Mensen die zo typen mogen dood.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:08 schreef Hyman het volgende:
So i herd you liek bewbs
dat is niet zo lief.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die zo typen mogen dood.
Jodenneuzen zijn geil.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Godverre, die heeft me toch een joekel van een neus.!
Dames met een kleiner neusje heb je gemakkelijker onder de duim.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jodenneuzen zijn geil.
Ze kan vast goed met geld omgaan
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Care. Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
asians.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dames met een kleiner neusje heb je gemakkelijker onder de duim.
Dames met een grote neus, daar kun je die duim instoppen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dames met een kleiner neusje heb je gemakkelijker onder de duim.
Kein ahnung? Du?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
heimpje, ben je in Ermeloeeeeeee met Qday?
Je hebt er een neus voor!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef WillFerrell het volgende:
Ik let gewoon extreem veel op neuzen hoor, kan ik er wat aan doen.
Ja, ik weet het niet manquote:
Ermelo? Almelo!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
heimpje, ben je in Ermeloeeeeeee met Qday?
Zeker stoomlocomotief spelenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet manEigenlijk A'dam, maar aangezien heul veel van m'n matties daar toch niet heen gaan, zullen we de boel in H'wijk en Ermelo wel onveilig maken.
quote:
Precies zoals het daar staat. Lijkt mij prima.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef WillFerrell het volgende:
Okay, ik moet schijten, ontbijten en douchen. Welke volgorde ben ik nog niet achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |