Wolla ik zweer je, ik heb collega's die debielen zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja hoor, na 1 keer zeggen ze dat heus niet.
Nee, ik ken ze niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:16 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Je kent ze wel, van die paupers.
Zeker huismoeders met korte kapsels.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Wolla ik zweer je, ik heb collega's die debielen zijn.
Juist! Je kent mn andere klachttopics.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zeker huismoeders met korte kapsels.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:25 schreef RaymondK het volgende:
Ja, zijn dezelfde mensen die bij 1 snottebel al een "griepje" denken te hebben.
Of die gaan zitten zeuren als ze op de tocht zitten.
Of denken dat je ziek wordt als je het fris hebt buiten zonder jas.
Naar de dokter gaan om aandacht.
Bang zijn dat ze moe worden.
M.a.w: niks gewend, geen doorzettingsvermogen, een rede van onze hoge ziektekostenpremie, nekschotwaardig.
Ja dan hebben ze sowieso eerst een paar andere mensen horen niezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja hoor, na 1 keer zeggen ze dat heus niet.
Goh, dan hebben ze misschien 2 of 3 andere mensen horen niezen, en dan zeggen het heerst, pffff hou op hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan hebben ze sowieso eerst een paar andere mensen horen niezen.
Jij bent niet in je eentje 'de bevolking' en als iemand zegt 'het heerst' is dat niet enkel en op jou alleen gebaseerd.
Grappig dat je weet van andere mensen wanneer ze dat zeggen. Net was het na al na een keer.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Goh, dan hebben ze misschien 2 of 3 andere mensen horen niezen, en dan zeggen het heerst, pffff hou op hoor.
Zo ben ikquote:Op donderdag 22 april 2010 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Grappig dat je weet van andere mensen wanneer ze dat zeggen. Net was het na al na een keer.
das een goei...quote:Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef Salatrel het volgende:
elke keer als ik nies en mijn leidinggevende zegt: ja het heerst he die verkoudheid? meld ik me de volgende dag ziek..... ik ben verkouden
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik vindt da ook zo pleuresirritant, terechte klacht dus
Kan niet, want Ajax heerst he?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:18 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Feyenoord wint de beker
quote:
En anders doen Slavia en Dinamo Zagreb wel meequote:Op donderdag 22 april 2010 11:20 schreef Righteous het volgende:
[..]
Pas nou maar op dat je niet tegen Kopenhagen loot straks
Dinamo Zagreb, was anders laatst geen enkel probleem hoor...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En anders doen Slavia en Dinamo Zagreb wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |