En dat houd in?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga straks eindelijk eens aan les 4 beginnen
Evy Start To Runquote:Op woensdag 28 april 2010 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dat houd in?
Vandaag op me nieuwe schoentjes 8,5km![]()
met natuurlijk een dikke blaar word er een beetje moe van moet ik zeggen, waarom kunnen ze niet gewoon 100% goed zitten
![]()
Hehe ik loop gemiddeld 8 km/h, op een snelle dag 8.5/9 maar heb er niet veel vanquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Op afstandmeten.nl zie ik nu dat ik maar 4,25 km heb gelopen met het geweldige tempo van 8,50 km/uur.![]()
Ohh, ik ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Hehe ik loop gemiddeld 8 km/h, op een snelle dag 8.5/9 maar heb er niet veel van
Zometeen half uur achter elkaar voor het eerst
Goed bezig! Is het wel een prettige stof, die kruidvatbroek?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef SolnaStockholm het volgende:
Yes eindelijk de 30 minuten gelopen. Evy 1 is officieel geslaagd. We gaan nu een tijdje dit volhouden en dan na de zomer waarschijnlijk beginnen met Evy 2.
Vandaag 7.8 km gelopen. Eerst 1.2 in 7:30, toen 5.4 in 35 min en als laatst weer 1.2 km in 7 minuten.
Gemiddeld 8.12 gelopen, eerste stuk gem 9.2, tweede stuk gemiddeld 7.8 en laatste stuk geminddeld 9. Alleen loop ik een stuk sneller, maar tis ook een korter stuk.
Geslaagde dag vandaag! (En me kruitvatbroek zit perfect)
En qua maten? Je kunt natuurlijk niet passen bij Kruidvat. Ik heb maat 42/44quote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef SolnaStockholm het volgende:
Het is andere stof dan de hardloopbroek die ik al had (was een lange) maar ik vind hem best fijn! En de roze streep vind ik wel leuk. Enige wat ik jammer vindt is dat het touwtje best kort is (ja of me buik is te dik, maar ik vind dat het touwtje gewoon te kort is) en dat er geen rits op het zakje zit. Voor de prijs is het echt prima! Twijfel of ik het shirt ga kopen.
Ik 38/40 soms 42 denk ik en heb een L gekocht, vind ze klein vallen. XL heb ik niet gezien in de winkel, maar hebben ze in de webshop wel. Alleen heb ik echt geen idee of dat touwtje daar langer is.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
En qua maten? Je kunt natuurlijk niet passen bij Kruidvat. Ik heb maat 42/44
Oké, dan moet ik maar voor xl gaan, als ze die hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ik 38/40 soms 42 denk ik en heb een L gekocht, vind ze klein vallen. XL heb ik niet gezien in de winkel, maar hebben ze in de webshop wel. Alleen heb ik echt geen idee of dat touwtje daar langer is.
Ik heb hem gewoon uit de verpakking gehaald, en de elastiekband opgerekt en gekeken of ik erin zou passen. M paste volgens mij echt niet, L is goed zo.
Zonder Evy zou ik nu al overtraind zijn denk ik. Ik ben namelijk heel gauw enthousiast en dan ga ik er te ver in door.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik miste eigenlijk Evy dr opmerkingen niet heel erg, Vato Gonzales deed het ook best goed hoor! Lekkere dirty house, heerlijke loopmuziek!
Nou, het is een algemeen topic hequote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
voor de OP
[ afbeelding ]
Dan weet je wie er zo lief tegen je praat
Ik wil ook!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, het is een algemeen topic he
Ik ga vandaag voor les 19!Mja, wel benieuwd of ik het wel zal kunnen uitlopen. Wel wat gedronken gisteren, en niet top geslapen. Nja, we zien wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |