Prima compromis! De 7ft tafels zijn echt beter speelbaar dan een 5 of 6ft, en passen ook vaak beter.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef manga het volgende:
TVP. Mijn zolderkamer kan nou eenmaal geen 9ft aan, misschien toch een 7ft dan
Yep, zie: 'Tafel bestaat uit 1 deel, het onderstel is uit elkaar te halen of afzonderlijk te vervoeren.'quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef mar1m het volgende:
Ik neem aan dat boven en onderstel van elkaar gescheiden kunnen worden?
Geeft niets, misschien was het ook niet heel duidelijk omschreven.quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef mar1m het volgende:
Och wat een drop*** ben ik ,het stond gewoon in je op.
Hoe hoog is jouw zolder?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef manga het volgende:
Ben er over aan het nadenken hoor't Is de keuze uit een fotostudiootje bouwen op zolder of een poolkamertje (als het nou een enorme zolderkamer was, kon het beide
).
Thanx Symphonic voor de aanpassing!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Foto's in de OP geplakt en topic opgeschoond
Iets van 2m50 hoog. Verder zo'n 3m20 bij 3m50 qua oppervlakte en dan nog een stukje verder in de lengte (schuin dak daar). Zou moeten passen denk ikquote:
2m50 hoog is voor een fotostudio wel wat aan de lage kant, verlichting wil je eigenlijk wat hoger kunnen plaatsten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:06 schreef manga het volgende:
[..]
Iets van 2m50 hoog. Verder zo'n 3m20 bij 3m50 qua oppervlakte en dan nog een stukje verder in de lengte (schuin dak daar). Zou moeten passen denk ik
Het hoeft ook niet professioneelquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:43 schreef windsurfer_1970 het volgende:
[..]
2m50 hoog is voor een fotostudio wel wat aan de lage kant, verlichting wil je eigenlijk wat hoger kunnen plaatsten.![]()
En ja, de pooltafel zal passen.
Thanx, jij ook success met de beslissing!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef manga het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet professioneelben ook geen pro, maar om te oefenen is het wel handig om een aparte kamer er voor te hebben
. Ik twijfel nog steeds over de pooltafel maar denk dat ik toch voor de fotografie ga. Succes met de verkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |