Ken je die mop van een man die een kroeg binnenkomt rennen en roept "een vork, een vork, snel, geef mij een vork!" En dan even later weer terug komt en roept "een rietje, snel een rietje!"quote:Op donderdag 22 april 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeen daar ging mijn maaginhoud bij ht ruiken van de pasta die net klaar was
En dat lag ECHT niet aan de pasta
Die is ...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ken je die mop van een man die een kroeg binnenkomt rennen en roept "een vork, een vork, snel, geef mij een vork!" En dan even later weer terug komt en roept "een rietje, snel een rietje!"
"Hoezo dan?" vraagt de barman.
"Nou, d'r heeft iemand op straat gekotst, en de harde stukjes zijn nu op!"
Als 7-jarige vond ik die grap hilarisch.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij stond ook in het vorige topic.
Ik lachtequote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ken je die mop van een man die een kroeg binnenkomt rennen en roept "een vork, een vork, snel, geef mij een vork!" En dan even later weer terug komt en roept "een rietje, snel een rietje!"
Gadverquote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 22 april 2010 08:57 schreef creno het volgende:
[..]
nachtdienstje bro ?
goedemorgen allemaal.
Jij balen dat je een beelddenker bentquote:
Ja fijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij balen dat je een beelddenker bent
Nee, popquote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen *hips*? Zoals ik vannacht ga doen?
Nou ik zal er eentje voor je drinken hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, pop. Ik heb gisteren tot 10 uur overgewerkt door Virusscanner beschadigt computers . En vandaag weer de hele dag ellende, en sporten. Nu ben ik moe, ga ik zo voor de buis hangen en vroeg slapen
Dat is lief van jequote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik zal er eentje voor je drinken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |