ja hij vroeg of hij mij mocht gebruiken en ik was wel benieuwd wat hij ervan zou breienquote:
Laat mij er buiten aub.quote:
Ze wil ook babysapquote:
wth is unie.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
@ TS zit je nog op school / unie ofzo?
Mag ik jou ook een keer gebruiken dan????quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
ja hij vroeg of hij mij mocht gebruiken en ik was wel benieuwd wat hij ervan zou breienen om hem nu meteen een afbrander te geven is ook zo laag aangezien hij er redelijk veel mee bezig is, die verhaaltjes
dusssssss.
och, je meent het?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:20 schreef Fairydust het volgende:
[..]
wth is unie.
ik zit op de middelbare.
Unie.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
@ TS zit je nog op school / unie ofzo?
hij heeft 1 duim en de helft van zijn wijsvinger niet dus hij heeft er wss nóg langer over gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef leFUCK het volgende:
ik heb echt dat hele verhaal gelezen en ik heb wel echt kunnen lachen zeg. en dan te bedenken dat dit deel 3 is. jezus wat moet die vent lang bezig zijn met het schrijven van die verhaaltjes
ik heb eens gecontroleerd wat er te vinden was onder mijn ip adres. maar daar vind google niks over gelukkig. ik zou het niet zo'n prettige gedachten vinden als iedereen maar kan controleren waar je wel of niet op bent geweest.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Eerst stond haar IP-adres in de OP. Google is je vrind.
wtf dat is al helemaal bizar dan. nu heb je voor het toetsenbord maar 1 duim nodig als ik kijk naar hoe ik zelf typ. maar een intacte wijsvinger is wel zo handigquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
hij heeft 1 duim en de helft van zijn wijsvinger niet dus hij heeft er wss nóg langer over gedaan![]()
![]()
![]()
ja en niet zo'n beetje ook. maar ik kan niet zeggen dat ik er problemen mee heb. dit topic vermaakt me primaquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef smegmanus het volgende:
Omdat in jouw profiel staat dat jij ook Monique heet en jij hetzelfde IP hebt? Goh wat toevallig
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
De samenvatting van het eerste deel.quote:mosseltje schaamlipjes klitje kutje genotsknobbeltje Maagdensappen grotje lul paardelul sletje neukkanaaltje kutje tietjes neuken stijve piemel geile tongetje neukstaaf spermasnuitje zaad staaf flinke stralen heet zaad lul Sperma lul schaamlippen strak grietje lul vliesje zaad klitje neukbewegingen kontje grotje eikel eikel het nauwe spleetje zijn lul vleesboom kutje vliesje lul kutje lul pik eikel lul kutje neuken ballen billen neuk geneukt spleetje die dikke paal klitje kutje kontje kutje billetjes sterretje kronkelen kutje kont geil sletje pik spleetje prille kutje te steken Neuken, neuken, neuken. Neem me, verkracht me borstjes naaien kloten klitje plasser gaatje afgenaaid stoten knobbeltje kutgeil lul spuiten neukgaatje boren stam spuiten babysap baarmoeder hevig spuitend klaar kutje sperma maagdenbloed geneukt afgewerkt sperma neukdiertje neukholletje privesletje geile hoertje mazzelpik neukertje lolita geile ding poesje geneukt
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef elcastel het volgende:
De samenvatting van het eerste deel.
.
[..].
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:Ik moet opeens aan Bart de Graaf's weerman denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |