quote:
Je moet eens opletten in de les dame die onvoldoende van laatst was wel de ergste in jarenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:12 schreef Mellzl het volgende:
Bohh we wachten al 4 dagen op internet zodat ik FOK! kan lezen
maar sinds euh net 5 minuten geleden hebben we pas weer internet
en dan zit je ook nog eens op school![]()
Klacht: geen internet zodat ik geen fok kon lezen
Mensen uit je IRL leven je FOK! leven laten lezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:14 schreef Mellzl het volgende:
[..]
inderdaad van 4 dagen langzelfs mijn klasgenoten lezen tegenwoordig mee dat is wel weer leuk
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je moet eens opletten in de les dame die onvoldoende van laatst was wel de ergste in jaren
mensen met een IRL levenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen uit je IRL leven je FOK! leven laten lezen.
nou snap ik waarom je veel leestquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Mellzl het volgende:
[..]
Euhm laten we het niet over mijn spelling hebben wil jewant jij weet de reden erachter niet
Zweep/duiveltjessmileys en mensen die ze gebruiken..quote:Op donderdag 22 april 2010 13:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je moet eens opletten in de les dame die onvoldoende van laatst was wel de ergste in jaren
Dislexy (godverdomme wat een lastig woord)quote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Mellzl het volgende:
[..]
Euhm laten we het niet over mijn spelling hebben wil jewant jij weet de reden erachter niet
Oh help, het wordt alleen maar ergerquote:
Dyslectisch heet zoiets en nee ik heb een hersenbeschadigingquote:Op donderdag 22 april 2010 13:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dislexy (godverdomme wat een lastig woord)
Je bent toch geen Belg he ?quote:
Jezus gast dat doe ik met papier, te link om dat te doen via internetquote:Op donderdag 22 april 2010 13:16 schreef trovey het volgende:
4 dagen...een kennis van me moest 14 dagen wachten
....iets met teveel capaciteit op 1 kabel (of zoiets
)en daarom kwam hij het internet niet op
...nu is het prijsschieten...de ene keer wel en de andere keer niet....heel fijn als je net bezig bent op uploaden van een website of je financiële administratie
Ik heb medelijden met je TS maar 4 dagen moet nog kunnen
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
4 dagen geen internet lijkt me lastig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |