ex toch maar mooi in die studio gaan zitten!

Wel klote voor je.... maar kop op!! Dit was de eerste, de volgende kan alleen maar beter zijn he
  donderdag 22 april 2010 @ 14:59:50 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80597903
Spannend. Calimero! Ik ga voor je duimen!
En natuurlijk speelt de manier waarop je benaderd wordt ook een rol. Ik heb in Delft een keer een heel fijn gesprek gehad, heel informeel van toon. En hier in Groningen had ik een rotgesprek en zat ik ook op een rotstoel, wat ook al niet hielp.

Eensgezond .

voor DaD omdat het studiootje tegenviel.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Kan je daar niet tegen? Niet zo'n goeie combinatie met ook al draaierig opstaan natuurlijk nee! Nu ook nog duizelig dan?
Ik kan tegen een heleboel dingen (kijk gerust naar operaties op tv), maar alles wat met botten die niet op hun plek zitten te maken heeft, nee, daar kan ik niet tegen .

En ben niet duizelig meer Weet ook niet of dat er wat mee te maken had hoor dat ik dat verhaal nu even niet kon hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_80597928
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ah joh, een maandje. Ik ben nog bezig met al m'n analyses. Oeps. Maar goed, een vriendin van me heeft dezelde deadline en moet al haar data nog coden, haar theoretische gedeelte schrijven, het research design schrijven, etc.

Wacht, was jij niet in Mexico?
DaD, wat jammer van het appartement! Maar inderdaad, als je je niet gelukkig zou voelen (of erger nog - heel ongelukkig!) inderdaad niet doen...

Nynke - ja dat was ik, wat een goed geheugen heb je En nu moeten die mexicaanse (en Ierse, guinness ) kilo's er weer af

Ik heb het theoretische gedeelte voor 90% (m´n supervisor is het nu aan het nakijken), het research design is grotendeels klaar en de metholodogie ook, en moet binnenkort (vandaag of ´t weekend) aan de slag met SPSS analyses, ohjee!

Jouw scriptie gaat over de VN geloof ik? Heb er in mijn lurker-modus wat over gelezen, klinkt wel interessant! Wat wil je hierna gaan doen?
pi_80598073
DaD: jammer dat het zo tegenviel maar je hebt groot gelijk dat je het niet gedaan hebt. Een paar daagjes langer bij je ex zitten is vervelend maar dat ben je straks snel genoeg vergeten als je daarmee misschien wel jaren ergens kunt wonen waar je je helemaal lekker voelt.
Hopelijk komt er snel weer iets nieuws langs.
pi_80598115
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je van jezelf weet dat je dan opgeeft dan weet je toch ook dat je niet zo moet denken soms snap ik je echt niet. wat WIL je nou?

wil je doen alsof je gezonder wilt leven en dan zo streng zijn dat je al weet dat je t na een week weer erbij laat zitten, of wil je gezonder leven en je patroon op een manier aanpassen die vol te houden is?
Ik snap jou niet?

Ik zeg dat ik zo denk ja.

Maar ik heb gister al gezegd dat ik dat niet zou doen.

Dus ik snap niet wat ik nu moet uitleggen.
pi_80598150
Mini, ik heb de foto's gezien. Wat een mooi, ruim huis! Geweldig!

En bedankt allemaal. . Ik mocht van de mevrouw achter de balie heel vaak langskomen om te vragen of er nog iets vrijgekomen was, dus dat ga ik ook doen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80598159
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar dat ze dat inzicht heeft is toch al heel goed?

Ik wil ook altijd alles goed doen, wat resulteert dat ik alles een beetje goed doe
Ja zo bedoel ik het, ik zit dan niet op therapie, maar tot die ontdekking kwam ik wel.

Maar dat vind ik juist fijn, dat ik dat nu weet, dan weet ik wat mijn "valkuil" is.
pi_80598195
Mini, tof huis, en lekker dat je nu eindelijk wat meer ruimte hebt

Ik post nog even een lijst:
O: 2 eitjes
T: 2 hopjes, handje amandelen
L: 2 volkorenbolletjes met pindakaas
T: 2 hopjes, bakje daniokwark (framboos-lychee, is dat nieuw?)
T: avocado
S: pilatesklasje
D: waldorfsalade met little gem sla. Bleekselderij, appel, walnoot en gepocheerde kip met een lichte dilledressing misschien nog even een ijsje halen of een wijntje doen in de stad erna.
pi_80598243
Mini, die woonkamer Wat groot!!! Ik vind het ook wel mooi, groot en nog lekker ruim

En DaD! Wat snel !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')