quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer kunnen we de nieuwe mod eigenlijk verwachten, aangezien de sollicitatie op 21 mei sloot?
Moet dat dan?quote:
wie is het geworden? en wanneer gaat hij/zij beginnen?quote:
Neuh maar 'Die is er al' doet toch wel vermoeden dat de keuze is gemaakt en die persoon al is begonnen, dan ist wel logisch dat men zich afvraagt waarom er niks in MED staat.quote:
Omdat diegene nog geen werk voor de schermen verricht, gok ikquote:Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar 'Die is er al' doet toch wel vermoeden dat de keuze is gemaakt en die persoon al is begonnen, dan ist wel logisch dat men zich afvraagt waarom er niks in MED staat.
wanneer ga je beginnen pinguinquote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat diegene nog geen werk voor de schermen verricht, gok ik
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Klonk het volgende:
Het was allemaal een grapje, ik blijf gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik ben al begonnen, maar ik word geen moderator. Die kans lijkt me heel heel klein. Nul eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Klonk het volgende:
Het was allemaal een grapje, ik blijf gewoon
kunnen we mekaar een hand gevenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, maar ik word geen moderator. Die kans lijkt me heel heel klein. Nul eigenlijk.
wel lief doen tegen klonkquote:
we schakelen gewoon de klonk-fanclub inquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we schakelen gewoon de klonk-fanclub in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |