quote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd gelukkig heb ik ook niet gekeken.
Nou inderdaad.quote:
Bekerfinale hoort gewoon één wedstrijd te zijn, zo is de lol er wel vanaf.quote:
Dus omdat er uit veiligheidsoverwegingen 2 wedstrijden nodig zijn ga je opeens je club niet meer supporten..??quote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bekerfinale hoort gewoon één wedstrijd te zijn, zo is de lol er wel vanaf.
Al met al vind ik 2 - 0 wel meevallen, had eerder 5 - 0 verwacht. Ga 6 mei wel kijken, hoe hypocriet ook
Uit veiligheidsoverwegingenquote:Op zondag 25 april 2010 20:16 schreef ursel het volgende:
Dus omdat er uit veiligheidsoverwegingen 2 wedstrijden nodig zijn ga je opeens je club niet meer supporten..??
quote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Uit veiligheidsoverwegingenGa lekker bij de KNVB werken
Stelletje laffe honden zijn het. Ik heb lekker m'n trap geschuurd, krijg de tiefus maar met zo'n bekerfinale
Is wel een idee inderdaad, maar heb nog een 75-300 liggen die erg fijn is. Kans is dan weer dat je die links gaat laten liggen. Zal eens naar de prijzen kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies heeft een tas vol lenzen maar gebruikt 90% van de tijd haar Nikkor 18-200 3.5. Is dat geen idee?
Gewoon op het strafblad laten staan. Niet wissen van het strafblad als je 18 bent.quote:Op maandag 26 april 2010 11:41 schreef Diamond3d het volgende:
Splinter Cell![]()
Rotterdam Hooligan wannabees op stadhuis gisteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder een slechte wedstrijd en er moet een wonder gebeuren wil feyenoord de beker winnen.
Leuk gezegdquote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef FJD het volgende:
Ach ja, Aboutaleb probeert weer eens ferm op te treden. Leuk voor de bühne maar hij zal niet durven door te zetten, dan kan ie nml. een paar keer per jaar heel Varkenoord opsluiten
Dat is een ander punt. Het gaat om de actie an sich, deze actie kun je houden bij kleine geïsoleerde groepen, niet op Varkenoord of in de Kuip zelf. Daarmee beperk je de mogelijkheden tot gofweg eens in de 5 jaar als Feyenoord weer eens een belangrijke wedstrijd speelt en er groepjes mensen in de binnenstad zitten. De actie heeft behalve een geldboete geen consequenties en zal daarom op de langere termijn ook geen effect sorteren. Er is dus zo goed als niets opgelost maar Aboutaleb kan zich stoer op de borst kloppen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:24 schreef Sickert het volgende:
Leuk gezegd maar van mij mag hij er mee door gaan, van mij mag hij zelfs het leger inzetten en niet stoppen voordat dat tuig achter slot en grendel zit.
Organiseer een ''Feyenoord - Ajax'' maar laat ipv 22 man uit de dug out een peloton van 30000 man ME knokploeg etc komenquote:Op maandag 26 april 2010 15:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is een ander punt. Het gaat om de actie an sich, deze actie kun je houden bij kleine geïsoleerde groepen, niet op Varkenoord of in de Kuip zelf. Daarmee beperk je de mogelijkheden tot gofweg eens in de 5 jaar als Feyenoord weer eens een belangrijke wedstrijd speelt en er groepjes mensen in de binnenstad zitten. De actie heeft behalve een geldboete geen consequenties en zal daarom op de langere termijn ook geen effect sorteren. Er is dus zo goed als niets opgelost maar Aboutaleb kan zich stoer op de borst kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |