ik ben oud aan t worden blijkbaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:08 schreef leFUCK het volgende:
[..]
tja, dit is nederland hè. ik ken zoveel mensen die ontmaagd zijn op hun 13e. dus nee ik ben niet echt onder de indruk hiervan.
Meid, ga er verder niet op in. We hebben gelachen om de wending en het is heel normaal om een beetje te experimenteren. En die vent (die van die harde paal) is gewoon een viespeuk natuurlijk !quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:00 schreef Fairydust het volgende:
Ja maar ik meen serieus dat ik die reacties niet meendeMatter of fact, ik heb geen vinger uitgestoken richting mijn kut bij het lezen ervan, ik vond het eerder lachwekkend, maar ik reageerde zo om te zien of ik er nog iets geils uit kon krijgen
en wat voor manier is dat dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Niet zozeer het Megan Fox plaatje, maar gewoon je manier van praten, ook in andere topics
hahahahahahaquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Meid, ga er verder niet op in. We hebben gelachen om de wending en het is heel normaal om een beetje te experimenteren. En die vent (die van die harde paal) is gewoon een viespeuk natuurlijk !
Hij heeft een vrouw en die is ervan op de hoogte wat hij doetquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Meid, ga er verder niet op in. We hebben gelachen om de wending en het is heel normaal om een beetje te experimenteren. En die vent (die van die harde paal) is gewoon een viespeuk natuurlijk !
eigenlijk wel. maar je moet het maar zelf weten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik daar verder niet op in ga
Btw: Megan Fox
quote:
Ah een kasthomo, moet je ons wat vertellen leFUCK ?quote:
flikker op, dit topic gaat niet over mij!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Ah een kasthomo, moet je ons wat vertellen leFUCK ?
.
Nu wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef leFUCK het volgende:
flikker op, dit topic gaat niet over mij!
waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Life het volgende:
Volgens mij is dit ons - minderjarige - oversekste meisje in kwestie.
quote:
ja wie weet, misschien is ze het echt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:17 schreef Life het volgende:
[..]Naam: Monique Plaats: Westerhaar (zie haar profiel) Leerrichting: VMBO (zie haar panterprintje op haar foto) Melodramatische quotes op haar Fok-profiel + Hyves, die redelijk overeen komen qua drama.
Ik heb nog een indirecte connectie met haar ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Life het volgende:
Ik 3quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:06 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ik heb nog een indirecte connectie met haar ook!![]()
Zij --> hyvesvriend van haar --> hyvesvriend van mij --> ik.
Donder op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Life het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |