uberschattig is een jongetje van 5 die verliefd is op zijn lerares en haar een zelfgeplukt bosje bloemen kunt brengenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef heaven7 het volgende:
Kolere wat een zeikwijf! Ik zou het überschattig en lief vinden als mijn vriend dat zou doen! Nja oke de eifeltoren is wat over the top maar echt, ik zou gewoon ja zeggen en die ring volgt wel
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
uberschattig is vind ik een jongetje van 5 die verliefd is op zijn lerares en haar een zelfgeplukt bosje bloemen kunt brengen
Wat lul jij?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En nóg een perfect koppel! Gaat goed hier
Bij alle mensen die ik ken die verloofd zijn in ieder geval niet, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Verlovingsringen zijn hier toch helemaal niet zo, zover ik weet?
Ik doe het iets te vaak als grap, als ik ergens weer een klein doosje van heb gekregenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:55 schreef Plasterk het volgende:
Zijn hier ook mannen, die net als ik, weigeren om op hun knieën te gaan tijdens een aanzoek?
Oh, nu is het duidelijk : neuken is zondig, en een knieval is de boetedoening (van mannetje). Kus gelijk even de grond waar ik (wijfje) op sta.quote:
Ik zou geen ring niet raar vinden. Wat ik alleen in dit geval niet snapte is dat hij er *wel9 een had maar niet bij zich had! Vergeten? Van gedachten veranderd? Geen idee!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:49 schreef Grunsfan het volgende:
Zie je, ik verbaasde me er al zo over het feit dat iederen hier in het topic het heel stom van TS vond dat hij geen ring had (terwijl hij die wel had maar was vergeten..), maar er zijn er dus meer die het helemaal niet normaal vinden dat er een ring bij het aanzoek hoort!
Das wel erg J-lo zeg! Ik was een beetje boos omdat mijn vriend juist een dure had... Ik kan niet tegen dure kadoos!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Wiens aanzoek ging nou niet stuntelig? Ik ken niemand die een perfect geregisseerd aanzoek heeft gedaan en waarbij hij niet zenuwachtig was en zijn tekst gewoon zonder haperen kon zeggen...
Wat de ring betreft, helaas zijn er dames die alleen Ja zeggen als de ring meer dan 1000 euro heeft gekost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |