quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die interpunctie nooit direct achter hun laatste woord zetten.
Als voorbeeld:
Hahahah !!
In de bus .
Drink jij dat nog op , die melk ?
Zeg je het daaromquote:
Vandaar.quote:
Ik ga naar de klote. Ken je dat, leuke plek hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik trouwens gaan doen op Koninginnedag? Wat zijn jullie plannen?
Ik ben echt heel vaak chagrijnig de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ik ook een keer. Ik was echt zo kankerchagrijnig, niet fucking normaal gewoon, echt afschuwelijk.Arme ik.
Wigan - oMARIOn Melchiotquote:
Als ie superspaghetti op heeft, slalomt ie alles voorbij met z'n drieëndertige dubbele schaar.quote:
Damskoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Heb t wel een paar keer gedaan, maar de klb sc lijkt me niet helemaal de geschikte plekquote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Begrijpelijkal heb ik nog nooit een foto die mij in vertrouwen is gestuurd aan iemand anders laten zien.. Maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Poepje toch.quote:
Groningen is geen aanrader met Koninginnedagquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga neuken, doe je ook mee?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Er zitten mongolen die dat de godganse dag doen in mijn timeline op twitter, en toevallig zag ik het jou doen.quote:
quote:
Whehehe lekker in de meuk zitten.quote:
Wel een aanrader dusquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Groningen is geen aanrader met Koninginnedag. Echt overal ruzie
.
Mooi Amsterdam
Beter krijg je snel een lief vriendje.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben echt heel vaak chagrijnig de laatste tijd.
Pas de dag erna hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Whehehe lekker in de meuk zitten.
Hoe dom het ook klinkt, dat is de leeftijdquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben echt heel vaak chagrijnig de laatste tijd.
Die wsl naar Liverpool gaatquote:
Nah, dat is het niet, geloof me.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe dom het ook klinkt, dat is de leeftijdik was van m'n 15e tot m'n 18e ook heeeel vaak chagrijnig/gefrustreerd.. Komt doordat je hormonen veel schommelen (zelfs met pil).
Gaat over een jaartje wel weer over! En bovendien heb jij de omstandigheden thuis ook niet echt mee, dus ik snap het wel.. Maar wel kut dat het dan net op je verjaardag is
![]()
Daley Blindquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ie superspaghetti op heeft, slalomt ie alles voorbij met z'n drieëndertige dubbele schaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |