Ja, totdat er een Steer-alike achter jou aanzit, ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik vind jou zo aandoenlijk met vrouwen![]()
haha dat valt best mee tochquote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat er een Steer-alike achter jou aanzit, ben je mooi klaar mee.
You don't wanna try babe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn de mooiste telefoontjes![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
En aan iedereen: bedankt voor jullie goede adviezen, en golfer ik hoop dat je je flink vermaakt hebt
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Je begint mij al aardig kennen, he?![]()
ik was tot mijn 25ste ook echt nog niet zo'n player hoor en herken best wel wat van jouw twijfels
* Stereotomy haalt het tijdschrift onder zijn shirt vandaanquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?![]()
Kijk stereo eens de man zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy haalt het tijdschrift onder zijn shirt vandaan
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?![]()
Groot? Jij?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk naar je grote voorbeeld, Borisz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |