Beetje positieve energie inbrengen hierquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Sexy boys?
Dat wil ik wel nuanceren.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Beetje positieve energie inbrengen hier
Nou wat voor rapport cijfer geef je mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
![]()
Zou eigenlijk wel grappig zijn, om iedereen hier een rapportcijfer te geven.
Je bent niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou wat voor rapport cijfer geef je mij
Ik denk dat je dan beter kun switchen naar de klas van meester Ang3l, die geeft je waarschijnlijk een hoog cijfer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah nou dan blijf ik wel een jaartje zitten
Oh, nou waar is meester Ang3l..kom maar opquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kun switchen naar de klas van meester Ang3l, die geeft je waarschijnlijk een hoog cijfer.
Ehm... Geen idee. Hij is vast iets heel hips aan het doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh, nou waar is meester Ang3l..kom maar op![]()
Oh ik ga ook maar wat hips doen, America's Next Top Model kijken....quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ehm... Geen idee. Hij is vast iets heel hips aan het doen.
Puur gebaseerd op uiterlijk of wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
![]()
Zou eigenlijk wel grappig zijn, om iedereen hier een rapportcijfer te geven.
natuurlijk, het zijn toch homo'squote:Op vrijdag 23 april 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op uiterlijk of wat?
koffiewinkel naast kristien ?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je zit er niet eens zo heel ver vandaan.
En het idee om namaak beveiligingscamera's buiten op de hangen, om jointjes-rokers van de naburige coffee shop af te schrikken.
Hier ben ik. Maar gezien bovenstaande post zal ik maar ff wachten met je te bespringen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh, nou waar is meester Ang3l..kom maar op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |