Cafe olivierquote:Op woensdag 21 april 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben gegeten in het nachtrestaurant en zijn daarna naar cafe olivier gegaan.
Zijn dat niet die beelden van lijken die ze blootstellen aan nucleair aangetasten gebieden?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zij de laatste jaren nieuwe (kleuren) beelden ontdekt van na de explosies in Japan, maar ook van na de testen op of nabij personeel in de US.![]()
Ik kan veel hebben, maar tijdens het zien van die beelden heb ik toch flink zitten kokhalsen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie dat cafe Olivier hetzelfde is als cafe Boudewijn in Rotterdam. Leuke formule en altijd wel gezellig
doner serveren en jezelf restaurant noemen is net zoiets als een clown voor je deur zetten en jezelf restaurant noemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cafe olivier![]()
![]()
Een nachtrestaurant hoort doner kebab te serveren, geen tapas![]()
Ik ga er van slapen
Nee, dit waren beelden van overledenen/overlevenden van zowel Hiroshima, Nagasaki en de testgebieden in de US. Ik heb ze gezien tijdens cursussen bij US Chemical Corps.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat niet die beelden van lijken die ze blootstellen aan nucleair aangetasten gebieden?
Bij die blast-beelden was dat wel het geval, ook nog levende koeien en varkens zag je dan...
Erg onsmakelijk...
McDonalds dusquote:Op woensdag 21 april 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
doner serveren en jezelf restaurant noemen is net zoiets als een clown voor je deur zetten en jezelf restaurant noemen.
Zie je wel, die 19 uur spelen je helemaal nog geen parten. Zo scherp als watquote:
Dan is mijn gevolgde training nog beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je wel, die 19 uur spelen je helemaal nog geen parten. Zo scherp als wat
Als ik het voor het geld zou doen, dan was ik nooit bij Defensie gaan werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geld is natuurlijk niet altijd het belangrijkste, ik vind soms een leuke en interessante baan belangrijker dan het geld. Het moet natuurlijk wel allemaal te doen zijn met de financiële verplichtingen die je hebt...
Datzelfde heb ik met cameratoezicht en meer blauw op straat. Als er in een bepaalde wijk meer politie is dan normaal is het daar blijkbaar link en kan ik er beter niet zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat de mensen in de omgeving vast geruststelde![]()
![]()
![]()
Prima idee bij alfa- en beta-straling. Nu heb je van die soorten straling alleen last als de nucleaire aanval zich in je straat afspeelt, maar tochquote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moest je achter de auto verstoppen met een doek op je hoofd tegen de straling
JijBuis is er ook niet zo geschikt voor, ik denk dat je bij Ogrish.com aanzienlijk meer kans maaktquote:Op woensdag 21 april 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dit waren beelden van overledenen/overlevenden van zowel Hiroshima, Nagasaki en de testgebieden in de US. Ik heb ze gezien tijdens cursussen bij US Chemical Corps.
Via jouwbuis etc heb ik ze nooit kunnen vinden. (misschien maar goed ook)
Wellicht heb je dezelfe uitvoering gehad als wij vorige week. Hoge scores (was vrij gemakkelijk) en toch laag eindigen.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer eens meegedaan aan de pubquiz, dit keer met wat collega's. In de pauze stonden we alleen eerste, tussenstand laatste gedeeld eerste. Uiteindelijk hebben we 60 van de 90 punten gehaald, wat niet beter was dan de derde plek! Toch jammer, maar was wel heel gezellig en 2/3e van alle punten is nog steeds lang niet slecht
Tevens Soempie
Wij hadden 2 vragen over de Spice Girls, vraag over de terugtrekking uit Rusland van Napoleon, wanneer was de slag bij Agincourt en nog wat vragen. Als de muziekronde iets meer mee had gezeten was een tweede plaats zeker haalbaar, achter de gebruikelijke winnaarsquote:Op donderdag 22 april 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht heb je dezelfe uitvoering gehad als wij vorige week. Hoge scores (was vrij gemakkelijk) en toch laag eindigen.
Nee, andere vragenronde dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden 2 vragen over de Spice Girls, vraag over de terugtrekking uit Rusland van Napoleon, wanneer was de slag bij Agincourt en nog wat vragen. Als de muziekronde iets meer mee had gezeten was een tweede plaats zeker haalbaar, achter de gebruikelijke winnaars
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik doneer een Nintendo 64 en een Philips CD-i speler (incl. o.a. 2 video's van Tatjana en tientallen games) met videokaart voor MaJo...
Duck and coverquote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het een druppel op een gloeiende plaat
Ik kreeg met geschiedenisles ooit een filmpje van de BVD te zien, in zwart wit. Wat je moest doen in het geval van een nuclearie aanval.
Je moest je achter de auto verstoppen met een doek op je hoofd tegen de straling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |