Te gek! Het was precies druk genoeg voor een goede show. En show was hetquote:
Nee, dat ook weer niet. Ik stond te bouncen met m'n vingertje in de luchtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Heb je 'm aangeraakt?
Doe het voor 31 juli, dan komt ome Sjors Clinton weer naar Paradisoquote:Ik wil echt weer terug naar A'dam.
Oe leuk! Kan ik mijn roze Funkadelic shirt weer eens aan!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe het voor 31 juli, dan komt ome Sjors Clinton weer naar Paradiso
Nee okay, ik hoopte eigenlijk dat die autosave iedere paar minuten automatisch het document opslaat, en dat dat zelfs bij een "Document bewaren? NEE" wel terug te vinden zou zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat helpt alleen als je bijvoorbeeld je laptop zo ineens hebt uitgezet zonder iets op te slaan , of als de batterij op was oid.
Autosave helpt niét als je in het dialoogvenster Document bewaren JA / NEE, voor NEE hebt gekozen.
En dat heeft Lies schijnbaar gedaan vannacht.
Puur feitelijk is Paradiso een kutzaal, een belachelijk ondiep podium en sommige geluidstechnici zitten een heel concert lang te pitten. Maar qua sfeer ken ik geen zaal van die grootte die aan Paradiso kan tippen. Als de balkons ook lekker vol zitten moet het een geweldige zaal zijn om op te treden.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe leuk! Kan ik mijn roze Funkadelic shirt weer eens aan!
Alhoewel ik 'm die keer in de 90ies in Paradiso akoestisch erg vond tegenvallen. Laatst in De Effenaar was het geluid stukken beter.
Dat ze de vacature kunnen intrekken zodra ze jouw sollicitatie binnen hebben, zeker?quote:Ik zal het bedrijf even bellen dat ze haast maken met beseffen dat ze geen betere kandidaat krijgen dan ik.
Klinkt als een ware happening. Ook in Paradiso. Ambiance is ook belangrijk en dat heeft deze poptempel wel in overvloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Puur feitelijk is Paradiso een kutzaal, een belachelijk ondiep podium en sommige geluidstechnici zitten een heel concert lang te pitten. Maar qua sfeer ken ik geen zaal van die grootte die aan Paradiso kan tippen. Als de balkons ook lekker vol zitten moet het een geweldige zaal zijn om op te treden.
Gister kregen we dan ook van die verhaaltjes hoe fijn ze en bla bla bla. Van een band die 6 shows "in a row" geven neem je dat uiteraard met een korreltje zout. GCS kwam echter als een soort ouderwetse New-Orleans drumband op, lopend door het publiek. Ook na het optreden vertrekken ze weer zo door het publiek, dat is een hele handige manier om toegiften voor te zijn. Maar halverwege de aftocht draaide Larry weer om, om nog een kwartiertje te spelen. Hij had het wel naar zijn zin.
Uiteraard. Op mijn lijf geschreven en nu blijk ik ook nog de hoofdontwerpster te kennen. Cat in het fashion copybakkie!quote:Dat ze de vacature kunnen intrekken zodra ze jouw sollicitatie binnen hebben, zeker?
Ik moet nog een Lonely Planet hebben en Moleskine artikelen heb je nooit genoeg!quote:• 25% korting op alle Lonely Planet reisgidsen
• 10% korting op alle Moleskine-artikelen en alle tijdschriften
Dat zou wel wat zijn, hoef je je ook niet meer druk te maken over het illegaal opleiden of of opgeleid worden in het kader van de tijdelijke WWquote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard. Op mijn lijf geschreven en nu blijk ik ook nog de hoofdontwerpster te kennen. Cat in het fashion copybakkie!
Ja!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel wat zijn, hoef je je ook niet meer druk te maken over het illegaal opleiden of of opgeleid worden in het kader van de tijdelijke WW
Het ligt er dan natuurlijk vooral aan hoe ergquote:Op donderdag 22 april 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
Nadeel is wel dat ik niet meer voor andere modemerken kan schrijven, maar damn: gewoon een fulltime baan maken van wat nu mijn favoriete freelancewerkzaamheden zijn ... Sounds too good to be true.
Even dimmen dus, Cc, you're getting way ahead of yourself. As usual.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
De vraag is dan dus: is het Skoda of Aston Martin?
Dat hoeft niet per se een voordeel te zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[
Uiteraard. Op mijn lijf geschreven en nu blijk ik ook nog de hoofdontwerpster te kennen.
Ik help het je hopen maar loop nou niet te hard van stapel.quote:Cat in het fashion copybakkie!
Je sneertquote:Op donderdag 22 april 2010 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Eigenljik is het gewoon dom, maar dat durft niemand blijkbaar te zeggen
Nee want ik merkte het vannacht al, eigenlijk besefte ik het mij al nadat mijn vinger klik deed maar dan kan je al niet meer terugquote:
Iets kan natuurlijk ook dom én vervelend zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Eigenljik is het gewoon dom, maar dat durft niemand blijkbaar te zeggen
Nou nee, hoor als het jou was overkomen had ik het ook gezegdquote:
ik doe regelmatig dingen die achteraf niet zo heel snugger zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, hoor als het jou was overkomen had ik het ook gezegd
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets kan natuurlijk ook dom én vervelend zijn.
Echt?! Ik nooitquote:Op donderdag 22 april 2010 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe regelmatig dingen die achteraf niet zo heel snugger zijn
ik heel recent...maar nu heb ik iemand die me een schop onder mn reet geeft dus die niet zo slimme periode is dan een stuk korter ineensquote:
True. Wie weet vindt iedereen haar daar wel een stomme kenau en daar word ik mee geassocieerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hoeft niet per se een voordeel te zijn, natuurlijk.
Story of my life ...quote:Ik help het je hopen maar loop nou niet te hard van stapel.
Dat is wel prettig, ik ging gisteren bij ons naar het centrum, had mijn auto netjes in de parkeergarage gezet en ging naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen, toen ik wilde betalen bleek mijn portemonnee nog thuis te liggen. Even snel mijn portemonnee thuis hale was er niet bij, want ik had geen geld om de parkeergarage te betalen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heel recent...maar nu heb ik iemand die me een schop onder mn reet geeft dus die niet zo slimme periode is dan een stuk korter ineens![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel prettig, ik ging gisteren bij ons naar het centrum, had mijn auto netjes in de parkeergarage gezet en ging naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen, toen ik wilde betalen bleek mijn portemonnee nog thuis te liggen. Even snel mijn portemonnee thuis hale was er niet bij, want ik had geen geld om de parkeergarage te betalen.
Gelukkig werkte een vriendin van mij in de buurt en ben ik bij haar een euro voor de parkeerautomaat wezen lenen
Ik herken het wel, als het je echt op het lijf geschreven lijkt en je het erg graag zou willen .... Ik durf alleen nooit verder te gaan dan "oeh, dat zou toch wel heel mooi zijn."quote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Wie weet vindt iedereen haar daar wel een stomme kenau en daar word ik mee geassocieerd.
[..]
Story of my life ...
Maar ik laat het nu over aan de voorzienigheid.
Gelukkig breng jij ze hier naar boven , 6 hoog , 3 achterquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zeg: "Een rood-wit lint om die laptop heen, een bordje ervoor met sporenonderzoek erop en iedereen blijft eraf"![]()
't Overkomt iedereen ooit een keer, maar mij nooit meer. Document openen, gelijk opslaan, wekker ernaast en ieder kwartier even op "bewaren" klikken.![]()
Schutting uit Wierden ligt op de aanhanger en dit moet 'm worden:
[ afbeelding ]
Maar tering, die palen wegen 70 kilo stuk en ik heb nu al een hernia van het inladen![]()
Binnenkort maar een BBQ organiseren, veel handjes maken licht werk
Je probeert vijandige tanks uit je tuin te houden?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tering, die palen wegen 70 kilo stuk en ik heb nu al een hernia van het inladen![]()
goed plan, dan geef ik de plantjes wel waterquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zeg: "Een rood-wit lint om die laptop heen, een bordje ervoor met sporenonderzoek erop en iedereen blijft eraf"![]()
't Overkomt iedereen ooit een keer, maar mij nooit meer. Document openen, gelijk opslaan, wekker ernaast en ieder kwartier even op "bewaren" klikken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eergisteren mijn portemonnee op mijn werk vergeten ... kwam ik achter toen ik met boodschappen beladen bij de kassa van de supermarkt stond.
Gisteren vergat ik mijn sleutels. Daar kwam ik achter toen ik voor een gesloten huisdeur stond. Gelukkig ben ik zo slim om anderen leiding over mijn chaos te geven en dus kon ik mijn reservesleutel krijgen van de buurvrouw.
Ik gok dat ik vandaag mijn hoofd vergeet.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
heel herkenbaar....laatst zou ik alvast naar de auto gaan en D_K moest nog ff naar de Bcc...ik betalen
, maar dan moet je binnen 10 min uit de garage zijn....ik dus bellen van euhhhhh ik kom je buiten het winkelcentrum wel oppikken
Ik kan het niet tegenhouden. Ik zit bij wijze van spreke alweer op mijn balkon in de Baarsjesquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik herken het wel, als het je echt op het lijf geschreven lijkt en je het erg graag zou willen .... Ik durf alleen nooit verder te gaan dan "oeh, dat zou toch wel heel mooi zijn."
Nee, een meter of zeven, daarna een luifel/dak eraan bevestigen, vakken maken van één meter met betonijzer en vervolgens het brandhout eronder opstapelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed plan, dan geef ik de plantjes wel water![]()
Mooie schutting, ga je daar je hele tuin mee omheinen zodat je in een soort van een vesting komt te zitten?
ja op het moment dat ik de sleutel in het autoslot stak dacht ik: Waarom heb ik nu al betaald????quote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vraag je je achteraf ook echt af waarvoor je het ook alweer deed
Daarom ben ik zo blij dat ik met de auto naar mijn werk moet, daar heb ik mijn hele sleutelbos voor nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eergisteren mijn portemonnee op mijn werk vergeten ... kwam ik achter toen ik met boodschappen beladen bij de kassa van de supermarkt stond.
Gisteren vergat ik mijn sleutels. Daar kwam ik achter toen ik voor een gesloten huisdeur stond. Gelukkig ben ik zo slim om anderen leiding over mijn chaos te geven en dus kon ik mijn reservesleutel krijgen van de buurvrouw.
Ik gok dat ik vandaag mijn hoofd vergeet.
quote:
Romantisch. Een aidsnegert.quote:
Jammer dat Spijker geen broertje van Audi is....quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook heel goed met auto's.
Het is geen Audi ... maar Audi heeft een nieuw marketingteam en dat schiet niet op. Het is van Hollandse makelij, maar zeker geen DAF. Als Audi een Nederlands broertje zou hebben, zou dit het zijn.
Doden hebben niet zoveel last van aids.quote:
Nee, dood niet. Maar toen ie nog leefde ...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doden hebben niet zoveel last van aids.
De meeste leasebakken zijn nu volgens mij een Golf en een Toyota hybride, de Prius. De laatste vanwege de lage bijtelling. Was voor een paar weken geleden een nieuwsitemquote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat Spijker geen broertje van Audi is....
Maar okay, Audi is nou niet bepaald iets om je voor te schamen, hoewel ik me tegenwoordig bijna wel schaam als ik de Audi zit, maar dat komt door het enorme aantal leaseauto's wat tegenwoordig Audi lijkt te zijn... waar je er vroeger al van uit kon gaan dat het een BMW was als er asociaal gereden werd, lijkt het tegenwoordig vrijwel standaard een Audi te zijn![]()
Ja toen, toen had ie vast ook een aids vrije periode! Toen Jezus nog leefde was ook alles anders.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dood niet. Maar toen ie nog leefde ...
Hij is gestorven aan AIDS? Hij? Jezus werd gekruisigd!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Hij is gestorven aan AIDS. Bagatelliseer dat maar.
Ik heb heel die Jezus niet genoemd. Gek.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is gestorven aan AIDS? Hij? Jezus werd gekruisigd!
DIE Jezus? Gek? Noem je nu Jezus een druildruif?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb heel die Jezus niet genoemd. Gek.
Ja, ook zo belachelijk, die lage bijtelling van de Prius en Honda hybride, die auto's zijn helemaal niet geschikt als leaseauto, maar vooral als stadsauto. Ze zijn zeker geen economisch of milieutechnisch aantrekkelijk alternatief voor een diesel als je meer dan 20.000 per jaar rijdt.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De meeste leasebakken zijn nu volgens mij een Golf en een Toyota hybride, de Prius. De laatste vanwege de lage bijtelling. Was voor een paar weken geleden een nieuwsitem
Wij zijn al helemaal into Spyker hoor.... als we onderweg bellen dan was het vroeger "ik sta nu bij de Saab-dealer" maar tegenwoordig is het al "ik sta voor het stoplicht bij de Spyker-dealer"quote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef Copycat het volgende:
Een van de directeuren hier heeft net zijn lease-Audi ingeruild voor een nieuwer model. Maar gelukkig dat de directie ook haar steentje bijdraagt ...
Misschien is het toch wel een Spijker. Past wel mooi bij de core business.
Maar vooralsnog is het afwachten.
die zijn denk ik het bed nog niet uitgeweestquote:Op donderdag 22 april 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
<...>
Hoe zou het eigenlijk met de tortelduifjes in Klundert zijn?
Ghehehequote:
Zei Judas en gaf hem een kus?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Terwijl wij er een worstje opgooien voor jou zet jij die palen in de grond?
Dan wel graag worstjes die knak zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Terwijl wij er een worstje opgooien voor jou zet jij die palen in de grond?
Ben ik er als de kippepootjes bij.quote:
Is me ook een keer overkomen. Heb ik heel vriendelijk gevraagd of de parkeerdienst de boom omhoog kon doen voor mijquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel prettig, ik ging gisteren bij ons naar het centrum, had mijn auto netjes in de parkeergarage gezet en ging naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen, toen ik wilde betalen bleek mijn portemonnee nog thuis te liggen. Even snel mijn portemonnee thuis hale was er niet bij, want ik had geen geld om de parkeergarage te betalen.
Gelukkig werkte een vriendin van mij in de buurt en ben ik bij haar een euro voor de parkeerautomaat wezen lenen
Pratende worstjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel graag worstjes die knak zeggen
Ik krijg er trek vanquote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik er als de kippepootjes bij.
kippeNpootjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik er als de kippepootjes bij.
Bbq met bierquote:
Jij hebt duidelijk geen Telegraaf gelezen vanmorgenquote:
Is dat niet een beetje hetzelfde principe als met gewoon boren?? Niet te groot want dan zit de plug niet strak in de muur?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen heeft grondboren te huur van tien centimeter, maar niet van twaalf![]()
Hier iemand met een grondboor van twaalf centimeter? En zo niet, waarom niet
Ja, maar ik kreeg het advies van de leverancier om voor die palen van tien een boor te pakken van twaalf.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde principe als met gewoon boren?? Niet te groot want dan zit de plug niet strak in de muur?
het gaat erom wat je ermee doet...niet hoe groot tie isquote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen heeft grondboren te huur van tien centimeter, maar niet van twaalf![]()
Hier iemand met een grondboor van twaalf centimeter? En zo niet, waarom niet
Dat zeg je ook over mijn boortje!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaat erom wat je ermee doet...niet hoe groot tie is
Degene die dat zegt heeft vast een kleine (boor)quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je ook over mijn boortje!
Met de mijne kan ik niet door echte muren heen....was een krijgertjequote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Degene die dat zegt heeft vast een kleine (boor)
Kan ik die Kardinaal dan een dag lenen van je?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hmmz... heel apart.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg het advies van de leverancier om voor die palen van tien een boor te pakken van twaalf.
Dat is wel logisch. Anders zou je precies verticaal moeten boren zonder speling.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg het advies van de leverancier om voor die palen van tien een boor te pakken van twaalf.
Om te boren of te palen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan ik die Kardinaal dan een dag lenen van je?
Hij is zelf mans genoeg om dat te beslissenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan ik die Kardinaal dan een dag lenen van je?
Je hebt wat ruimte over, maar dat is ook wel nodig denk ik. In die palen zit een sleuf en daar moet onderaan weer een betonnen plaat in vallen. Daar bovenop komt dan weer het houtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... heel apart.
Dus als je niet heel strak recht boort dan heb je allemaal ruimte over aan de randen?
Ik zou het gewoon met een 10 proberen, en desnoods een beetje wiebelen onder het boren... toen mijn vader 2 jaar terug wat gaten in de muur zou boren voor een boekenplank zag ik ook te laat dat het niet helemaal lekker zat met zijn bloedsuiker.... de gaten voor de andere plank heb ik toen maar zelf gedaan, die hangt nog wel recht
Dan buig maar voorover! Als je dat nog kan opaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe je het doet. Waar je het meest voor voelt
Volgens mij mis je een "kardinaal punt"quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan buig maar voorover! Als je dat nog kan opa
Wees blij dat ik niet de deur naar het balkon openzet en in mijn hemd vol vlekken op een kratje bav ga luisteren naar Frans Duijts!quote:
Het zou niet eens opvallen hierquote:Op donderdag 22 april 2010 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet de deur naar het balkon openzet en in mijn hemd vol vlekken op een kratje bav ga luisteren naar Frans Duijts!
Ik kan goed integreren!quote:
Probeer het maar eens in een pak!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hoef je hier niet eens meer moeite voor te doen
Ik vraag me dan gelijk af of dat voornamelijk aan DK of aan je omgeving ligt...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hoef je hier niet eens meer moeite voor te doen
Ik dacht dat je het heel stoer met zo'n één zou doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij heb ik een boor, een mechanische, huurprijs ¤ 75,- per week, zo eentje![]()
[ afbeelding ]
Had ik voor jou graag gedaan, maar die gaan maar tot tien centimeterquote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het heel stoer met zo'n één zou doen![]()
[ afbeelding ]
Dan word je mijn overbuurvrouw !!!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet tegenhouden. Ik zit bij wijze van spreke alweer op mijn balkon in de Baarsjes.
En ik wéét dat ik mezelf up set voor deceptie als het toch niks wordt, maar ik kan mezelf niet helpen.
Die gaan toch gewoon tot zo diep als jij doorgaat?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ik voor jou graag gedaan, maar die gaan maar tot tien centimeter
* ziet beeldenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die gaan toch gewoon tot zo diep als jij doorgaat?
Is dat die oude edelsmidschool?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef Soury het volgende:
Dan word je mijn overbuurvrouw !!!
Deze (Edel) was er nog niet toen je er woonde maar een geweldig terras. Hoek Baarsjesweg/Postjes weg.
Met aan de linker kant van die ligstoelen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat was inderdaad de edelsmit school. De meubelzaak zit er volgens mij nog. Met van die kamper spullen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat die oude edelsmidschool?
Daar woonde ik inderdaad vlakbij. Hoek om bij de lelijke meubelzaak, langs het bolwerk van de Grijze Wolven en nog even door. Vlak voor dat ene straatje/steegje dat zo dorps was en nu voor de helft verpest is door nieuwerwetse appartementen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me dan gelijk af of dat voornamelijk aan DK of aan je omgeving ligt...![]()
Wat zijn sterrekersquote:Op donderdag 22 april 2010 19:25 schreef Kally het volgende:Oudste is begonnen aan de schooltuintjes, de sterrekers en de viooltjes zijn geplant
![]()
Nu maar wachten tot ik de eerste oogst krijg vol met zand
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
De coniferen tot op de stam gesnoeid, zal de buurman vast leuk vinden
Niet zo negatief jaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
Oudste is begonnen aan de schooltuintjes, de sterrekers en de viooltjes zijn geplant
![]()
Nu maar wachten tot ik de eerste oogst krijg vol met zand
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo negatief ja.
ff koffie zetten
Ik zal zo even een fotootje plaatsen. Als ik dan hier vertel dat de buurman boos is geworden, dan begrijp je waar het over gaatquote:
smakelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar!![]()
En nu mij haasten voor een etentje met mijn intervisiegroep.
Ben niet negatief, ik verheug me er heul opquote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo negatief ja.
ff koffie zetten
Eet zequote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar!![]()
En nu mij haasten voor een etentje met mijn intervisiegroep.
Een eik moet je ook niet etenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet nog eten maar heb eik geen trek
Ik woonde op de Baarsjesweg, richting de Wiegbrug.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Soury het volgende:
Ja dat was inderdaad de edelsmit school. De meubelzaak zit er volgens mij nog. Met van die kamper spullen.
Verder kom ik niet zo vaak in die hoek (behalve dat terras dan) Ik kijk uit op de baarsjesweg en dezelfde vaart er tussen maar dan dichterbij de Overtoomse sluis.
Nicequote:Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik woonde op de Baarsjesweg, richting de Wiegbrug.
Net gekocht:
[ afbeelding ]
Wat doe jij er dan meequote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef Copycat het volgende:
Die coniferen zien er gezonder uit dan die van mij.
Misschien ken je het zoquote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ken ik dus niet
Maar dit zijn de coniferen van de buurman![]()
[ afbeelding ]
Thuis, eik aan het etenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had, waar zou ik zijn?
Niksquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks.
Ze sterven gewoon af, dat doen planten bij mij.
Deze zomer zal de discussie met de buren wel weer op gang komen: samen nieuwe coniferen of een belachelijk dure schutting kopen of gewoon een rechttoe rechtaan schutting door de gemeente laten plaatsen voor een paar euro huur per maand meer.
Eenmaal raden welke school ik aanhang.
Schuttingen zijn niet zo duur als je even goed gaat zoeken op internet. Deze betonnen van mij kost iets van 30 euro per strekkende meter, en dan heb ik een duurdere uitvoering met betonnen palen en een betonnen plaat aan de onderkant.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks.
Ze sterven gewoon af, dat doen planten bij mij.
Deze zomer zal de discussie met de buren wel weer op gang komen: samen nieuwe coniferen of een belachelijk dure schutting kopen of gewoon een rechttoe rechtaan schutting door de gemeente laten plaatsen voor een paar euro huur per maand meer.
Geen idee, volgens mij staat je huis, net als de mijne, vol met plastic planten? Niemand die het ziet hoor, ze zijn net echtquote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat moet dan speciaal hout zijn, met bogen. Dezelfde die ze aan de andere kant ook hebben en dat inclusief de coniferen eruit en dit erin kost toch al snel zo'n 4 à 5.000 euro. Zeggen zij.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schuttingen zijn niet zo duur als je even goed gaat zoeken op internet. Deze betonnen van mij kost iets van 30 euro per strekkende meter, en dan heb ik een duurdere uitvoering met betonnen palen en een betonnen plaat aan de onderkant.
Ook plastic planten sterven af.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geen idee, volgens mij staat je huis, net als de mijne, vol met plastic planten? Niemand die het ziet hoor, ze zijn net echt
Kijk eens hier, heb ik nog een offerte van opgevraagd, zitten in Helmond en dus dicht bij jou. Inclusief plaatsen, hartstikke goedkoopquote:Op donderdag 22 april 2010 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat moet dan speciaal hout zijn, met bogen. Dezelfde die ze aan de andere kant ook hebben en dat inclusief de coniferen eruit en dit erin kost toch al snel zo'n 4 à 5.000 euro. Zeggen zij.
Dat ga ik ook echt in een schutting steken. In een huurhuis.
Ook nooit geen vriendje meer nemen lijkt mijquote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook plastic planten sterven af.
Ik heb ooit een heel sterke, heel grote cactus een langzame, pijnlijke dood laten sterven.
Ik moet echt nooit moeder worden.
Daar komt de schutting tegenaan neem ik aan?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ken ik dus niet
Maar dit zijn de coniferen van de buurman![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, moest even extra ruimte maken voor die grondboorquote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Daar komt de schutting tegenaan neem ik aan?
Nee het is erg waterig, zit vaak op een broodje als garniquote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat dan, als spinazie?
Ah, dan is het goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, moest even extra ruimte maken voor die grondboor
Die kunnen over het algemeen prima voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook nooit geen vriendje meer nemen lijkt mij
't Is groen, d'r zal vast wel veel vitamine in zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is erg waterig, zit vaak op een broodje als garni
Ok, maar laat je niet op kosten jagen, dat is echt niet nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kunnen over het algemeen prima voor zichzelf zorgen.
Ik zie van de zomer wel weer hoe de schuttingdiscussie zich ontwikkelt.
http://www.lunadea.nl/kruidenvrouwtje/2008/04.htmquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is groen, d'r zal vast wel veel vitamine in zitten
Eet smakelijk over veertien dagenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.lunadea.nl/kruidenvrouwtje/2008/04.htm
Ben maar niet bang. Ik heb mijn hakken vriendelijk maar stellig in het zand en wil gewoon een zijschutting van de woningbouw, dezelfde als de achterschutting, maar dan wel zonder poortquote:Op donderdag 22 april 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, maar laat je niet op kosten jagen, dat is echt niet nodig
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eet smakelijk over veertien dagen
tuinkers?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk en ach hij was zo trots
Met suiker ken ik het niet, ga ik proberenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
tuinkers?
dat at ik vroeger weleens op brood met suiker geloof ik
was vroeger. toen ik nog een kleine gomi wasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Met suiker ken ik het niet, ga ik proberen
Dat is over dertig jaar met een jaarlijkse huurverhoging van twee procent wel ¤ 12,43 gewordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben maar niet bang. Ik heb mijn hakken vriendelijk maar stellig in het zand en wil gewoon een zijschutting van de woningbouw, dezelfde als de achterschutting, maar dan wel zonder poort.
Voor zo'n 18 meter betaal ik daar zeven euro per maand meer huur voor. Dat merk je niet eens. Veel beter plan voor een huurhuis. We leven niet op stand!
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef D. het volgende:
ik ben ook in de tuin bezig
Ga een beregeninstallatie installeren
binnen die 30 jaar hebben de buren besloten om die schutting maar alleen te bekostigen en staat er zo een van dat speciale hout en met bogen enzoquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is over dertig jaar met een jaarlijkse huurverhoging van twee procent wel ¤ 12,43 geworden
Daar begin ik dus niet aan. Die planten moeten zichzelf maar lekker redden en dat gaat hier al jaren goed. Vind het zonde om kraanwater over die tuin te mikken.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef D. het volgende:
ik ben ook in de tuin bezig
Ga een beregeninstallatie installeren
Ach dat zien we dan wel weer, hij had genoeg geplant volgens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
was vroeger. toen ik nog een kleine gomi was
ms smaakt t voor geen meter
ook als t echt droog is?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan. Die planten moeten zichzelf maar lekker redden en dat gaat hier al jaren goed. Vind het zonde om kraanwater over die tuin te mikken.
schooltuinen zijn altijd leuk. vond ik vroeger althans. altijd lachen en supertrots op elke oogst.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach dat zien we dan wel weer, hij had genoeg geplant volgens mij
Ik weet niet hoe het zit met huurhuizen maar bij koophuizen zijn de meesten na ongeveer acht jaar wonen of zo weer vertrokken naar een ander huis. Die buren wonen er dan allang niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
binnen die 30 jaar hebben de buren besloten om die schutting maar alleen te bekostigen en staat er zo een van dat speciale hout en met bogen enzo
ik neem een thee. mooie theetijd nuquote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
waterkers ken ik welen dan nu ff
maken...ik had nl ondertussen besloten wel eens verstandig te wezen dit keer
Mijn gazon heeft het nodig. Het lag er ooit zo mooi bij, en nu is er niets meer van overquote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar begin ik dus niet aan. Die planten moeten zichzelf maar lekker redden en dat gaat hier al jaren goed. Vind het zonde om kraanwater over die tuin te mikken.
waar idd. en dat geeft ook wel aan waarom t van de zotte zou zijn om daar een schutting van 5k te plaatsenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met huurhuizen maar bij koophuizen zijn de meesten na ongeveer acht jaar wonen of zo weer vertrokken naar een ander huis. Die buren wonen er dan allang niet meer.
Wat heb je dan voor verstandigs gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
waterkers ken ik welen dan nu ff
maken...ik had nl ondertussen besloten wel eens verstandig te wezen dit keer
en dat doe je allemaal zelf?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn gazon heeft het nodig. Het lag er ooit zo mooi bij, en nu is er niets meer van over
Dus nu die installatie, terras aanleggen, en een nieuw gazonnetje
Haha dat sjouwen zal ik wel moeten doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
schooltuinen zijn altijd leuk. vond ik vroeger althans. altijd lachen en supertrots op elke oogst.
moesten we wel kilometers met die zakken sjouwen, maar dat hoorde bij de lol. denk ik
Mijn gazon is voor een groot deel mos geworden en ik maai te kort zodat het gaas dat in grasmatten gestopt wordt zo links en rechts aan de oppervlakte komt. Afijn, die tuin van mij was niets en wordt ook niets. Bamboe, had het al eens eerder verteld, dat komt overal naar boven, 't is één en al wortel.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn gazon heeft het nodig. Het lag er ooit zo mooi bij, en nu is er niets meer van over
Dus nu die installatie, terras aanleggen, en een nieuw gazonnetje
wij moesten de zakken van de tuintjes zelf naar school sjouwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha dat sjouwen zal ik wel moeten doenmaar ach hij vond het geweldig.
yeah dat wordt grof uitgraven voor je van die wortels af bent.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn gazon is voor een groot deel mos geworden en ik maai te kort zodat het gaas dat in grasmatten gestopt wordt zo links en rechts aan de oppervlakte komt. Afijn, die tuin van mij was niets en wordt ook niets. Bamboe, had het al eens eerder verteld, dat komt overal naar boven, 't is één en al wortel.
Eerder in nw infuus dr ingejast....met mijn pijngrens had ik het nog wel tot zondag uitkunnen houden maar dan had ik vast weer een zwaar ontstoken plek gehad....dus nu was ik dat voor...enige nadeel is dat ik nu die pijn en ophoging tegelijk heb...maar ik vond mezelf wel verstandigquote:Op donderdag 22 april 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor verstandigs gedaan
Ik heb geen idee hoe dat hier gaat, hoor ik vanzelf welquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
wij moesten de zakken van de tuintjes zelf naar school sjouwen.
ze wilden die stadskindjes gewoon ff zwaar aan t werk zetten
yeah maar vooral dat hoop werk, klinkt niet leukquote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een hoop werk, maar niet te moeilijk ofzo
Voor mij ziet het er netjes uit, maar ik heb er totaal geen verstand van, weet alleen dat bruin niet de juiste kleur isquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef D. het volgende:
Hier lag het er (voor de eerste keer) net in
[ afbeelding ]
Daarom doe ik het nu ook pas, en niet 2 jaar geleden toen ik besloten had dat het een goed idee wasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar vooral dat hoop werk, klinkt niet leuk
hehe is de tijd van t jaar denk ik. ik ben deze week ineens begonnen met pepers en tomaten enzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat hier gaat, hoor ik vanzelf wel![]()
Hij had iig wilde plannen om thuis ook van alles te gaan planten
Heel verstandig, die ontstoken plekken is nu wel een keer klaar jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerder in nw infuus dr ingejast....met mijn pijngrens had ik het nog wel tot zondag uitkunnen houden maar dan had ik vast weer een zwaar ontstoken plek gehad....dus nu was ik dat voor...enige nadeel is dat ik nu die pijn en ophoging tegelijk heb...maar ik vond mezelf wel verstandig
Ik zal morgen een foto maken hoe het er nu bij ligtquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor mij ziet het er netjes uit, maar ik heb er totaal geen verstand van, weet alleen dat bruin niet de juiste kleur is
Ik denk zeker 40 centimeter uitgraven en dan nieuwe grond erin. Ik zie er voorlopig geen gat inquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat wordt grof uitgraven voor je van die wortels af bent.
hehe jouw vingers al even groen als de mijnequote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
Leuk hoor die tuinen...ik ben al blij als hier het mos blijft leven op mn balkon
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel verstandig, die ontstoken plekken is nu wel een keer klaar ja![]()
Ach je hebt nu 3 weken vrij dus![]()
Nou ja ik moet nu ook, met mijn groene vingersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
Leuk hoor die tuinen...ik ben al blij als hier het mos blijft leven op mn balkon
lol. en nu heeft je vrouw besloten dat t lang genoeg heeft mogen duren?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom doe ik het nu ook pas, en niet 2 jaar geleden toen ik besloten had dat het een goed idee was
Ik haat tuinieren...maar ook het mos gaat dood...D_K heeft spul gekocht, maar dat moet nu nog ff over de balkon vloer gespoten wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe jouw vingers al even groen als de mijne
precies. is een heel karwei als je dat zelf moet doen imoquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk zeker 40 centimeter uitgraven en dan nieuwe grond erin. Ik zie er voorlopig geen gat in
Oeh pepers is wel goed plan, ik ga wel met hem naar het tuincentrum en kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe is de tijd van t jaar denk ik. ik ben deze week ineens begonnen met pepers en tomaten enzo.
weet niet wat me bezielde. doe ik nooit
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik moet nu ook, met mijn groene vingers![]()
Ik ben te goed geloof ik voor ze, net als met de hamsters
Laat me raden......bruinquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal morgen een foto maken hoe het er nu bij ligt
Ik moet voor de installatie ook gravenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk zeker 40 centimeter uitgraven en dan nieuwe grond erin. Ik zie er voorlopig geen gat in
ah van dat spul dat je er ff over moet spuiten en de volgende dag is t morsdood?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik haat tuinieren...maar ook het mos gaat dood...D_K heeft spul gekocht, maar dat moet nu nog ff over de balkon vloer gespoten worden
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb nog ff na liggen lachen over die hamsters
1 voordeel, kweek je spieren vanquote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet voor de installatie ook graven
Hij moet 60cm diep
Huurprijs ¤ 138.- per dagquote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. is een heel karwei als je dat zelf moet doen imo
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ah van dat spul dat je er ff over moet spuiten en de volgende dag is t morsdood?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was weer een echte Kally uitspraak
Daar heb ik geen spul bij nodig, als ik langs een plant loop sterft die al afquote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ah van dat spul dat je er ff over moet spuiten en de volgende dag is t morsdood?
Huh, hij hoeft toch niet onder de vorstgrens?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet voor de installatie ook graven
Hij moet 60cm diep
yeah ,ijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Oeh pepers is wel goed plan, ik ga wel met hem naar het tuincentrum en kijken
hehe, dat werkt stuk makkelijker iddquote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huurprijs ¤ 138.- per dag![]()
[ afbeelding ]
Ik heb echt zo geen groene vingers, maar ik ga me er samen met de kinderen instorten, de jongste wilde komkommers (daar is hij dol op) of zoals hij ze vroeger noemde komkomquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ,ijkt me wel leuk.
kijken of er uberhaupt iets gaat groeien
maar zag t staan en voor ik er erg in had, had ik t gekocht
en had ineens een idee om op zoek te gaan naar zaden voor de bhut jolokia ofzo.
niets meer gedaan met t idee, en laat t voorlopig wel bij dat spul wat ik nu heb staan
heb je je zoon al de belofte gedaan dat je niet in de buurt van schooltuin komt?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik geen spul bij nodig, als ik langs een plant loop sterft die al af
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je je zoon al de belofte gedaan dat je niet in de buurt van schooltuin komt?
ook niet op de kijkdag
komkommers zijn zo groot om te groeien. denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt zo geen groene vingers, maar ik ga me er samen met de kinderen instorten, de jongste wilde komkommers (daar is hij dol op) of zoals hij ze vroeger noemde komkom![]()
nee precies. als je veel moet uitgraven idd gewoon zoiets hurenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En even verder zoeken:
90 euro per dag!! Daar ga je niet zelf voor aan een schop staan
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh, hij hoeft toch niet onder de vorstgrens?
't Was jouw schuld dusquote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt zo geen groene vingers, maar ik ga me er samen met de kinderen instorten, de jongste wilde komkommers (daar is hij dol op) of zoals hij ze vroeger noemde komkom![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
komkommers zijn zo groot om te groeien. denk ik.
komkom
en als hij iets niet lustte was t wegweg
hehe klinkt alsof je volgend jaar samen gezellig een volkstuintje hebtquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dan, ik ga me er eens in verdiepen, gezellig samen tuinieren
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was jouw schuld dus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe klinkt alsof je volgend jaar samen gezellig een volkstuintje hebt
hij ngeeft jou gewoon de schuld van dat ene groene wat nog weet te groeien in de woestijn he.quote:
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
lol. en nu heeft je vrouw besloten dat t lang genoeg heeft mogen duren?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hij ngeeft jou gewoon de schuld van dat ene groene wat nog weet te groeien in de woestijn he.
niet de woestijn an sich
toch teun?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is niet overal langs gelopen, lui wezen
Lekker hoor...met zunne grote parasol en ligbeddenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Heb ik zelf gedaan
Kunnen we weer lekker in de tuin zitten
ah k. dan idd gewoon doen. als je toch gaat graven, dan maar meteen goed doen. anders mag je t volgens jaar alsnog goed doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Mij ook
En dat wordt ook aangeraden, dus dat doen we dan maar
Tja.....quote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
ik moet binnenkort ook naar het tuincentrum...mn Yucca is gewoon doodgegaan
Parasol hebben we, ligbedden nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker hoor...met zunne grote parasol en ligbedden
Je hebt er zelfs tegen gepraat dus, zie je wel dat het onzin is, praten tegen plantenquote:
Ik doe het nu wel goed, dat scheeltquote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dan idd gewoon doen. als je toch gaat graven, dan maar meteen goed doen. anders mag je t volgens jaar alsnog goed doen
Maar dat weet ik ook weer niet heel zeker, dacht het ooit ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat moderne plastic leiding niet stuk vriest
Misschien was het een russische yucca en verstond ie me nietquote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs tegen gepraat dus, zie je wel dat het onzin is, praten tegen planten
Eg wellllllquote:
Ja dan had je hem een taalcursus moeten gevenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien was het een russische yucca en verstond ie me niet![]()
[..]
Eg wellllll![]()
als t een rus was, had je elke keer dat je water gaf nastrovja moeten zeggen hequote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misschien was het een russische yucca en verstond ie me niet![]()
[..]
Eg wellllll![]()
Ze zijn ergens tussen de 50 en 60, lijken 70 en zijn niet meer van plan te verkassen. En over dertig jaar zit ik allang zo dement als een deur te kwijlen in een verpleeghuisquote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met huurhuizen maar bij koophuizen zijn de meesten na ongeveer acht jaar wonen of zo weer vertrokken naar een ander huis. Die buren wonen er dan allang niet meer.
in moeten schrijven bij een inburgeringscursusquote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan had je hem een taalcursus moeten geven
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
in moeten schrijven bij een inburgeringscursus
in t tehuis van soury?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn ergens tussen de 50 en 60, lijken 70 en zijn niet meer van plan te verkassen. En over dertig jaar zit ik allang zo dement als een deur te kwijlen in een verpleeghuis.
Heeft soury een tehuis?quote:
ja ik weet wel hoe je die allochtonen moet laten aanpassen hequote:
Geen eik hoop ikquote:
ze gaat er een beginnen. een waar je mag blowen, sexen, gokken. t wordt soury's bejaarden sodom en gomorraquote:
Wij zitten nog steeds te wachten tot ons mam een oproep krijgt...lijkt me hy-la-rischquote:Op donderdag 22 april 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ja ik weet wel hoe je die allochtonen moet laten aanpassen he
mijn moeder kreeg ooit een oproep voor een inburgeringscursus. was ook echt nodig. zit al tig jaar in t onderwijs
Ik reserveer bij deze een suite!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
ze gaat er een beginnen. een waar je mag blowen, sexen, gokken. t wordt soury's bejaarden sodom en gomorra
wij vonden t ook wel lachen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij zitten nog steeds te wachten tot ons mam een oproep krijgt...lijkt me hy-la-risch![]()
Ja best erg ja, maar dat vind ik ook met All you need is love en Het spijt me vroegerquote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
bonje met de buren staat hier nu op. wat een kneuzen eigenlijk. hoe gek moet je zijn om mee te doen aan zo een programma
ik kijk eigenlijk nooit. maar staat nu toevallig opquote:
Ik lig altijd graag op het graag op het grasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
kopen dan...is zo lekker om te liggen in de zon
lol all you need is love enzo ook idd.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja best erg ja, maar dat vind ik ook met All you need is love en Het spijt me vroeger
Kan het me voorstellen, als ze bij mij voor de deur staan zou ik zo de deur dichtdoenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
lol all you need is love enzo ook idd.
wilden ze toen ik journalistiek studeerde ook iets dergelijks doen op.
heb maar vriendelijk bedankt om mee te doen toen.
precies. opzouten met die mafkezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, als ze bij mij voor de deur staan zou ik zo de deur dichtdoen
Ja wees man of vrouw genoeg om het persoonlijk te zeggen tegen iemandquote:
idd. maar ga me niet laten gebruiken voor een show van een ander.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wees man of vrouw genoeg om het persoonlijk te zeggen tegen iemand
Die moet je ook eigenlijk in het naseizoen kopenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na een rondje praxis, gamma, leen bakker is er maar 1 conclusie: tuinmeubelen zijn takkeduur.
Maar dan hebben ze geen programma hèquote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wees man of vrouw genoeg om het persoonlijk te zeggen tegen iemand
Ach, dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 22 april 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
niet op tijd op de wachtlijst en je kunt t shaken hoor
fuck dus ze deed t alleen maar voor t programmaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze geen programma hè
Jij begrijpt er ook weer niets van
Vast niet, maar dat kan me eigenlijk geen moer schelen ookquote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze geen programma hè
Jij begrijpt er ook weer niets van
eerste seizoen keek ik nog weleens.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet, maar dat kan me eigenlijk geen moer schelen ook![]()
Ik kijk sowieso niet
Ja, maar om nou de hele zomer op de grond te gaan zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Die moet je ook eigenlijk in het naseizoen kopen
t kan hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar om nou de hele zomer op de grond te gaan zitten.
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar om nou de hele zomer op de grond te gaan zitten.
Binnenkort maar eens kijken, de winkels zijn inmiddels dichtquote:Op donderdag 22 april 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
Ja ik weet het![]()
En de marskramer of blokker?
Bij de Welkoop, prjis valt best meequote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens kijken, de winkels zijn inmiddels dicht.
Da's anders nog best een heul bedragquote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij de Welkoop, prjis valt best mee![]()
[ afbeelding ]
Pietje heeft geen tuin toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zat richting een kwart van dat bedrag te denkenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groot balkonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |