En die ruige Coco Petalo-schioenen.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Check die gast met z'n neppe patta's_!
bv "kinderen" met oog op het effectbejag tenslotte staat dat ook vast.quote:
Aan welk verkeer nemen ze deel dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 03:18 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Een passagier is een persoon die niet actief deelneemt in het verkeer. Een passagier kan in verschillende vervoermiddelen meevaren en -rijden, bijvoorbeeld een bus, trein, vliegtuig of een schip, waarbij deze persoon meestal moet betalen om van die dienst te kunnen genieten. Ook een bijrijder van een auto wordt een passagier genoemd.
Deze personen zijn mensen die niet actief gaan deelnemen aan het verkeer dus zijn passagiers
Mensen met twee telefoonsquote:Op donderdag 22 april 2010 02:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Check die gast met z'n neppe patta's_!
Bestaat er ook zoiets als 'onbehoorlijk triest'? Zo niet vanwaar die toevoeging?quote:Op donderdag 22 april 2010 03:29 schreef Merkie het volgende:
"Reizigers" zou een betere benaming zijn maar eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk triest als je je over zo'n klein detail druk maakt.
Hoezo, 'behoorlijk' geeft hier gewoon de mate aan, waarin hij het triest vindt. Net als: 'nogal triest', 'redelijk triest', 'enigszins triest' etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:56 schreef Za het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als 'onbehoorlijk triest'? Zo niet vanwaar die toevoeging?
Nagaan in hoeverre er sprake kan zijn van 'onbehoorlijk triest' zou enorm fascinerend kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 04:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoezo, 'behoorlijk' geeft hier gewoon de mate aan, waarin hij het triest vindt. Net als: 'nogal triest', 'redelijk triest', 'enigszins triest' etc.
Nou, nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 04:43 schreef Za het volgende:
[..]
Nagaan in hoeverre er sprake kan zijn van 'onbehoorlijk triest' zou enorm fascinerend kunnen zijn.
Maar goed, betreffende de mate van triestheid; iemand die vallen over een klein detail ''behoorlijk triest' vindt zou vanuit diezelfde redenatie in feite zichzelf als behoorlijk triest (misschien zelfs "overmatig triest") kwalificeren, ofwel een verbaal gestrande passagier.
Wat wil je nog met die 'verbaal gestrande reiziger', als er niks mis is met 'behoorlijk triest'?quote:
Hij gaat deelnemen aan het verkeerquote:Op donderdag 22 april 2010 03:28 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Aan welk verkeer nemen ze deel dan?
Het was "Verbaal gestrande passagier", alhoewel reiziger wellicht een betere keuze zou zijn geweest volgens Merkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 04:53 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat wil je nog met die 'verbaal gestrande reiziger', als er niks mis is met 'behoorlijk triest'?
Dan zou iedereen ten alle tijden een passagier zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 04:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Hij gaat deelnemen aan het verkeer
Geen idee, je begon er zelf over dat 'behoorlijk triest' niet zou kunnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:08 schreef Za het volgende:
[..]
Het was "Verbaal gestrande passagier", alhoewel reiziger wellicht een betere keuze zou zijn geweest volgens Merkie.
Misschien een detail en buitensporig triest maar daar vind je dan vast ook niks mis mee.
pleonasme.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:56 schreef Za het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als 'onbehoorlijk triest'? Zo niet vanwaar die toevoeging?
Zodra hij het stuur overneemt is hij ook niet langer lifter.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:48 schreef OeJ het volgende:
TS heeft wel gelijk, iemand die met een bord langs de kant van de weg staat, om met iemand mee te kunnen liften, die is nog geen passagier, maar al wel een lifter, zodra die ingestapt is, is hij zowel passagier als lifter. Tenzij de bestuurder moe is, en de lifter/passagier gevraagd wordt het stuur een tijdje over te nemen, dan blijft hij lifter, maar dan is hij geen passagier meer, maar chauffeur.
Humor: 0.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:35 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
"Hee schat, met mij. Wat zeg je? Ja, ik ben nog op Schiphol, mijn vlucht is geschrapt vanwege die kanker aswolk. Ja, klopt, ik was net onderweg naar IJsland om die klote economie weer een beetje op gang te krijgen. Wat zeg je? Eten we vanavond witte bonen in tomatensaus met gebakken aardappelen? Nee, ik heb net een Bigmacmenu met een aardbeienmilkshake op. Ja, ik blijf nog even wachten wat er gebeurt. Wat zeg je? Ja, misschien kom ik vanavond nog naar huis, ik kijk het even aan. Oké schat, misschien tot straks!"
Eenmaal opgehangen:
"Kankerwijf, met haar witte bonen in tomatensaus"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |