Ja mij lijkt het een druppel op een gloeiende plaatquote:Op woensdag 21 april 2010 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten zitten lachen toen ik voor het eerst dat bericht las. Daarna heb ik lang zitten vloeken vanwege het feit dat de NL regering de mensen dus nog steeds rustig probeerd te houden met dit soort dingen.
Opleiding KLu/KL/US Chemical Corpsquote:
Dat laatste doen ze bij de Palestijnen nog steeds...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het een druppel op een gloeiende plaat
Ik kreeg met geschiedenisles ooit een filmpje van de BVD te zien, in zwart wit. Wat je moest doen in het geval van een nuclearie aanval.
Je moest je achter de auto verstoppen met een doek op je hoofd tegen de straling
Andersom bedoel je?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Opleiding KLu/KL/US Chemical Corps![]()
De echte beelden die men liet zien tijdens de cursussen kunnen echt niet op tegen de lessen op een normale school.
Of onder een trap verstoppen. Of voorover vallen en met je handen onder je hoofd blijven liggen tot de (back) blast voorbij was.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het een druppel op een gloeiende plaat
Ik kreeg met geschiedenisles ooit een filmpje van de BVD te zien, in zwart wit. Wat je moest doen in het geval van een nuclearie aanval.
Je moest je achter de auto verstoppen met een doek op je hoofd tegen de straling
Mw. MM heeft Hodgkin gehad, dus een beetje slordig dat ik dan schildklier in verband daarmee roep.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze bij de Palestijnen nog steeds...
Crapquote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Andersom bedoel je?
Wij kregen ook geen beelden trouwens.
Slordig, tja. Er zijn ergere vergissingen die je kunt makenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft Hodgkin gehad, dus een beetje slordig dat ik dan schildklier in verband daarmee roep.
En 3 van onze ouders zijn aan kanker (na behandeling) overleden...
We hebben gegeten in het nachtrestaurant en zijn daarna naar cafe olivier gegaan.quote:
Dat kan niet. Het is niet eens middernacht.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben gegeten in het nachtrestaurant .
tapas gegeten?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben gegeten in het nachtrestaurant en zijn daarna naar cafe olivier gegaan.
http://www.dewinkelvansinkel.nl/nachtrestaurant/quote:Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Wat is een nachtrestaurant?
Jaaa, zo lekker.quote:
Juist, maar dan aan de kant van die hangbankjes Arabische loungebankjes..quote:Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.dewinkelvansinkel.nl/nachtrestaurant/
Er zij de laatste jaren nieuwe (kleuren) beelden ontdekt van na de explosies in Japan, maar ook van na de testen op of nabij personeel in de US.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me vanuit dienst nog wel filmpjes herinneren van nucleaire aanvallen en de gevolgen.
Smerige open wonden en verbrandingen.
Als toetje kreeg je dan nopg even de blast-verwondingen te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |