Klonk modt nu nog mee, maar heeft eigenlijk zijn taken neergelegd. We zijn nog op zoek naar een opvolger.quote:
jij en heatwave doen het samen toch ook goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk modt nu nog mee, maar heeft eigenlijk zijn taken neergelegd. We zijn nog op zoek naar een opvolger.
dank voor het complimentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij en heatwave doen het samen toch ook goed
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
dank voor het compliment![]()
Probleem is echter het gegeven dat HW en ik er minder zijn dan GC nodig heeft, en dus te vaak moeten leunen op gastmodden, wat niet de bedoeling is. Zeker als het weer slechter weer wordt, is het ook in ene een heel stuk drukker, wat dan niet voldoende gecoverd wordt.
Toch nog een korte vraag dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk modt nu nog mee, maar heeft eigenlijk zijn taken neergelegd. We zijn nog op zoek naar een opvolger.
niks fatsoenlijks denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Toch nog een korte vraag dan.![]()
Die oproep heeft niks opgeleverd?
bij mij zit het meer in mijn werk, die er voor zorgt dat ik nog maar weinig overdag op FOK! kan zijn, waar dat vroeger wel kon. Helaas kan ik niet de schuld afschuiven op het mooie weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
klopt idd met het mooie weer ben ik zelf ook wat minder op het forum actief
Dat laten de FA's nog wel weten gok ik. Ik kan daar niets over zeggen totdat we een nieuwe hebben.quote:
Mag je ook niet zeggen waarom het zo lang duurt voor er nieuws komt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef BrandX het volgende:
Dat laten de FA's nog wel weten gok ik. Ik kan daar niets over zeggen totdat we een nieuwe hebben.
nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mag je ook niet zeggen waarom het zo lang duurt voor er nieuws komt?
Er is al ruim een dag niet meer in gepost, het zakt vanzelf weg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:33 schreef j95 het volgende:
Zijn er al rellen in Alkmaar?
OP zegt al niets, naderhand van een linkje weet je waar het over gaat. En misschien past het beter in NWS?
Oh, had even over het hoofd gezien dat er al een tijd niet in is gepost. Al ben ik wel van mening dat er in de OP wel wat duidelijker mag worden gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er is al ruim een dag niet meer in gepost, het zakt vanzelf weg.
Daarbij zijn dit typisch topics die gewoon in GC kunnen blijven. In NWS zijn vaak allang topics hierover. In GC zit ander publiek, die vaak luchtiger over dit soort dingen met elkaar kletst.
yups, maar soms lopen dingen zoals ze lopen. We zijn niet zo strak en strikt in GC. Nu is het iig te lang geleden om er nog iets aan te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:49 schreef j95 het volgende:
[..]
Oh, had even over het hoofd gezien dat er al een tijd niet in is gepost. Al ben ik wel van mening dat er in de OP wel wat duidelijker mag worden gedaan.
*zucht* hoewel ik waardeer hoe je mee probeert te denken, we zijn nou eenmaal een los forum. Als TS een bedoeling heeft, wat in de OP er bij kan wat het topic verduidelijkt, kan het gewoon open blijven met wat opschoning. Komt er geen reactie van TS, dan bloed het topic vanzelf dood, of kan er alsnog een slot op als er gebaggerd (gaat) wordt(en).quote:
Dit is het eerste topic waarin ik dat roep, ik zie ook andere users roepen dat het nergens op slaat. En als de TS dan nog en eens een normaal antwoord kan geven op een vraag als, waar gaat het over. Ik vind jou aanpak prima hoor, maar op een forum kom je om met andere te discussiëren. En dat gebeurd in dit topic nietquote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
*zucht* hoewel ik waardeer hoe je mee probeert te denken, we zijn nou eenmaal een los forum. Als TS een bedoeling heeft, wat in de OP er bij kan wat het topic verduidelijkt, kan het gewoon open blijven met wat opschoning. Komt er geen reactie van TS bloed of het topic vanzelf dood, of kan er alsnog een slot op.
Niet overal hoeft een slot op, niet alles hoeft naar een ander forum. oftewel, roepen in elk topic waar je komt dat het 'nergens over gaat', 'bagger' is of 'naar {forumX} toe moet is rete-irritant voor de TS. Hij opent het niet voor niets, en meestal ook niet voor niets juist in GC en niet in een ander forum.
Je vraagt anders wel dagelijks zo'n beetje momenteel of het niet in een ander forum thuis hoort. En de helft van de topics op FOK wordt niet gediscusseerd maar gekletst, en ik ben nog in overleg met TS.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef j95 het volgende:
[..]
Dit is het eerste topic waarin ik dat roep, ik zie ook andere users roepen dat het nergens op slaat. En als de TS dan nog en eens een normaal antwoord kan geven op een vraag als, waar gaat het over. Ik vind jou aanpak prima hoor, maar op een forum discuseer je. En dat gebeurd in dit topic nietOverigens kan ik het volkomen begrijpen dat het voor een TS vervelend is zulke reacties te krijgen, maar doet hij de moeite voor een goed topic?
Bestaat die mogelijkheid om alleen rechten voor het wijzigen van TT toe te wijzen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef boertie het volgende:
Hmmz nu Nijn geen mod meer is loopt het met de TT steeds meer achter. Zou er geen mogelijkheid zijn om bepaalde users ,die hier geregeld langskomen, de rechten te geven om de TT te kunnen wijzigen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer kunnen we de nieuwe mod eigenlijk verwachten, aangezien de sollicitatie op 21 mei sloot?
Moet dat dan?quote:
wie is het geworden? en wanneer gaat hij/zij beginnen?quote:
Neuh maar 'Die is er al' doet toch wel vermoeden dat de keuze is gemaakt en die persoon al is begonnen, dan ist wel logisch dat men zich afvraagt waarom er niks in MED staat.quote:
Omdat diegene nog geen werk voor de schermen verricht, gok ikquote:Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar 'Die is er al' doet toch wel vermoeden dat de keuze is gemaakt en die persoon al is begonnen, dan ist wel logisch dat men zich afvraagt waarom er niks in MED staat.
wanneer ga je beginnen pinguinquote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat diegene nog geen werk voor de schermen verricht, gok ik
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Klonk het volgende:
Het was allemaal een grapje, ik blijf gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik ben al begonnen, maar ik word geen moderator. Die kans lijkt me heel heel klein. Nul eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Klonk het volgende:
Het was allemaal een grapje, ik blijf gewoon
kunnen we mekaar een hand gevenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, maar ik word geen moderator. Die kans lijkt me heel heel klein. Nul eigenlijk.
wel lief doen tegen klonkquote:
we schakelen gewoon de klonk-fanclub inquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we schakelen gewoon de klonk-fanclub in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |