Te gek! Het was precies druk genoeg voor een goede show. En show was hetquote:
Nee, dat ook weer niet. Ik stond te bouncen met m'n vingertje in de luchtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Heb je 'm aangeraakt?
Doe het voor 31 juli, dan komt ome Sjors Clinton weer naar Paradisoquote:Ik wil echt weer terug naar A'dam.
Oe leuk! Kan ik mijn roze Funkadelic shirt weer eens aan!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe het voor 31 juli, dan komt ome Sjors Clinton weer naar Paradiso
Nee okay, ik hoopte eigenlijk dat die autosave iedere paar minuten automatisch het document opslaat, en dat dat zelfs bij een "Document bewaren? NEE" wel terug te vinden zou zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat helpt alleen als je bijvoorbeeld je laptop zo ineens hebt uitgezet zonder iets op te slaan , of als de batterij op was oid.
Autosave helpt niét als je in het dialoogvenster Document bewaren JA / NEE, voor NEE hebt gekozen.
En dat heeft Lies schijnbaar gedaan vannacht.
Puur feitelijk is Paradiso een kutzaal, een belachelijk ondiep podium en sommige geluidstechnici zitten een heel concert lang te pitten. Maar qua sfeer ken ik geen zaal van die grootte die aan Paradiso kan tippen. Als de balkons ook lekker vol zitten moet het een geweldige zaal zijn om op te treden.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe leuk! Kan ik mijn roze Funkadelic shirt weer eens aan!
Alhoewel ik 'm die keer in de 90ies in Paradiso akoestisch erg vond tegenvallen. Laatst in De Effenaar was het geluid stukken beter.
Dat ze de vacature kunnen intrekken zodra ze jouw sollicitatie binnen hebben, zeker?quote:Ik zal het bedrijf even bellen dat ze haast maken met beseffen dat ze geen betere kandidaat krijgen dan ik.
Klinkt als een ware happening. Ook in Paradiso. Ambiance is ook belangrijk en dat heeft deze poptempel wel in overvloed.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Puur feitelijk is Paradiso een kutzaal, een belachelijk ondiep podium en sommige geluidstechnici zitten een heel concert lang te pitten. Maar qua sfeer ken ik geen zaal van die grootte die aan Paradiso kan tippen. Als de balkons ook lekker vol zitten moet het een geweldige zaal zijn om op te treden.
Gister kregen we dan ook van die verhaaltjes hoe fijn ze en bla bla bla. Van een band die 6 shows "in a row" geven neem je dat uiteraard met een korreltje zout. GCS kwam echter als een soort ouderwetse New-Orleans drumband op, lopend door het publiek. Ook na het optreden vertrekken ze weer zo door het publiek, dat is een hele handige manier om toegiften voor te zijn. Maar halverwege de aftocht draaide Larry weer om, om nog een kwartiertje te spelen. Hij had het wel naar zijn zin.
Uiteraard. Op mijn lijf geschreven en nu blijk ik ook nog de hoofdontwerpster te kennen. Cat in het fashion copybakkie!quote:Dat ze de vacature kunnen intrekken zodra ze jouw sollicitatie binnen hebben, zeker?
Ik moet nog een Lonely Planet hebben en Moleskine artikelen heb je nooit genoeg!quote:• 25% korting op alle Lonely Planet reisgidsen
• 10% korting op alle Moleskine-artikelen en alle tijdschriften
Dat zou wel wat zijn, hoef je je ook niet meer druk te maken over het illegaal opleiden of of opgeleid worden in het kader van de tijdelijke WWquote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
Uiteraard. Op mijn lijf geschreven en nu blijk ik ook nog de hoofdontwerpster te kennen. Cat in het fashion copybakkie!
Ja!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel wat zijn, hoef je je ook niet meer druk te maken over het illegaal opleiden of of opgeleid worden in het kader van de tijdelijke WW
Het ligt er dan natuurlijk vooral aan hoe ergquote:Op donderdag 22 april 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
Nadeel is wel dat ik niet meer voor andere modemerken kan schrijven, maar damn: gewoon een fulltime baan maken van wat nu mijn favoriete freelancewerkzaamheden zijn ... Sounds too good to be true.
Even dimmen dus, Cc, you're getting way ahead of yourself. As usual.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
De vraag is dan dus: is het Skoda of Aston Martin?
Dat hoeft niet per se een voordeel te zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[
Uiteraard. Op mijn lijf geschreven en nu blijk ik ook nog de hoofdontwerpster te kennen.
Ik help het je hopen maar loop nou niet te hard van stapel.quote:Cat in het fashion copybakkie!
Je sneertquote:Op donderdag 22 april 2010 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Eigenljik is het gewoon dom, maar dat durft niemand blijkbaar te zeggen
Nee want ik merkte het vannacht al, eigenlijk besefte ik het mij al nadat mijn vinger klik deed maar dan kan je al niet meer terugquote:
Iets kan natuurlijk ook dom én vervelend zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Eigenljik is het gewoon dom, maar dat durft niemand blijkbaar te zeggen
Nou nee, hoor als het jou was overkomen had ik het ook gezegdquote:
ik doe regelmatig dingen die achteraf niet zo heel snugger zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, hoor als het jou was overkomen had ik het ook gezegd
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets kan natuurlijk ook dom én vervelend zijn.
Echt?! Ik nooitquote:Op donderdag 22 april 2010 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe regelmatig dingen die achteraf niet zo heel snugger zijn
ik heel recent...maar nu heb ik iemand die me een schop onder mn reet geeft dus die niet zo slimme periode is dan een stuk korter ineensquote:
True. Wie weet vindt iedereen haar daar wel een stomme kenau en daar word ik mee geassocieerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hoeft niet per se een voordeel te zijn, natuurlijk.
Story of my life ...quote:Ik help het je hopen maar loop nou niet te hard van stapel.
Dat is wel prettig, ik ging gisteren bij ons naar het centrum, had mijn auto netjes in de parkeergarage gezet en ging naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen, toen ik wilde betalen bleek mijn portemonnee nog thuis te liggen. Even snel mijn portemonnee thuis hale was er niet bij, want ik had geen geld om de parkeergarage te betalen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heel recent...maar nu heb ik iemand die me een schop onder mn reet geeft dus die niet zo slimme periode is dan een stuk korter ineens![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel prettig, ik ging gisteren bij ons naar het centrum, had mijn auto netjes in de parkeergarage gezet en ging naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen, toen ik wilde betalen bleek mijn portemonnee nog thuis te liggen. Even snel mijn portemonnee thuis hale was er niet bij, want ik had geen geld om de parkeergarage te betalen.
Gelukkig werkte een vriendin van mij in de buurt en ben ik bij haar een euro voor de parkeerautomaat wezen lenen
Ik herken het wel, als het je echt op het lijf geschreven lijkt en je het erg graag zou willen .... Ik durf alleen nooit verder te gaan dan "oeh, dat zou toch wel heel mooi zijn."quote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Wie weet vindt iedereen haar daar wel een stomme kenau en daar word ik mee geassocieerd.
[..]
Story of my life ...
Maar ik laat het nu over aan de voorzienigheid.
Gelukkig breng jij ze hier naar boven , 6 hoog , 3 achterquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zeg: "Een rood-wit lint om die laptop heen, een bordje ervoor met sporenonderzoek erop en iedereen blijft eraf"![]()
't Overkomt iedereen ooit een keer, maar mij nooit meer. Document openen, gelijk opslaan, wekker ernaast en ieder kwartier even op "bewaren" klikken.![]()
Schutting uit Wierden ligt op de aanhanger en dit moet 'm worden:
[ afbeelding ]
Maar tering, die palen wegen 70 kilo stuk en ik heb nu al een hernia van het inladen![]()
Binnenkort maar een BBQ organiseren, veel handjes maken licht werk
Je probeert vijandige tanks uit je tuin te houden?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tering, die palen wegen 70 kilo stuk en ik heb nu al een hernia van het inladen![]()
goed plan, dan geef ik de plantjes wel waterquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zeg: "Een rood-wit lint om die laptop heen, een bordje ervoor met sporenonderzoek erop en iedereen blijft eraf"![]()
't Overkomt iedereen ooit een keer, maar mij nooit meer. Document openen, gelijk opslaan, wekker ernaast en ieder kwartier even op "bewaren" klikken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eergisteren mijn portemonnee op mijn werk vergeten ... kwam ik achter toen ik met boodschappen beladen bij de kassa van de supermarkt stond.
Gisteren vergat ik mijn sleutels. Daar kwam ik achter toen ik voor een gesloten huisdeur stond. Gelukkig ben ik zo slim om anderen leiding over mijn chaos te geven en dus kon ik mijn reservesleutel krijgen van de buurvrouw.
Ik gok dat ik vandaag mijn hoofd vergeet.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
heel herkenbaar....laatst zou ik alvast naar de auto gaan en D_K moest nog ff naar de Bcc...ik betalen
, maar dan moet je binnen 10 min uit de garage zijn....ik dus bellen van euhhhhh ik kom je buiten het winkelcentrum wel oppikken
Ik kan het niet tegenhouden. Ik zit bij wijze van spreke alweer op mijn balkon in de Baarsjesquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik herken het wel, als het je echt op het lijf geschreven lijkt en je het erg graag zou willen .... Ik durf alleen nooit verder te gaan dan "oeh, dat zou toch wel heel mooi zijn."
Nee, een meter of zeven, daarna een luifel/dak eraan bevestigen, vakken maken van één meter met betonijzer en vervolgens het brandhout eronder opstapelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goed plan, dan geef ik de plantjes wel water![]()
Mooie schutting, ga je daar je hele tuin mee omheinen zodat je in een soort van een vesting komt te zitten?
ja op het moment dat ik de sleutel in het autoslot stak dacht ik: Waarom heb ik nu al betaald????quote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vraag je je achteraf ook echt af waarvoor je het ook alweer deed
Daarom ben ik zo blij dat ik met de auto naar mijn werk moet, daar heb ik mijn hele sleutelbos voor nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eergisteren mijn portemonnee op mijn werk vergeten ... kwam ik achter toen ik met boodschappen beladen bij de kassa van de supermarkt stond.
Gisteren vergat ik mijn sleutels. Daar kwam ik achter toen ik voor een gesloten huisdeur stond. Gelukkig ben ik zo slim om anderen leiding over mijn chaos te geven en dus kon ik mijn reservesleutel krijgen van de buurvrouw.
Ik gok dat ik vandaag mijn hoofd vergeet.
quote:
Romantisch. Een aidsnegert.quote:
Jammer dat Spijker geen broertje van Audi is....quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook heel goed met auto's.
Het is geen Audi ... maar Audi heeft een nieuw marketingteam en dat schiet niet op. Het is van Hollandse makelij, maar zeker geen DAF. Als Audi een Nederlands broertje zou hebben, zou dit het zijn.
Doden hebben niet zoveel last van aids.quote:
Nee, dood niet. Maar toen ie nog leefde ...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doden hebben niet zoveel last van aids.
De meeste leasebakken zijn nu volgens mij een Golf en een Toyota hybride, de Prius. De laatste vanwege de lage bijtelling. Was voor een paar weken geleden een nieuwsitemquote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat Spijker geen broertje van Audi is....
Maar okay, Audi is nou niet bepaald iets om je voor te schamen, hoewel ik me tegenwoordig bijna wel schaam als ik de Audi zit, maar dat komt door het enorme aantal leaseauto's wat tegenwoordig Audi lijkt te zijn... waar je er vroeger al van uit kon gaan dat het een BMW was als er asociaal gereden werd, lijkt het tegenwoordig vrijwel standaard een Audi te zijn![]()
Ja toen, toen had ie vast ook een aids vrije periode! Toen Jezus nog leefde was ook alles anders.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dood niet. Maar toen ie nog leefde ...
Hij is gestorven aan AIDS? Hij? Jezus werd gekruisigd!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Hij is gestorven aan AIDS. Bagatelliseer dat maar.
Ik heb heel die Jezus niet genoemd. Gek.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is gestorven aan AIDS? Hij? Jezus werd gekruisigd!
DIE Jezus? Gek? Noem je nu Jezus een druildruif?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb heel die Jezus niet genoemd. Gek.
Ja, ook zo belachelijk, die lage bijtelling van de Prius en Honda hybride, die auto's zijn helemaal niet geschikt als leaseauto, maar vooral als stadsauto. Ze zijn zeker geen economisch of milieutechnisch aantrekkelijk alternatief voor een diesel als je meer dan 20.000 per jaar rijdt.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De meeste leasebakken zijn nu volgens mij een Golf en een Toyota hybride, de Prius. De laatste vanwege de lage bijtelling. Was voor een paar weken geleden een nieuwsitem
Wij zijn al helemaal into Spyker hoor.... als we onderweg bellen dan was het vroeger "ik sta nu bij de Saab-dealer" maar tegenwoordig is het al "ik sta voor het stoplicht bij de Spyker-dealer"quote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef Copycat het volgende:
Een van de directeuren hier heeft net zijn lease-Audi ingeruild voor een nieuwer model. Maar gelukkig dat de directie ook haar steentje bijdraagt ...
Misschien is het toch wel een Spijker. Past wel mooi bij de core business.
Maar vooralsnog is het afwachten.
die zijn denk ik het bed nog niet uitgeweestquote:Op donderdag 22 april 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
<...>
Hoe zou het eigenlijk met de tortelduifjes in Klundert zijn?
Ghehehequote:
Zei Judas en gaf hem een kus?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Terwijl wij er een worstje opgooien voor jou zet jij die palen in de grond?
Dan wel graag worstjes die knak zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Terwijl wij er een worstje opgooien voor jou zet jij die palen in de grond?
Ben ik er als de kippepootjes bij.quote:
Is me ook een keer overkomen. Heb ik heel vriendelijk gevraagd of de parkeerdienst de boom omhoog kon doen voor mijquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel prettig, ik ging gisteren bij ons naar het centrum, had mijn auto netjes in de parkeergarage gezet en ging naar het stadhuis om mijn paspoort aan te vragen, toen ik wilde betalen bleek mijn portemonnee nog thuis te liggen. Even snel mijn portemonnee thuis hale was er niet bij, want ik had geen geld om de parkeergarage te betalen.
Gelukkig werkte een vriendin van mij in de buurt en ben ik bij haar een euro voor de parkeerautomaat wezen lenen
Pratende worstjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel graag worstjes die knak zeggen
Ik krijg er trek vanquote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik er als de kippepootjes bij.
kippeNpootjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik er als de kippepootjes bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |