abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:34:28 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84814847
Mijn reactie had niks met dat topic te maken.

Anyway, die vriendin had haar familie dus al ingelicht, ik ga gevraagd worden. En maakte er een moment van dat toch nooit zo mooi kon worden. Waarschijnlijk vlogen er in haar fantasie op het moment van de aanzoek allemaal duiven op uit de Eifeltoren die met elkaar een hart vormden boven de skyline van de Sacre Cour. :+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_84815323
Ik vind zijn aanzoek helemaal niet zo lomp als hijzelf doet voorkomen. Zelfs als mijn vriend die dag tussen de metrodeuren was gekomen en 5 minuten ervoor in mijn gezicht had geniesd had ik het niet lomp genoeg gevonden om dan maar dramatisch te weigeren en hem een schuldgevoel aan te praten.

Ik zou nu toch wel even nadenken voordat ik een tweede poging zou wagen eigenlijk. Als dit al een drama is, zou ik me mentaal willen voorbereiden op regen op de dag van de bruiloft, dronken vrienden en andere partypoopers.
pi_84816222
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef -Trinity- het volgende:
dronken vrienden en andere partypoopers.
Hallo dronken vrienden horen daar juist; wat bij mij mis gegaan is op mijn bruiloft was dat ik later op de rekening zag dat iemand een amstel malt had besteld...
pi_84816764
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef zatoichi het volgende:
Hallo dronken vrienden horen daar juist; wat bij mij mis gegaan is op mijn bruiloft was dat ik later op de rekening zag dat iemand een amstel malt had besteld...
:'). Sommige bridezilla's vinden het vreselijk als de vrienden van manlief dronken worden (er zijn er zelfs die hun aanwezigheid zelf al storend vinden) en zich (een beetje) misdragen hè :*.
pi_84817238
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef zatoichi het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_84817257
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

:'). Sommige bridezilla's vinden het vreselijk als de vrienden van manlief dronken worden (er zijn er zelfs die hun aanwezigheid zelf al storend vinden) en zich (een beetje) misdragen hè :*.
Dan horen die bridezilla's niet in mijn vriendengroep thuis 8-) NEXT!!!!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_84858037
Hallo, laten we TS nog aan het woord?

Heeft ze al ja gezegd? Of is ze nu gevallen voor een vent met een dikke auto en die in diamanten handelt? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')